I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-03-21 19:11

Supersöndag 23/3

Kommande söndag är det "Super Sunday"!. På Old Trafford spelar Manchester united mot Liverpool och i london,Stamford Bridge spelar Chelsea mot Arsenal. De stora fyra mot varandra! Hur tror och hoppas ni det kommer att gå?
Själv hoppas jag på att Man utd leker i Old Trafford och att Arsenal gör detsamma i Stamford.
Man utd 2- 0 Liverpool
Arsenal 2 -1 Chelsea

Glory glory man utd!

Meep meep

2008-03-21 23:00
lever för denna dag!! blir som vanligt oerhört jämnt mot fools, hoppas ferdinand hinner bli frisk till fighten, annars vore det ett stort avbräck, med tanke på att han fullkomligt radera torres i förra mötet på anfield..

Benitez har aldrig vunnit mot ferguson, en oavgjort och sex vinster för united i ligasammanhang har det blivit :D

I andra matchen borde alla united fans priotera på följande vis;
1. Oavgjort
2. Chelsea vinst
3. Arsenal vinst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-21 23:50
Kom igen nu Arsenal, ryck upp er..
be the change

2008-03-22 10:13
Kan inte vänta! Hoppas nu Arsenal tar sig isamman!

GUNNERS!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-03-23 15:25
Haha, 1-0 till united och mascherano snackar till sig sitt andra gula. Jävligt duktigt!
we ruled the school..

2008-03-23 15:58
pool är bedrövliga... vad sysslar pepe med på målet och hela första halvlek?  hur mycket  pengar har mascherano fått av united? han är inte rätt nånstans....

kul att gunners är tvingade att slå chelsea på stamford.. fast nån gång ska dom förlora där.. förlorar gunners så tycker jag vi ska skita i ligan och lägga all kraft på cl (om vi nu inte redan började fokusera på cl efter milanvinsten).

2008-03-23 16:10
alonso måste vara pls mest stillastående mittfältare

2008-03-23 16:46
oj va dåliga liverpool var..

sen tycker jag att javier är en råtta, gillar han inte alls..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-03-23 17:02
Fy fan vad nice mål det var av Nani. Machen i sig blev ju nästan avgjord i och med Mascheranos kort men det var härligt tills 2-0 målet. Ronaldo missade några chanser men satte se fint in nicken,helt underbar match;)
Meep meep

2008-03-23 17:39
Mascherano verkar vara vettig...

Chelsea - Arsenal. jag har ont i magen
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-03-23 18:00
*gäsp* liverpool är ett skrattretande lag.. dem kämpar väl på, men det räcker inte mot Englands bästa lag. Vi är bättre på alla positioner
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-23 18:09
oj vilken räddning av cuddicini i början av andra halvlek... cech bänkad framöver lr?

2008-03-23 19:40
Drogba!!!!!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-03-23 19:44
oj jag missade helt denna tråden. tar vi diskussionen här istället.

era äckel arsenal , så jäääääääääääääääävla skönt att vända det!

2008-03-23 23:29
Tom jag såg matchen mellan man u o liverpool.. ska säga att man u imponerade som fan på mig.. men de är ingen hemligthet att de är grymma. Känndes som om ronaldo tog lite revansch på sig själv efter missen som ledde till hörnan o satte nicken, sedan assisten till nani som gjorde ett grymt snyggt mål.