Martin Mutumba!
Föredetta Aik spelaren M.Mutumba Spelar i Deportivo la coruna nästa säsong i La liga!
hahaha jink din lallare, gjorde inte du låtar me M9an? :D Byn clicken ju.
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
depor suger ju totalt,....inte ens ricki kan skänka glans åt laget
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
fetttttttttt
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Haha, den lirarn. Bröt benet i en plojmatch och försvan. Eller minns jag fel? Skönt för honom! Hoppas han lyckas, och kommer tillbaka till Gnaget så småning om :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Hoppas du på Nick Mrdja oxå?
FÖRORT
Länk tack!
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
"FC Inters ordförande Stefan Håkans bekräftar för Yle Sporten att Åboklubbens anfallare Martin Mutumba för tillfället är på provspel i spanska ligaklubben Deportivo la Coruna. FC Inter har kontrakt med den 22-årige svensken för nästa säsong."
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
aha, provspel, betyder ingeting, deportivo kommer verkligen inte skriva något kontrakt.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Han var ju ner och tränade med Valencia när han va yngre. Kommer ihåg att han la nån rad i nån låt med det...
hoppas det går bra därborta.
Minns att jag sag honom i nan traningsmatch mellan Peking och Inter Abo forra eller forrforra aret. Han sog... Skoj for honom om han kommer till Depor.
Tycker synd om Depor... dom var alltid att räkna med för ett par år sedan och spelade positiv och rolig fotboll. Hade några riktigt hårda lirare med... nu är det bara en klubb i ekonomiskt downfall utan några profiler alls knappt :( trist trist
Aset : Andrés Guardado, en av världens största talanger. Han höjde ensam tillvaron i La Coruña något enormt.
stort att han är tillbaka.
SKU - SKU - SKULASON!
Martin Mutumba va sjukt grym som typ 15-åring... Mötte honom ett par gånger... Men vafan, deportivo känns väl lite väl otroligt?
..........?
Aldrig träffat en kaxigare fotbollsspelare..och jag har ändå växt upp med att möta Vasalund, FC Inter Orhoy, Konyaspor, Assyriska etc..
•pave paradise•
Har sett honom spela i sommar och det var inget märkvärdigt med honom, verkar vara ganska lat och egoistisk.. Lär knappast gå till deportiva.. sällan man ser att en spelare från finska ligan går direkt till la liga eller nån annan stor liga.. Det gäller väl i princip alla nordens ligor... nivåskillnaden är enorm.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill ha tillbaka Mutumba i AIK! Tror han är mogen för allsvenskan nu och jag har alltid gillat honom!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
vem skulle han peta menar du? snälla ä
ä
Tror han skulle kunna peta Khari Stephenson! Har han tagit åtminstånde ett litet kliv framåt i Finland så är han nog ett bättre alternativ till att vara offensiv mittfältare är Khari idag! Sen är det ju bra för konkurrensen, Mutumba är fortfarande ung och hungrig. Så han kan ju vara en ganska bra blåslampa i arslet till alla offensiva spelare...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Men Mutumba har världens äckligaste attityd och skulle bara förstöra den lilla harmoni vi verkar ha i laget nu. Varför skulle man kasta bort något sånt för en dussinspelare som inte ens håller högre allsvensk klass?
•pave paradise•
Vadå äcklig attityd? Han vill vara bäst, så enkelt är det!
Skillnad på vill vara och tro att man är. Han tror att han är.
•pave paradise•
Har du spelat med honom?
depor suger just nu kanske. Men glöm inte Roy Makaays storhetstid. Likaså Albert Luques. Då var det andra bullar.
The Dude minds!
Batrat_XL: Spelat mot honom, känner folk som spelat med och sett massa matcher. Tillräckligt för att skapa en egen uppfattning.
•pave paradise•
lhabia X0 Jaja, men det var för i ungdomsåren, då vet jag mycket väl att han var lite väl kaxig, men han kan ju ha mognat lite i Finland?
