whodini vilken skojjare. hahahaahaha.
K.I.S Killaz In Suits
1-1 nu. GO LETTLAND !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
segt
K.I.S Killaz In Suits
Sverige har inte i EM att göra. hoppas lettland vinner!
sverige vinner, lugna sig. vem är fullgubben som snackar ibland? "så skönt att se allbeck störta in så fort det luktar inlägg" sverige på väg mot anfall, fullgubbe = "åh va njutbart"
i get more pussy then panty!
Sveriges försvarsspel ser ut som en ost.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
1. Kan nån lära bögen Kim Källström att använda högerfoten? Känns lite flummigt att man kan ta plats i ett landslag och vara så jävla monoton. 2. Kan nån lära bögarna i försvaret hur man hittar nya positioner så man bli spelbar, sen när det är klart kan nån lära bögarna hur man slår en 10-meters-passning istället för att slå bollen 100 meter rakt upp till lettisk försvarslinje? Finns det ingen försvarsskola för lovande backar? Har vi inte ens fyra personer i Sverige som kan slå en passning, tjonga bollar långt och markera? Helt jävla sinnessjukt. Jag hoppas nästan att vi förlorar och Nordirland lyckas knipa tre poäng så man slipper samma jävla skit år efter år. Långbollar, långbollar, långbollar. Blev glad när vi nätade efter ca 30 sekunder och följde upp det med bra, aggressivt, tekniskt spel. Nu är jag bara förbannad. Faktum är att vi faktiskt inte är bättre än såhär. Vi har inget att göra i EM.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
confidence Haha, ja, han sa ju något annat kul också. "Vem kan inte försvar?" när han kommenterade att Anders Svensson gjorde EN brytning i öppningen på matchen. Ja, du, herr "Expert". Tydligen hela Sverige.
teambanan P17 Men när vi går vidare ur gruppen i EM, så älskar du sverige helt plötsligt. Haha!
be the change
haha, teambanan, hörde det, fanns fler guldkorn också. ska lyssna efter fler klassiker :)
i get more pussy then panty!
källström! källström! källström!
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
äntligen gör han nånting rätt.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Källström + Xavi = EM
Gamertag på 360... Leppas
JackVegas, näpp byter inte åsikt för det. Spelar de dåligt så fötjänar de inte att gå vidare, så enkelt är det. Skulle de dominera och vinna med 3-4 mål så spelade de ändå dåligt i första halvlek så, varför skulle jag byta "sida"? Vari ligger grunden för ditt uttalande?
2-1 till sverige och england ligger under med 0-2 mot kroatien, kan det bli bättre??!!! YAY!
teambanan P17 Många gör det ..
HAHA ENGLAND HAHAH!!!!
Gogo KIIM!!! synd att ibra inte fick pricka in den efter en fin match..
be the change
gött att det gick som man trodde. och kul också att landslaget inte har rätt att ha svackor, det måste vara bländande hela tiden. tycker dom har gjort ett riktigt bra kval, och gått vidare från en hyfsad svår grupp. 2 halvkassa insatser på slutet är knappast något att klaga på. det finns mycket större länder som spelat mycket sämre under mycket längre perioder. förläng med lagerbäck och gräv ner 90% av skribenterna i det här forumet!
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
svensson överglänste källström i den här matchen:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia P15 Tillsammans gjorde dom ett bra jobb, Svensson ska inte vara högre upp än där han var, han jobba bra no doubt. Men när Linderoth e med ska kimsan vara på off mitt..
be the change
ja, vad ni ska vara stolta över sverige, slå lettland med 2-1, vinna över island, vinna en match i danmark när ett fyllo springer in på plan.... sverige ska vara mest stolta över 2-0 mot spanien. nu möter sverige lite svårare lag där dem kommer att förlora! :) sverige är så jävla överskattade i fotboll.
börjar snart bli komiskt med zlatans avsluts otur i landslaget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gött med en seger. Men var lite för många felpassar Sverige kan mycket bättre än det här, men endå det här var en klar seger!. Är det nån som vet när lottningen är? och vart man sedan kan köpa biljeter till matcherna?
förresten slug p21, när folk börjar betala tv-licensen ;)
ingen dålig förlorare.. jag är ju finne, 0-0 fortfarande mot portugal.. det är det att sverige är så sjukt överskattade i fotboll. såg ju bara i vm, hade inte en chans emot tyskland.
dirtyfist, läs igenom ditt inlägg en gång så inser du nog hur löjlig du är. sverige har alltså "bara" vunnit mot alla lagen i gruppen som är sämre (förutom nordirland), samt hemmamötet mot tuffaste konkurrenten spanien? vad mer ska man göra för att det ska klassas som ett bra kval? vinna alla matcher? pfft. och om du kollar tabellen ser du att sverige hade gått vidare även med 3-3 mot danmark, och då hade sverige ändå fått slå en straff i slutminuterna om inte fyllot sprungit in. vad gör du ens när du kollar på fotboll om ni inte ser sådant här?
och "överskattade"? dom som tror att sverige ska gå ut och spela skjortan av ett tyskland i storform på hemmaplan är ju rena idioter. en förlust där var väll väntad av hela fotbollsvärlden.
äh, fan va trött jag blir på mig själv att jag ska in och försvara i varenda jävla tråd. I'm out!
utter: Om du kollar på hur Sverige porträtteras i media så förväntar mig sig 5-0 mot ett Tyskland i högform på hemmaplan. Sen så är det väl rakta att det inte är IFK Sillstryp som har mest medgångare i Sverige; det är Svenska fotbollslandslaget. Grattis dock, EM blir en rolig historia.
