De är så roligt att ni tror att ni kan så mycke.. rent skitsnack...!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nacka Skoglund blev senare uttagen i världslaget efter sin insats i VM 58. Vilken annan svensk spelare i Vm58-laget blev också uttagen till världslaget?
Här kmr en ny: Vem gjorde det första målet i VM 2002?
Kan nån ställa en ny fråga?
Vad hade Italien för märke på deras tröjor EM 2000?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kappa är rätt, så det är la lika bra att rätt ställer en nya fråga. Gör det nu för jag har en bra på gång som jag måste ställa hehe
ja kappa är rätt
Jag ställer en ny fråga då tråden inte uppdaterats på ett dygn, så var reglerna va?
Vad heter den enda spelare som har gjort hat-trick i Premier League, Div. 1,2 och 3 i England då, FA-cupen, Liga-cupen samt för sitt landslag? Spelaren är aktiv idag är en ledtråd.
Hmm, Andy Cole?
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
nix, Andy lyckades bara med en fullträff för England.
Fan vilken svår fråga... tänkte på Michael Owen eller Kevin Phillips. Men Owen har ju inte lirat i dom lägre divisionerna och Phillips har inte gjort ett hattrick i landslaget så vitt jag vet. Är det en engelsman? I så fall chansar jag på Teddy Sheringham.
Teddy är inte rätt heller tyvärr, men en hyfsad gissning. En gissning till sen ger jag mer ledtrådar.
Vet inte om Alan Shearer spear än? I såna fall gissar jag på han.
Fel där med, han är tyvärr inte aktiv idag och har inte heller spelar i dom lägre divisionerna.
Första ledtråden: Han är inte engelsman.
Graffare
2008-03-25 10:57
Haha fan va mongo svårt! Men några vilda gissningar då, kan det vara: Drogba? Giggs? Henry? Fan, ingen av dem har väl vart i dem lägre divisionerna? Aja, nåt ska man väl chansa på.
Inte så troligt att Drogba skulle spelat i engelska tredjeligan va? hehe.
Andra ledtråden: Han spelar i ett Premier League denna säsongen men har inte lyckats göra mål i ligan på 18 matcher.
Dwight Yorke?
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Jag kollade upp det nu och det var rätt :D ! Min fråga: Vilken klubb i Premier League har representerats av 2 mördare på 2000-talet? Och vilka är spelarna?
Earnshaw va rätt ja.
Menar du med "mödare", spelare som tagit liv av en annan människa eller menar du typ Micheal Svensson ? hehe
Haha, spelare som tagit livet av en annan människa. Ledtråd: Båda har kört ihjäl en annan människa.
Laget lär ju vara West Brom, spelarna vet jag inte och dom som googlar sitter hemma på fredagar.
Laget är inte West Brom. Ledtråd: En spelare har även spelat i klubbar som Milan och Barcelona. Nu borde ni kunna den första spelaren och klubben iaf. =)
Haha ingen aning på denna. Annars skulle jag kunna tänka mig att Lee Bowyer, Danny Mills eller Bellamy typ skulle slå ihjäl någon, men mer ledtrådar tack.
Hehe ne ingen av dom är det, men Bellamy och Bowyer har representerat klubben jag söker! Ledtråd: Spelare 1: Har representerat Milan och Barcelona. Avgjort en Champions League final som 18 åring. Spelare 2: Har vunnit VM-Brons och spelar fortfarande i klubben som det gäller.
Klubben är Newcastle, spelarna måste då vara Kluivert och Emre.
Om det är mord det rör sig om kan man väl ifrågasätta.
Ny fråga då, Vad heter den spelare som spelat flest VM-matcher och hur många spelade han?
Rätt! Båda har kört ihjäl en annan människa.
Vet att det är Lothar Matthäus men vet inte hur många matcher... 22 kanske?
25 ska det vara. Men emiliano får ställa en ny fråga.
Vilken speciell klausul hade Stefan Schwarz i sitt kontrakt när han skrev på för Sunderland?
Det var väl att han inte fick åka ut i rymden?
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Rätt! Han fick inte lämna jorden under kontraktsperioden.
Vilken spelare är ensam om att ha gjort mål i engelska, franska, italienska, tyska, spanska ligan samt i sitt egna landslags färger? Bra ledtrådar utlovas om ni fastnar så googla inte...
Kan inte komma på någon! Ledtråd!
Ledtråd 1: Tänk VM 94
Tänk mer ur Sveriges synvinkel, tänk kvartsfinal
Nope
Då tror jag att det är antingen G.Popescu eller Radiciou (stavning? I alla fall menar jag han som lirade i Milan och sedermera Espanyol)
Med hjälp av emiliano X4 tror jag på Raduciociu, vet att han gjorde några matcher för Hammers i PL. Måste vara han då om det inte finns någan annan VM 94 räv typ Petrescu eller nått.