I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-01-13 12:11

Speltråden 2008

Ja nu öppnar jag en ny. Jag hoppas att alla som lirar drar sitt strå till stacken, att vi får lite experter och feedback från olika områden att tipsa varandra. Jag kommer också kicka igång begreppet UNITS , det är väldigt populärt att man skriver det nuförtiden så då tycker jag vi får göra det också, det blir också lite mer överskådligt att se hur mycket man egentligen tror på sina bets. Vad du får bestämma dig för är hur mycket maximal insats får bli på ett spel, mycket av betting handlar om money manegement, du kan sätta 80% av dina spel men sätter du dina pengar fel och blir girig så kan en stor summa av din bank försvinna i ett nafs.

Så bestäm innan du spelar hur mycket maximal insats får bli, jag har min på 10% , vissa har 5%, det är upp till dig. Har du 1000:- i rullen så blir högsta insatsen 100:-, sätter du sen 7/10 units på det, så blir det alltså 70% av maximalinsatsen vilket blir 70:- i detta fallet. Det är viktigt att man håller på detta för att vinna i längden, disciplin.

Kan också tänkas att vi kör en liten intern fiktionell tävling med units, där alla börjar med typ 1000 units. Men det kan vi diskutera lite längre fram, typ som bolagsfighten som aftonbladet kört med.
                                                                                                      
Så till mina spel för dagen. Start 1000 units.

Dagens Spel:

Marknad                     Spel                          Odds                       Units
Villarreal - Deportivo   -1.0                           2.14                        8/10
Atalanta - Roma   Over 2.5 Goals                  1.94                         6/10
Siena - Inter    Inter Clean Sheet (Yes)           2.1                         8/10

                                               

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.