Men skulle inte AIK kunna kontakta honom och ge honom en öppning? Säga typ att han får ett 1+2 kontrakt och det förnyas bara om han sköter sig..
AIK har ju gjort ett liknande kontrakt med Dulee Johnson, jag var jävligt tveksam när han signades, trodde att han skulle vara en dryg liten idiot som sprang runt och tyckte han var bättre än alla andra. Mutumba är ju lite samma grej, fantastisk talang men konstig inställning.. Ge honom en chans!
kasta era ögon!! classic
skriv kort, helst inte alls
batrat_XL: Haha, jo självklart kan han ha mognat. Men du fick det att låta som att JAG hanterar detta inom AIK. Om det var jag som bestämde skulle mer eller mindre ALLA få prova på, men jag är ju inte riiiiktigt där än om man säger så ;) Martin borde ringa upp någon svensk tidning och säga tat han vill lira i AIK, så lär Ola öppna sina ögon lite.
•pave paradise•
Haha, nej du skulle nog inte ha mitt förtroende till 100% kanske... Säger bara att Mutumba bör ta kontakt med AIK och be om provspel, och vem vet? Han kanske sitter på whoa hela tiden?
hur har det gått med hans rapkarriär då ? :P
SKU - SKU - SKULASON!
"Dom säger att jag är ute och cyklar, men jag har ingen cykel och jag kan inte cykla" Då kankse han lägger ner sin musikaliska karriär, för den sög ju skit. Kommer ihåg för ett par år sedan, när han härjade i AIK. Hoppas han kommer till Deportivo, vore skojj framföralt för honom.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
jäävla cooolt..... lycka till martin!!!
vi är överallt!
"FC Inters ordförande Stefan Håkans bekräftar för Yle Sporten att Åboklubbens anfallare Martin Mutumba för tillfället är på provspel i spanska ligaklubben Deportivo la Coruna. FC Inter har kontrakt med den 22-årige svensken för nästa säsong."
Sakta i backarna nu han är endast på provspel. Chansen att han skulle få ett kontrakt med Depor är ytterst liten. Inför transfer fönstret i januari letar Depor febrilt efter anfallare då det utan tvekan är lagets svaghet. Hittils har ryktena florerat runt Bravo, Postiga m fl. Så chansen att Mutumba skulle hamna i Depor är nog ytterst liten men dock inte omöjlig. Lotina har ju visat sin bedrövliga fingertopps känsla innan.
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
Sen kan jag säga att Mutumba var i kontakt med aik men valde depor! Därför får CH från väsby ta upp steget.....som oxå kommer va en jävligt giftig spelare!
Nu vill Depor ha James Frimpong från Örebro också! Är det bara jag eller har alla klubbar fått för sig att så fort det kommer en svensk invandrargrabb som kan göra en överstegsfint så är det den nya Zlatan? Kolla på Emra Tahirovic, visst är han en helt okej fotbollsspelare men vafan 15 miljoner är ju ett skämt! Sen har jag inte sagt att jag inte gillar Mutumba, Frimpong eller Tahirovic.. Men dom borde nog visa att dom håller toppklass i allsvenskan eller en liknande liga innan dom går till miljonkontrakt i sydeuropa...
Mutumba är en jävla wannabe gangster från förorten. Han förtjänar inte en plats i Deportivo, har han inga jackor att råna?
MunQ: Som vanligt häver du ur dig massa idiotisk bullshit. Förklara vad som rättfärdigar en kommentar som den du precis spydde ut, snälla. Pajas.
•pave paradise•
1) Han har försökt sig på att spela in förortsgangsterrap 2) han bor i rinkeby/tensta 3) Har varit allmäna rykten att han gjorde mindre brott under sin tid i AIK.
och vadå som vanligt, vem fan är du liksom? alla vet att m.mutumba är en jävla nolla.
Ser ut som om han hamnar i AIK istället!
hahhaha från deportivo till aik va :D aja de bara bra för oss.