I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sökes: grappling klubb sthlm

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-12-24 14:37

sökes: grappling klubb sthlm

jao. jag vill ligga och kramas, kanske bli strypt eller få en arm bruten. Finns det ngn bra brasse jiujiutsu klubb i sthlm? Eller runt söderort. Helst billigt...

_Everybody_ underestimates the kick in the groin

2007-12-24 18:40
nej finns inte

2007-12-24 21:02
måste ju tipsa om systerklubben http://www.hiltibjj.com/v1/
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...

2007-12-24 23:31
ok hilti, tränar man bjj med gi eller utan? Jag vill inte träna bjj för bjj, utan för mma.

2007-12-25 00:35
På hilti finns både gi och sw pass. finns även mmapass men det krävs blått bälte för att delta på dem passen.

Gi passen är rätt inställda på gi tävlingar men den är rätt många som tränar med mma i åtanke. På Hilti finns ju också sveriges bästa MMA-team (och meritmässigt även Europas bästa)

kvalitetsmässigt är klubben extremt bra. Det finns ingen nybörjargrupp utan man tränar med alla andra vilket gör att man får väldigt bra sparringmotstånd. Alla är dessutom trevliga och instruktörerna är bra.

Tror dock klubben ska ha bekränsat antl nya intagningar nästa termin pga ett stort intresse och många medlemmar.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-12-25 02:13
okok.. Jag har bara standup så jag tänkte börja med grappling för att sen gå över till blandat (ren mma) men hilti verkar schysst... Får ringa och kolla om plats då =)

2007-12-25 13:10
Rekommenderar också Hilti, enjoy!
strength