zlatan ibrahimovic
e han välrdskänd? alla fotbollsgalna vet vem han e? kam ihåg i rom för två år sen då de va roma- nån belgisk lag som man kommer inte ihåg va laget heter.. så satt man va roma fansen.. en kille bredvid tjatade om att jag håller på den belgiska laget, o jag nekar o håller på roma.. till sist sade jag att jag e från sverige så förstod han inte riktigt o hans polare hjälpte till o då sade han bara ibrahimovic o höll tyst hela matchen.. e zlatan verkligen för duktig att folk gillar honom?
Toastare
2008-03-18 14:13
va? Nu börjar vi med punkt och stor bokstav. Vad är det du vill fråga? 1. Om zlatte är världskänd? Svar: ja 2. Vet alla fotbollsgalna vem han är? Svar: Ja 3. Är han för duktig för att folk ska gilla honom? Svar: Jag tror mer det beror på vilket lag man håller på
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-03-18 14:15
sen satt du med romafans och zlatan spelar för inter..
jag pratade inte ens om zlatan.. direkt när han får veta att jag e från sverige så säger han ibrahimovic
Toastare
2008-03-18 14:26
ja, för zlatan är vår mest kände fotbollsspelare? det är väl inte så konstigt.. är du helt ointresserad av sport? Det har varit svårt att missa det.
fler människor vet vem Zlatan är före vad Sverige är faktiskt...
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Solid Liten överdrift kanske?
Sesam öppna och stäng dig
neee, varför???? jag kan lova dig de,,, folk vet aldrig vad sverige är, dem tror på sweitch. tro mig,,, det är samma sak med ABBA. folk vet vem ZLATAN är men ingen aning vart eller om äns VAD Sverige är.... tänk själv,, halften av amricarnarna kan inte äns peka ut sitt eget land på kartan
Jag tror faktiskt solid kan ha rätt på den punkten.
Zlatan är väl rätt känd, men många i t ex England väl tro att han spelar för Serbien eller nåt (speciellt eftersom att han oftast är så brutalt osynlig under viktiga matcher och landskapmer)? Och sen så ska man ta precis allt man läser i svenska tidningar om Zlatan och andra svenska spelare med en gigantisk nypa salt...
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Läste att han blev med i UEFAs "stjärnelva" på anfallet brevid Drogba, och då var de läsarna som hade röstat fram den. Har jag rätt, eller är jag ute och cyklar?
Vi är överallt!
Jo, jag håller med att alla fotbollskunniga vet vem han är och att han är en stor stjärna inom fotbollen. Men hur många utanför fotbollen vet egentligen vem han är? Kanske i Italien och framförallt Milano... Zlatan och och ibrahimovic gav ungefär 3 miljoner träffar var på google medan Sweden gav över 160 miljoner. Ok, google är väl inte helt representativ för vad folk hör men ändå. Tänk er bara vilka av era ickefotbollskunniga vänner. De vet antaligen inte vem C Ronaldo är även om han är så stor som man kan bli inom fotbollen. Men finns det någon som inte vet vad portugal är?
Sesam öppna och stäng dig
men du kan inte gemföra sverige med portugal på långa vägar..... vet inte riktigt hur jag ska förklara mig tyvärr... men jag kan lova iaf att fler i Världen vet vem Zlatan är en vad Sverige är,,,, i norde vet ju självklart fler vad sverige är än Zlatan... hoppas jag.. hahahah... men troligen... men i världen lär mer än dubbetl veta vad/vem Zlatan är före Sverige, gilla fotboll eller inte
Zlatan är väl antagligen världens kändaste svensk i dagsläget (nu levande) i konkurrens med Borg. Överallt jag har varit i världen känner dom till honom. Inte alla vet att han är svensk dock.
Eller så är det som maomakke säger, zlatan är en symbol FÖR sverige. Säger du att du är från sverige kanske de kan, ikea, zlatan o köttbullar om de är riktigt grymma:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
xtremesia du glömde knäckebröd ;) känner en holländare som jämt tjatar om "knackebrot".
hehehehe. jo fan. pratar du med en engelsman e de säkert freddi djangbörg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ibrahimovic rankas som den största stjärnan i Serie A tillsammans med Kaka och Totti. Han är precis så stor utomlands som svenska pajastidningar vill göra gällande (en klocka som står still visar rätt två gånger om dygnet. Gå in på valfritt internationellt fotbollsforum och titta runt. Zlatan är gigantisk.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
vad heter plantan som du tog innan inlägget? P...26?
what's good for the goose is still good for the gander.
haha flummig jävla tråd.
SKU - SKU - SKULASON!
Jag tror dock att henke är mer känd i vida världen än vad zlatan är. sen kanske han sa zlatan bara för att han gjorde mål mot italien i em.
Vadå de flesta inte vet VAD Sverige är? Det är inte Lichtenstein direkt. Är ni fulla eller?
Henke är inte mer känd än Zlatan, nej... kamma dig för helvete. Orkar inte ens argumentera för faktumet, just för att det är ett faktum.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
s-oteric, hur vet du det? de lär vara fler personer som känner till Henke i UK än Zlatan, medan i Italien e de tvärtom. Men för att summera hur känd Zlatan e kan man säga att han e ungefär lika känd i världen som exempelvis Drogba, Vieri och Crespo e kända i Sverige, detsamma gäller nog även Henke. C.Ronaldo e förövrigt en spelare som e jävligt känd bland ickefotbollskunniga, mycket pågrund av hans snygghet, och att han grät mot grekland. Zidane, Ronaldo och självklart Beckham är andra spelare som e kända bland okunniga.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
hahah humptyhump: du ger dig aldrig med henke!
henke e feeeeeeeeeeeeeeeeeet. han + zlatan på topp i em
ATT NI ALDRIG FATTAR.. ZLATAN SUGER HÅRT NÄR DET verkligen gäller..sen när dom möter bajslag gör han något straffmål och är kung...lycka till i EM
tyckte han va bra mot danmark.
att han inte presterar när de gäller är väl mer för att motståndarna har 3 pers på honom så fort han ska vända upp.
okej..men en klassspelare som didier, etoo,messi eller ronaldo..dom tar hand om 3 spelare rätt enkelt i vissa matcher.. varför ska det spela så stor roll omd et e zlatan..ska han jämfras med dom får han väl fan ta an sig 3 spelare..... Jag emnar inget illa så jag tycker själv zlatan e en bra spelare men det är faktiskt sant..