I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Australian Open 2008 14/1-27/1

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2008-01-15 16:05

Australian Open 2008 14/1-27/1

Då är den efterlängtade tråden äntligen här om årets första Grand Slam turnering i Tennis.

Turnering har spelat klart sin första runda i singel och en av dom största skrällarna står fransmannen Tsonga för, som plockar ut skotten Andy Murray som många trodde skulle kunna nå Semi/Final i år.

Federer gjorde sin premiär idag och fullständigt krossade Hartfield, släppte bara 3 game under 3set (sjukt).

Enda svenska herrspelaren var ute och lirade inatt mot Cyprioten Baghdatis, förlust med 3-1 och det känns jävligt surt att han fick så dålig lottning.

Det man kan glädja sig åt är att Sofia Arvidsson lyckas ta en oerhört finskalp mot grodan Bartoli, kul och en bra seger, nu väntar Marta Domachowska i 2a rundan...inte alls omöjligt.

Vilka kan du utmana Roger Federer i år???
Jag tror många, Federer vinner INTE i år, det hoppas jag på och tror på.
Nalbandian - Slipper han sin ryggskada så hoppas jag enormt mycket på argentinaren.
Roddick - Verkar vara i fin form och fin lottning.
Djokovic - Alltid farlig numera
Ferrero - EN OUTSIDER som verkar ha hittat tillbaka till formen, se upp!
Gasquet - Kan ta sig långt

fyll på om jag glömt någon...

Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)