"rädda på hemmaplan" ??
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=386854 vad är detta för skämt, vad är det för ryggradslösa idioter som spelar i min förening?? Dom tål inte kritik, dom vågar inte spela för att riskera bli utskällda. och vad är det för tränare som inte kan ge laget det självöftroendet dom behöver för att gå ut på sin egen jävla hemmaplan o vinna över Bunkeflo? det är tur att vi iallafall har tre eldsjälar som gång på gång går in med miljoner efter miljoner.. http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=386619 dom tre herrrarna räddar våran kuvade och sargade förening... förövrigt så fylller vi 120 år idag. grattis hejja öis!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
joo för fan, hade jag varit spelare hade jag varit liv rädd för Inferno örgryte gardet mfl. Fyyyy fan jag vågar inte ens tänka på dem, skit klubb och skit supportrar.
att kalla klubben Örgryte IS för skit visar hur mycket du vet om idrottshistoria.... våra supportrar är skit, vårat lag är skit, men klubben är en av sveriges mest framgångsrika...bragdguld, vm guld, em guld, sm guld..det talar sitt tydliga språk....
"vm guld, em guld" sugen på att uttveckla detta?
öis som klubb ja... friidrott, brottning, fotboll... om mikael ljungberg, patrik sjöberg och christian ohlsson nu säger dig något
och jag som trodde vi pratade om fotboll, silly me...
Desperat att börja snacka om friidrott och brottning. Hur många känslor drar en svettig Mikael Ljungberg fram hos dig egentligen?
dingrinn.blogspot.com
trimmad P21 Lika många som "enarmade banditen" Söderstjärna hos dig ;)
Lider faktiskt lite med ÖIS'arna, en anrik klubb på dekis...
om man ändå inte har varken pengar, sponsorer, supportrar eller spelare från en eventuell storhetstid så känns ens meriter lite skit samma om samtliga delar i föreningen idag ändå suger pung.. men men, får man bånge av gamla tidningsutklipp från 50-talet när laget tog sm-guld så får man.
mest en kul grej...? (känns barre bus)
fast det är ju klart... har man inte fått nått på 50 år är det klart man får nöja sig med att fantisera...
knappast desperat att bärja snacka om friidrott och brottning...¨ det är bara klubbar utan historia som tycker att det är nuet som räknas för en klubb...och att 6 st bragdguld inte spelar någon roll...det är patetiskt.. sen vet jag inte riktigt vad cluny snackar om..då vi på 50 talet var på dekis, trots det drog vi över 52 000 i derbyt mot blåvitt... det e ju dumt att uttala sig om saker man inte vet någonting om... men ge oss några år, sen kommer ken fagerberg skjuta oss till sm guld igen..
"men ge oss några år, sen kommer ken fagerberg skjuta oss till sm guld igen.." Nu är det fotboll igen va? eller kanske lerduveskytte?
Hur gick det till när Örgryte gick från det näst bästa laget efter DIF till att vara ett av landets pinsammaste gäng? Vad hände liksom?
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
G-Town_King: Erik Hamrén säger jag då.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
ojjs. då har vi några vm brons i blåvitt ;D haha..pajas, dom tävlar ju för sverige i em,vm o.s.v ;D
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
äh, patrik sjöberg tog världsrekordet med öismärket på bröstet...
Rolig artikel i GT signerad Patrik Micu. Svin. Detta är vad ledningen säger att man är rädd. Har ett par vänner i både U och A som hävdar att detta är löjligt. Man försöker skylla bort det usla spelet på publiken.
1887 - 2007
hahaha, ser ut som att de försöker hitta ursäkter till dåliga resultat, då får fansen skulden.. lågt!
-----> http://www.photoshop.nu <-----
Åkersberga X0 jaja, nej jag vet inget om era historia. du förstod min poäng så sluta leka lajbans med att märka årtal. skit samma om det är 10, 50 eller 100 år vi snackar om poängen är den samma.
kan ni inte dra nytta av er historia genom att värva varken spelare eller sponsorer är det orelevant idag. förutom för just tillbakadrömmande ändåmål..
åtvidaberg till exempel, värsta förebilden eller hur?
Lite ironiskt att en av dem är död, en av dem är knarkare och en är jätte fjollig
Äger du Örgryte, för det är fan inte din förening
jävla tönt munq...
fagerberg stannar, prytzan är tillbaka och vi har världens bästa Ranäng vid rodret kommer bli j'ävligt bra det här..