I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Malmö FF - IFK Göteborg, Idag !

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-03-31 17:00

Malmö FF - IFK Göteborg, Idag !

Nu har Alsvenskan börjat för blåvitt. Idag krossar dom danskarna med 1-3 och är påväg mot det 19:de Sm-guldet.

IFK Göteborg mot Sm-guld 2008

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-31 17:04
Haha.

Är du möjligen Wise mens ordförande?

Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Toastare

2008-03-31 17:09
snarare mellanstadie-supras..

och skåningarna spöar skiten ur ifk med 2-1
Jag skyller allt på Emma!

2008-03-31 17:32
fan jag hade velat vara där.. känns förjävligt faktiskt.. men blir vinst! brukar inte ha så svårt mot mff.

FORZA BLÅVITT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-31 18:33
Eftersom de flesta allsvenska matcherna slutar i kryss, kombinerat med IFK:s ointresse av att "spela" fotboll och det fakumt att Malmö bara är allmänt värdelösa så tror jag på 0-0.
Toastare

2008-03-31 20:37
malmö gjorde en stark första halvlek iaf..

2008-03-31 20:43
Verkligen imponerad över hur otroligt jävla skitdåligt ett lag som är regerande mästare kan spela. Erövra bollen på toffligt sätt, och tjonga bollen långt åt helvete mot Österlen. Och det är inga Mellbergbollar vi snackar, dessa håller en enorm högklass och borde nästan räknas som målchans jämfört med de sktbollar som tjongas från IFK:s backlinje.

2008-03-31 20:49
Blåvitt spelade riktigt bra första 20 sen tog malmö över spelet...

2008-03-31 22:12
1-1 ett resultat vi ska vara nöjda med i tanke på hur matchen utvecklades
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2008-04-01 09:15
äckliga jävla maff.

1-1 gynnar dock

VI ÄÄÄR PÅ VÄÄÄÄG....
SKU - SKU - SKULASON!

2008-04-01 11:17
jaja, får väl va nöjd med detta med tanke på hur matchen såg ut. malmö ser bättre ut än förra året

2008-04-01 11:27
Fattar nada av svenska fotbollsfans egentligen. "krossar" och "spela skiten ur" i samband med resultat som 1-3 och 2-1. Saknar ord...
•pave paradise•

2008-04-01 16:50

Göteborg kan tacka sin målvakt för poängen igår, och Malmö kan tacka sin för två förlorade. IFK var bra första kvarten sen var det Malmö för hela slanten. Fantastiskt kul premiärmatch, mycket bättre spel än jag väntat mig, framför allt i andra halvlek när Ola Toivonen kom igång. Jonathan Johansson borde gjort minst ett mål igår. Det ser bra ut.

http://www.myspace.com/dirtydonline

2008-04-01 17:19

Matchen var lik förra årets premiär borta mot Elfsborg. MFF har en otroligt stark vänsterkant med Safari och Aubyn, lägg till Toivonen i mitten och JJ på topp så kan de skapa mycket oreda i vilket försvar som helst.
Hoppas också mycket på unge Molins som slog hörnan vilket ledde till Gabriels nickmål.

Till attack!

Lo veo pero no lo creo

2008-04-01 17:28
Fyfan va dålig Tobias Hysén var igår alltså jag måste bara medge det jag förstår inte att han kunde kosta oss 15 miljoner, han får verkligen börja visa framfötterna.

Thomas Olssons frånvaro syns verkligen varje match som han inte är med i och jag är väldigt skeptisk till att Alex spelar på högerbacken, de känns som om självaste Lagerbäck givit instruktioner när man se backlinjen lira som den gjorde igår.

Det jag är imponerad av är förstås Kim Christensen, men även Hjalmar Jonsson och tyngden ifk besitter.

Att Pontus och Walle lirar på anfall genom matchen och att de sen slänger in en spelare som Mathias Ranegie är nåt jag inte förstår heller. Det märktes tydligt att vi behövde nån spelare som kunnde springa i djupled och där skulle de satt upp Hysen eller slänga in Lill-Alex

Men hursomhelst säsongen är ung och vi ska se till att spelet sätter sig framöver för döm inte en bok för dens omslag.

Peace!
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-04-02 17:34
Blast håller med, upp med hysen sen walle på kanen bara..hade varit mkt bättre.

men men jag är aldrig nöjd att förlora poäng.

roligast var ändå dom små malmö kidsen som skulle försöka storma till blåvitt klacken ;D haha
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Toastare

2008-04-03 19:48
**tråden rensad**

ord som "tattare" och "små turkar" hör inte hemma här.