I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fenerbahce - sevilla

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-02-20 11:14

fenerbahce - sevilla

vad tror ni om resultatet?
fener är ett mycket bra lag somkommer sättapress på sevillas backlinje nu när man spelar hemmaplan och man kommer vilja göra mycket mål...själcv tror jag på ett resultat som 2-1 men allt kan hända i fotboll...

Dessutom undrar jag om det finns nån fenerfan som vet om maldonade kommer vara med eller om det blir laget som spelade sist?.

2008-02-20 11:23
Om Fenerbahce ska ha någon som helst chans att gå vidare måste man mörbulta, totalt förstöra Sevilla ikväll. Spela hårt men disciplinerat och vinna med minst 2-0, annars kommer det vara alldeles för svårt. Sevilla förlorar inte mot Fenerbahce hemma.
•pave paradise•

2008-02-20 23:48
3-2 och båda lagen visade dåligt försvarsspel tycker jag men visade framfötter framåt..

Nja sevilla är svåra hemma men turkiska lag är kända för o spela bra hemma också men sevilla fick ändå in 2 mål...
jag tror fortfarande på en 60-40 till sevilla men hoppas från hela hjärtat att fener går vidare

2008-02-21 00:02
fener behöver som resten av alla turkiska lag lära sig ta vara på alla sina målchanser hemma och inte slarva bakåt.. 3-2 är väl ett mer okej resultat för sevilla än för fener o jag tror seriöst att sevilla vinner med 2-0 hemma minst:) .. men om fener inte slarvar i försvaet så visst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-21 00:42
Tidigt 1-0 borta för Fener skulle vara det ultimata, annars blir det väldigt väldigt svårt.
•pave paradise•

2008-02-21 08:23
sevilla är äckligt bra hemma, så bye bye fener :)
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)