derby della capitale Lazio - ROMA [2008-03-19]
långt dit, men det är ju detta man längtar till... EUROPAS HETATSE DERBY (i klass med Sevilla - Betis) blir det upprepad giallorossi-seger? kommer tyvärr inte att ha möjlighet att bevittna årets höjdpunkt på plats så därför hoppas jag att signore Hussfeldt kommenterar allt som rör DERBYT diskuteras här. - form - senaste värvningar - historia m.m. LUP LUPI LUPI
what's good for the goose is still good for the gander.
ere hussfeldt som har den där sköna rösten vid mål?:P ... tror roma vinner, ser äckligt starka ut just nu men jag hoppas på lazio för inters skull..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Japp hussfelt, *host* juve fans *host* Grym match jag skulle lätt vilja se denna matchen på plats nån gång i mitt liv, hoppas på Lazio seger med 3-1!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
vafan snackar du om efterblivna idiot.. sevilla-betis europas hetaste?? dö eller nåt å rom derbyt e inte hett längre fy fan vad fan snackar du om din hädare.. ingenting e hett i italien längre / just nu DIGOS BOIA
P21... LIBERTA 360 LIBERTA 3PUNTI ODIO ODIO
Är Hussfeldt Juventusfan?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Japp
Och var fick vi det bekräftat? Någon källa eller liknande?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Kom ihåg nån gammal intervju med honom på svenska fans där han snackade om sin kärlek till juventus =) så där har du det.
men lägg ner, ingen bryr sig om hussfeldt. torna a napoli!
tycker det verkar mer som om han e milan fan, pratar alltid väldigt gott om dem. själv tror jag roma vinner om totti inte är med (brukar förlora med honom, även om han är bäst av alla i 6 km area runt om planen)
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
två pisslag.. hur bra kan det bli? Får väll hoppas nazio åker på stordäng.
crik, totti är väl inte heller i så god form vad jag har sätt de senaste matcherna.. jag menar han sliter ju och gör sitt men inte the magnificent totti som vi ser ibland..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han har ju så jävla mkt skador, så han det är väl inte helt onormalt att han har flippat ut... tänk om du inte fick göra det du ville.
haft*
Biljetterna och resan bokade=). o herregud vad nöjd jag är, lite synd att lazio har hemmaplanen så man inte får höra ROMA ROMA ROMA... men ja e nöjd ändå
hur har du fått tag på biljetter redan nu? eller åker di på nån sån här steve perryman sport travel skit?
Bianchi har kommit för att frälsa oss! 3-1 Lazio! Ser framför mig hur hela curvan och hela Lazio firar derbysegern framför bilden på Gabriele. Minnen kommer skapas 19e mars!
CAMPIONI!
upp! en månad kvar. hala madrid!
UPP!
jag ser en totti i storform som smeker upp lazio (no homo) för att sedan chippa in en boll iskallt över farfar ballotta som inte hinner dra hem rulatorn för att plocka bollen
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
UPPPPPPPP
ligger alla laziali lågt i år? derbyt är allt de har att spela för medan våra gulröda vargar för tre världskrig på tre fronter.
Snälla kan inte alla låtstas-italienare hålla sig i Serie A-stickyn så man slipper få hela sportforumet förpestat? Tack.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
håll dig till PL, tönt. skriv inte här, du kommer ändå aldrig vara välkommen. håll dig till en liga där ni bokstavligt lever efter break a leg.
PL? Ja, det är en bra liga med bra fotboll.. men jag gillar La Liga bättre. Serie A är en tråkig jäkla spagetti-liga där spelarna bryr sig mer om sin frisyr än sitt lag. Sen att det är USLA domare som tillåter så jävla mycket FUSK som det är i den ligan är sjukt. Dessutom genomsyras hela jävla ligan av korruption och äckligt, smutsigt fusk. Tönt.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
man är inte bäst föräns man vinner. och verkar som om spelare och lag från italien/serie A är regerande mäster i allt de kan vinna utom Em och uefa cupen
men tönt. vad gör du här? håll dig till en liga där ni bryter ben på folk och kallar det "fotboll".
en vecka kvar nu!!! Roma har allt att förlora.
Forza Lazio!!
-----> http://www.photoshop.nu <-----
lazio verkar komma igång igen, men roma är det formstarkaste laget i italien för tillfället och om de håller denna form så tycker jag synd om lazio
hur mönstrar Mister 11an mot Milan, tro? tror till och med vi vinner med ett b-lag.
hoppas på cici/mancini på vänster kanten. det kan bli riktigt farligt
vucinic borde få starta.. tycker han har vart grym i de matcher han har spelat o fått visa va han går får..
föredrar 5-1 matchen där totti "skedar" (no homo) in sitt mål och montella slår in 4
föredrar säsongen 97/98 i så fall.
var inte romanisti då, vad slutade matchen?
på vilken kanal visas matchen?
ty matchdagen är på en veckodag är sannolikheten ringa att den visas på TV4+ vilket innebär att betydligt färre lär se den. 1-5, favorit i repris? Hybris råder på Trigoria, Roma har allt att förlora.
revulotionären: okej, tack för infon! får antagligen streama matchen spännande är det. jag längtar
crik ta och läs på lite derbyhistoria. matchen visas på tv4 sport.
tv4sport 21:15 om jag inte har helt fel,
asså vilket jävla schema roma ligger inne med, först milan, lazio och sen manchester alltså. och det är alla matcher jag vet ska spelas också hahaha....
Sändningen börjar 21.15 på Tv4Sport, så antingen visar de endast andra halvlek eller så eftersänder de matchen, i vilket fall som helst så är det skandal! Men men, det är ju trots allt den lika spännande kvalserien så jag förstår de prioriterar den. Non Mollare Mai. Udinese?
CAMPIONI!
nej, nej rizmo, matchen börjar 21.15 den här gången.
hade de prioriterat hockeyallsvenskan hade det fan vrt skandal.. kasst att alla västerorts nior ska på någon jävla dans i nalen när matchen spelas..