I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

om du fick välja en att värva till div 3 sverige

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-10-29 14:06

om du fick välja en att värva till div 3 sverige

Detta är en fråga jag och mina kompisar har diskuterat ett PAR gånger.

Om du hade ett div 3 lag i sverige och du fick värva en spelare. tänk inte på kostnaderna. tänk på vem det skulle vara för att ni ska klara er så bra som möjligt.

här är alternativen ::

PETR CHECH
ZLATAN IBRAHIMOVIC
NESTA
MESSI
HENRY
RONALDINHO
BUFFON
MEXES
LAMPARD
GATTUSO
SILVA ( I VALENCIA )
KANOUTE
ELLER NEDVED

TÄNK PÅ ÅLDERN OCH DAGS FORMEN. vem hade vart ditt alternativ.

Sajjkziii yaoooo

2007-10-29 14:12
Messi, fantastisk spelare och är ung så han har framtiden framför sig i Div 3 Sverige
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2007-10-29 14:19
Messi! Såklart? Yngst och bäst.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-10-29 14:23
lampard, för jag vill va hans vän

2007-10-29 14:26
messi för han är den ende av alternativen som inte e beroende av att resten av laget kan spela fotboll, han kan göra allt själv.

2007-10-29 14:55
Fabregas, no doubt..
be the change

2007-10-29 14:55
För din lista suger..
be the change

2007-10-29 15:24

Någon av dem tekniska snabba spelarna typ Henry eller Ronaldinho för dem skulle bara kunna springa igenom hela tiden o göra massa mål så skulle mitt lag komma upp i allsvenskan och vinna allt sen säljer jag alla spelarna o blir rik!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2007-10-29 16:22
Messi. Världens bästa!
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-10-29 16:25
Messi
Omae wa jowai

2007-10-29 16:43
Jag skulle oxå ta messi.

och listan är inte efter vilka ja tycker o inte tycker om,. de var bara intressanta spelare..

varför skulle ni inte ta zlatan? han e vel inte heller så beroende av nån annnan.
Sajjkziii yaoooo
Rappare

2007-10-29 16:46
ronaldinho, fast helst skulle jag velat ha henke bredvid mig, han serverar sånna jävla bollar hela tiden, man hade fått sjukligt många lägen.

2007-10-30 00:12
saalam; där har du helt fel. Zlatan är extremt beroende av andra spelare. han har bytt spelstil sedan tiden i ajax om man säger så. Kolla bara hur han är i landslaget.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-10-30 08:44
Jag skulle nog välja Gattuso. Fast att han är världens kämpe så kan han ju också gå upp och sätta dit några baljor eftersom han är så mkt mer överlägsen sina med och motspelare. Fast att han är träben =P
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-10-30 10:10
Man får ju ta andra grejer än ung och snabb med i beräkningarna här. Kanske vore smartare att välja nån som verkligen lyfter laget, för en enmansshow är väl inte i lagets intresse.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-30 12:00
Tycker att hoffas val av Gattuso var intressant, eftersom han ändå är tio gånger mer teknisk och snabb än alla andra i div 3, så kan man ha honom som offensiv mittfältare, men i och med att hans kondition är 100 gånger bättre än alla andras kommer han kämpa bakåt oxå, me andra ord får man en två vägs spelare med Gattuso.

Men jag säger Zlatan:)
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-10-30 13:20
hmm en kvick anfallare borde nog vara det bästa valet.. vem det blir får nån annan avgöra, givetvis ska han va sjukt grym individuellt och bra på allt. Gör han en 30-40 mål i div3,2,1 så räcker det långt:P

2007-10-30 13:25
Gattuso, han hade självmant tagit hand om både anfallare och mittfält hos motståndarna. Mål kan alla göra.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-10-30 13:34
Går ni ofta på Div3 fotboll? Jag har sett spelare som har 10 gånger så bra teknik som Gattuso... Faktum är att det hade varit intressant att se Gattuso "Joxa med trasan" med den verklighetsuppfattning som vissa besitter hade ni nog tappat hakan.

