I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Elfsborg - AIK | 7/4

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-04-06 14:10

Elfsborg - AIK | 7/4

Elfsborg borta på måndag. Dulee Johonson inte med i truppen, och det lär svida rejält. Känns som en tuff match, men har vi tur så blir de 3 poäng.

Vi är överallt!

2008-04-06 16:14
Förövrigt har vi gjort 3 mål på dom 9 senaste tävlingsmatcherna, så jag tycker det ser ganska ljust ut.
Vi är överallt!

2008-04-06 17:02
bojan och kenny inte heller med, svårt..
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2008-04-06 20:06
Elfsborg är sugna efter lika mot GAIS så det blir vinst till dom. 2 - 0
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2008-04-07 09:35
inge mittfält inge vinst...
2-1 elfsborg
Dom dagarna är förbi...
Manager

2008-04-07 20:02
alltså.
vad är det för fel på elfsborgs tränare? tycker han är skitskum på alla sätt och vis.. kan tänka mig att han är sjuk i huvet.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-04-07 22:12
Såja, 3 - 0, tom bättre än vad jag förväntade mig. AIK var kassa och IFE likaså men tog vara på sina chanser. Egentligen skulle det stått 5 - 0 men vafan vinst är vinst.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2008-04-07 22:43
Patetiskt uselt av Gnaget.

Att spelare och ledare (främst norlig) står i TV och pressar ur sig lama bortförklaringar spär bara på lidandet ännu mer.

Att skämma ut sig på det sättet och sedan försöka släta över det med dåliga bortförklaringar tycker jag inte är förenligt med AIK-stilen som man försöker pracka på fansen.

stå för det ni presterar och nya tag!
marackas och kastanjetter!

2008-04-08 00:02
Inte oväntat alls faktiskt.

Lugna er råttor, ni gör mål mot giffarna, det lyckades t.o.m bajen med så ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-04-08 00:16
Jo men sen lyckades giffarna också göra 3 mål mot bajen, "Rami - årets bästa värvning" jojo...
-Arne Anka

2008-04-08 00:42
Det här är en bra dag!
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2008-04-08 00:43
Arnefjord vilken hjälte!

2008-04-08 00:45
shunare de va ju inte bajen som gjorde mål, de va ju ljungskile ;)
nej fyfan pinsamt agerat på plan o pinsamt agerat utanför densamma, tjerna o norling kan väl va lite ärliga iaf o säga att vi spelar som skit.
obolo på mittfältet? norling har tänkt till lite för mycket. Va gör Kevin Walker just nu?
vinner vi inte på torsdag börjar det lukta 2004 igen o då är det dags att agera...

2008-04-08 00:59
Kuk.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo

2008-04-08 01:00

Känns som att vi lätt hade gjort en grym öppning på säsongen om vi hade haft alla spelare tillgängliga.

Ett rakt 4:4:2

--------------Örlund

Jonsson---NEJ-----Arne-----Patrik K

Pavey---Dulee---Tjernström---Rubarth

-----Obolo----------Burgic

Sen att man kanske byter nån spelare då och då. Kontinuiteten är livsviktig. Och förutom denna elva skulle vi kunna slänga in Özkan, Ortiz, Stephensson, Anchen, Bojan osv.
Just nu har vi ingenting på mittfältet, Tjerna o Mendes på varsin kant liksom, wtf!?

2008-04-08 09:08
Fan vad gött, alltid kul att se när AIK krossas :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-04-08 12:55

Vi har hittat det!

Mitt i allt kaos som råder kring gärdsgårdslaget från Solna, med alla turer kring Dooley och 3-0 i baken mot Elfsborg dök det upp ett guldkorn på nyss nämnda klubbs största Internetforum. Ett hybrisdoftande guldkorn som överträffar alla andra kommentarer som någonsin kommit från den sidan av stan. Frågan vi ställer oss är, vad bygger de all hybris på? Såvitt vi kan se är det 9 år sedan AIK vann sin senaste titel, den gången i form av ett cupguld.

Namn: rutger råtta
Sänt: 2008-04-08 09:46:00

Lugn i stormen. Problemet vi har är att vi spelar i en kass liga som Allsvenskan. Alla lag som möter oss backar hem med alla gubbar och spelar destruktiv fotboll vilket leder till att vårt spelande lag har svårt att komma till avslut. Jag tror att vi hade klarat oss bättre i en högre rankad liga där lagen försöker spela fotboll ex. Holland, Frankrike. Vi är nordens största lag och det gör ju att alla jagar oss och att det är extra prestige att knäppa oss på fingrarna. Det i sin tur leder till att vi alltid möter tokladdade lag som kämpar hela matcherna. Tror inte att något lag i Allsvenskan skulle ha en chans mot oss om de bara försökte bjuda upp till spel, då skulle vi kunna lira ut dem med våran starka trupp. Titta bara på de andra lagen, de är så jävla kassa att vi borde kunna leka hem Allsvenskan, men de spelar smart mot oss. För att vinna ligan måste vi också börja spela som de andra lagen, gneta oss fram och spela tråkig fotboll, då kommer poängen. Sen när vi ska ut och spela i Europa igen, då är det dags att börja LIRA då vi möter spelförande lag.

Det finns bara ett storlag i Sverige och nu är det dags att vi visar det.
Med köttmur mot Europa!

Säga vad man vill om AIK, men att de är en del av underhållningsindustrin, det har de fattat i all fall.

11433.NET
Så klockrent!!
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2008-04-08 16:13
Användaren är inloggad rkellyone X2 Måste medge att den var rätt lustig.
Vi är överallt!

2008-04-08 18:08
rkellyone
Haha, det där är humor.
Walking the street of dreams

2008-04-08 18:11
Humor på hög nivå ;)

2008-04-08 18:26
Hahaha bästa idag!
-Arne Anka

2008-04-09 09:16
hahaha. Självdistansen hos gnagare i ett nötskal. Lite grann som den halvt feta partytjejen med grisnäsa som agerar halv-tre ragg varje lördag och söndag åt desperata män och tror att hon är ett kap.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-04-09 09:16
fredag och lördag menar jag, såklart. Bah.

2008-04-09 17:55
Lite grann som den halvt feta partytjejen med grisnäsa som agerar halv-tre ragg varje lördag och söndag åt desperata män och tror att hon är ett kap.

Haha klockren!