Milan - Juventus
Dags för en av världens största matcher igen! Är nog fler än jag som har längtat efter det här mötet! Vad tror ni gott folk? Milan har ju rätt sjabbig hemmastatistik det här året; om jag inte missminner mig har de inte vunnit en enda match hemma hittills? Tippar på ett kryss eller Juve-seger! Vad tror ni?
Vem är du, tjänsteman?
tror domaren får tegelsten på sig så matchen blir inte av..
Juve känns som det starkare laget för tillfället
shimmy shimmy yo
Som saker och ting är i år så tror jag att Galliani och co redan fixat den här matchen. Tror tyvärr Milan vinner på ett horribelt domslut. Men normalt sett ska vi inte tappa poäng mot ett mittenlag. Även om det är borta. Iaquinta startar och springer sönder åldringarna i 60:e minuter innan Alessandro kommer in och avrättar dom. Om matchen får spelas på planen det vill säga.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Ronaldo avgör this shit
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Om han ens hade spelat?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
S-oteric P21 Du hade inge vidare koll...
Om Milan är ett mittenlag så måste Juventus vara ett bottenlag
rastasite vad jag vet ligger väl juve 2a och milan 9a?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Vore kul att se tjock-ronaldo avgöra faktiskt =) Juve är väl i bättre form, men jag tror Milan kommer tagga till nu när det är en riktig stormatch. Oavgjort 1-1.
Det är fina odds på Juve och Milan har inte den bästa formen. X eller en 2:a, jag tror starkt på Juve i den här matchen.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
grabbar.. även fast jag hejar på inter så måste jag tippa milan i denna match.. säger att ronaldo avgör.. milan har en ganska fet backlinje o om idioten till tränare(ancelotti?) spelar cafu e juve körda.. jag har tipsat o de skulle va soft om den inte sprack på första matche:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känns som om milan kommer kmma tillbax lite om dom vinner nu.. säger som de andra ronaldo avgör på någon skit eller så ere pirlo som sätter dit en frispark från 30 meter på någon jävla skitfilmning ala italien
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sluta vara copycats :) men jag hajar - alla som är utomstående hoppas väl på att Ronaldo avgör. Skulle döda för att se honom i god gammal form, dock börjar tiden rinna iväg va:) Vi får nog aldrig se Ronaldo i god ala psv-form igen.
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Synd bara att ronaldo inte kommer lira?
fetlyrik? tja jag vet inte, skiter egentigen i serie a, men han gjorde inhopp förra matchen va? Lirar han inte så blir det 0-0..ännu en värdelös serie-a match till historien alltså:)
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Rastasite = Killen med koll! Har du ens sett tabellen i år din clown?
Vem är du, tjänsteman?
Ronaldo kom till klubben från Real Madrid i januari och har varit framgångsrik. När han har spelat. Dessvärre har han haft stora problem med skador och det har inte blivit något spel i höst fram till senaste matchen mot Cagliari. Men efter det sträckte han låret under uppvärmningen mot Benfica och fick sitta på bänken hela matchen. Nu avslöjar Carlo Ancelotti att han inte kan spela i lördagens match mot Juventus och det talas även om att hans kontrakt inte kommer förlängas i sommar. Om han inte kan bevisa att han har lagt skadeproblemen bakom sig kommer han inte få nytt kontrakt skriver Tuttosport. Enligt tidningen är Palermos Amauri ett alternativ om brassen inte får nytt kontrakt. Källa: fotbollskanalen.se
k Men en skadefri Ronaldo till en fittklubb som Palermo? haha skämt`? aja du kopierar, jag själv anser att en skadefri och hungrig Ronaldo fortfarande är världens bästa målgörare - Ruud? fuck off
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
JUVENTUS!!!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
hoppas milan vinner (bättre för roma) men juve tar hem detta, utan tvekan
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Enda jag sagt är att ronaldo inte kommer lira ikväll.
RONALDO SKA INTE LIRA IKVÄLL. TREZ AVGÖR! End of discussion..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
MILAN: Dida; Oddo, Nesta, Kaladze, Serginho; Gattuso, Pirlo, Ambrosini; Seedorf, Kakà; Gilardino. JUVENTUS: Buffon; Zebina, Legrottaglie, Chiellini, Molinaro; Salihamidzic, Nocerino, Zanetti; Nedved; Trezeguet, Iaquinta. Starelvorna.. Träbenen Nocerino och Sali startar i Juve. Slai säkert pga av sin rutin.. Tiago och Marchionni, Claudio??? Iaquinta kommer springa sönder Milans försvar
Juventus
kakan sätter 2 och pippo stänger matchen med ett mål i riktigt måltjuvs anda
Survival of the fitest only the strong survive.
Bra match och rättvist med delad pott. Tråligt att det inte blev några mål. Chanser fanns ju. 1 poäng kan jag acceptera, Milan är ändå Milan, Norra Italiens näst bästa lag ^^ los_krillos: Så här i efterhans måste jag ju påstå att det var det rätta valet att spela med Nocerino och Sali. Både var bland Juves bästa spelare idag tycker jag.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
"Det blir 0-0" - BIZR Jävla pajaskommentator... "Och de ska kalla sig supportrar?" Bara för de kastar kakor på journalister så menar han att de inte är supporters? Sicken idiot... Bra match annars!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Soheil P23 Sen när avgör man hur bra Milan är genom att kolla på tabellen? Lärde du dig inget under förra säsongen?
Asså fårskallen du är verkligen en sån va? Var i texten som fetlyrik skrev står det att ronaldo skulle gå till Palermo? För övrigt riktig krigar match av juve och det är skönt att de fick med sig en poäng från san siro. Milan lär ju få kämpa en del för den uefacup plats om är inom räckhåll för stunden de lär aldrig bli scudetto för dem iallafall.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
måste säga att milan har ju inget bra spel asså.. och varför i fitthelvete(!) spelar de inte med cafu istället för oddo som inte ens kan lägga inlägg.. aja.. jag skiter i jag håller på inter så länge som mancini gör sitt ere okej