I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

NFL Division Finales!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2008-01-20 20:45

NFL Division Finales!


Nu vet jag att intresset av Amerikansk Fotboll i Sverige är lika stort som intresset för att äta bajs. Men jag tänker ändå göra en tråd för att det är feta grejer på G, och de få som iallafall är lite intresserade kan väl snacka om det.

Så om 15 minuter drar det igång med San Diego Charges @ New England Patriots.
Det borde vara en solklar vinst för Pats, men San Diego kan nog komma att överraska med många bra spelare, och ett par reserver som har självförtronde efter vinsten över Colts förra veckan.

00:30 så är det NY Giants mot Green Bay Packers där Packers kommer att gå som segrare. Förra veckan så visade Packers hur bra de verkligen är när de vände underläge på 14-0 och vann med 22 poäng. Brett Farve ska till Super Bowl då det här troligtvis är hans sista säsong för The Packers. Han kommer spela som aldrig förr och kasta till helt friska och krya WR's.

Så vad tror ni? Allt kan hända, men jag står fast vid Pats och Packers går till ett härligt Super Bowl.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.