•pave paradise•
fan vad bittra många verklar över Sveriges fotboll... ma kan fan inte förvänta sig FÖR mycket med vår trupp. gött att klara sig till en stor turnering igen! inte illa för detta lilla fisland
"life's a garden, dig it."
OJOJOJ så många ggr jag velat åka döda anders svensson, så många gånger jag velat att han ska ut från landslaget, ja i princip varenda match ta mig fan. han platsade inte enligt mig i Landslaget. Men det är Lagerbäcks fel, tills ikväll har han äntligen fattat att Anders Svensson ska spela defensivt! Som i Elfsborg den klubben han spelar i just nu, där han gjort ett grymt jobb, och på den platsen han spelar på i Elfsborg. Lagerbäck är helt jävla bränd som inte har låtit honom spelat på det här viset förnns ikväll! Det är tragiskt om man tänker efter! Men ÄNTLIGEN prövade han och ser man på! Anders Svensson gör bäst jobb av alla på fotbollsplanen i en landskamp och jag kan inte komma på någon match han gjort det förut.
MeckGyver
Word. Anders S var helt klart topp 2-3 idag. En riktigt bra match. Men, han skall enbart vara med i truppen till EM som backup för Linderoth.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Linderoth bredvid?
MeckGyver
en 4-5-1 kanske skulle funka mot bra länder såsom Spanien, Italien frankrike osv.. --------------Isaksson(om han kmr in i form annars Shaban)------ A.Östlund! ----------Mellberg----------Hansson-----------Edman | | Svensson-------------Linderoth V Bakirciuglo Ljungberg(inte för långt ut) Källström Zlatan..
be the change
Jävla skitmatch, kan vi inte spela bättre mot Lettland? Satt hela sista 20 och svor åt Lagerbäcks fegande. Varför bytte han inte in Kennedy? Hur kan tre av våra backar misslyckas med att ha koll på en medioker anfallare som Verpakovskis? Hur kan Källström vara så given i Lyon men gör så många fel i Blågult? Varför är Ljungberg med i landslaget? Just Ljungberg lever ju enbart på gamla meriter, han faller i varje närkamp och visst, han fixar ju frisparkar, men det är tyvärr allt han gör. Han har tappat sin speed helt och hållet, den som vi var så bortskämda med förr, även tekniken har försvunnit och om inte Ljungan får ordning på sina ben till EM så vill jag inte se honom i startelvan.En bra betygsättning skala 1-5 : Isaksson - 2 - Matchotränad, darrig, otur vid målet.Majstorovic - 1 - Låg bakom Lettlands alla farligheter.Mellberg - 2 - Anonym, gjorde sitt jobb.Edman - 3 - Bra offensivt men för feg i passningsspelet.Mikael Nilsson - 2 - För mycket felpass, annars bra.Källström - 3 - Inledde horriblet, spelade upp sig i andra.Svensson - 4 - Bäst på plan, tyvärr.Ljungberg - 1 - Har tappat nästan allt, fixar ett par frisparkar.Chippen - 1 - Vilse på plan mest hela tiden.Allbäck - 3 - Hårt jobb som vanligt, välplacerad vid målet.Zlatan - 2 - Ett par fina nummer, annars ingen stormatch.
http://www.myspace.com/dirtydonline
dirty_D: Men kom igen, var lite schysst i bedömningen nu, Majstorovic var ju helt insatt på att vi skulle möta Estland, inte hans fel.
•pave paradise•
fan va skönt med EM. Isaksson ska rätt ut ur elvan. Chippen lär få det tufft att försvara sin plats.
SKU - SKU - SKULASON!
Bosse Pettersson, fyfan vilken jävla rövslickare.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
fett att sverige slipper tjeckien, italien och kroatien i gruppspelet. till en helt annan fråga. vad är det dom går efter när dom rankar landslag. jag såg topp 50 i europa idag och det ser jävligt konstigt ut.
Ganjaholic: Räcker väl att kolla seedningsgrupperna för att sa att något är aningen skevt. Och om du tycker Europarankingen är konstig, kolla inte in Världsrankingen då..
•pave paradise•
varför är alla så förbannat jävla negativa? här har vi just tagit oss till vårt 5e raka slutspel o ni gnäller över att sverige är överskattat, må så vara, men hur många bor det i sverge då? 9 miljoner, i spanien typ 60 miljoner så..? sverige ska vara stolta över det lag vi har, finns länder med betydligt mer invånare som e ljusår från den klassen sverige faktiskt har! ne nu blire till o planera en tripp ner till österrike/schweiz i sommar då :)
Alla biljetter är i princip redan slut.. Får höra med Turkiska Förbundet om det ska bli EM för mig.
•pave paradise•
aja då får man dra dit o bara hänga runt omkring o dricka bärs då :P de funkar de me ;)
Kul att vi får vara med i EM! JackVegas Har du glömt bort Elmander? Zlatan är bästa anfallaren men är inte särskilt löpvillig. Zlatan tillsammans med Elmander eller Allbäck tycker jag är det bättre alternativet.
shimmy shimmy yo
Annars har vi Rade Prica också.
Vi är överallt!
Ja jo men han håller väl inte så hög klass
shimmy shimmy yo
Ja, att Bosse Pettersson gurglar herr Ibras bajs är ingen nyhet. Har aldrig hört honom kritisera Zlatan. Så fort han är inblandad i ett bolltapp så är det någon annans fel. Passningen kom för sent eller medspelaren tog inte rätt löpning.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
fruktansvärt dåligt spel... Fortsätter dom spela så här har de inget i EM att göra...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Hur hördes publiken från TV:n? Jag stod ungefär mitt på Norra Nedre och tyckte att det sög.
Publik?
http://www.myspace.com/dirtydonline