2007-10-30 15:26
Cristiano.

2007-10-31 19:56
målvakt då? då släpper man nestan aldri in. och om man har bra anfall så e d väl d bästa. petr chech
Sajjkziii yaoooo

2007-10-31 20:13
Buffon.. ALLTID BUFFON!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-11-01 01:38
Messi

2007-11-01 09:30
Henry utan tvekan. Snabbaste anfallaren och om en spelare kommer till div3 så lär den försvinna efter en säsong ändå. En anfallare gör mest mål och en snabb springer förbi lagerarbetarna i div3.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2007-11-01 10:59
aset, visst, det finns säkert spelare som är bättre än Gattuso på att trixa i div3, men det här med att kalla Gattuso för träben o skit håller inte. Gattuso har en bollbehandling i världsklass, hans bollmottagningar är alltid klockrena och det är därför som han sällan slår en felpass, dessutom så är han snabb även det i världsammanhang, och det lär vara ganska långsamma backar i div 3.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-11-01 14:04

Seqondz

Jag gillar verkligen Gattuso, men han har knappast en bollbehandling i världsklass. Det är ju något som t.o.m. med han själv har erkänt; han har väl sagt ngt i stil med att han undrar hur han kan vara proffisionell fotbollspelare när han ser hur Pirlo behandlar en boll!

Gattuso skulle inte vara mitt val, spelare själv fotboll på division 4 nivå och ibland möter man spelare som är alldeles för bra för den divisionen, och de spelare som är absloult svårast att spela emot är tekniska och starka spelare - därav skulle jag nog välja Ronaldhino - dels för att han kan spela både forward och mittfältare, dels tror jag att han klarar en hårdare fysisk behandling än både Messi och Henry.

"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe

"Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
Rappare

2007-11-01 17:36
som jag sa innan, henke larsson, höjer sina lagkamrater och skickar eleganta bollar samt en klinisk avslutare.

2007-11-01 18:01
Givetvis Ronaldinho för att kunna kränga match tröjor till kokta jappsare för att sedan förpassa honom tillbänken och värva in 11 medelmåttor som spelar upp sig i allsvenskan. Sen sälja Ronaldinho till Quatar för 3 miljarder och sen köpa loss Helsingborg för en spottsyver. Skrota klubben och sen investera allt överskott i BoIS.
dingrinn.blogspot.com

2007-11-01 18:01
matchtröjor'
dingrinn.blogspot.com

2007-11-01 20:21
trimmad P21

Hellre lägga överskottet till TFF än till Bois
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-11-02 00:00

Sant. Gillar inte privatfinansierade klubbar.

dingrinn.blogspot.com

2007-11-02 16:26
B-vis, intressant information du gav där:) men hur jag än vänder vrider, så varje gång jag serr Gattuso spela gör han alltid bra bollmotningar och spelar enkelt och bra, man brukar säga att Linderoth är sveriges Gattuso, men jag kan fane mig inte inte hålla med eftersom jag tycker att Gattuso har så mycket bättre bollkontroll än Tobbe.

Men det är strunt samma för jag skulle ändå ta Zlatan:)

2007-11-02 16:59
Då får jag väl komma med det tråkigaste svaret då.

Jag hade hellre lagt pengarna på en startelva av div. 1 spelare, då hade vi vunnit 3:an, gårr upp i tvåan och slagits i toppen, kanske gått upp i ettan och blivit ett stabilt lag där.

Men en Zlatan skulle ju inte vara fel :)
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-11-03 11:41
lampard e ju me, listan som ja skrev är inte på de bästa i världen , det är bara en lista med olika spelstilar och olika nationaliteter. unika spelare.
Sajjkziii yaoooo

2007-11-05 16:43
eastend, två britter med simulärt utseende, samma position, liknande egenskaper, spelar i ett blått respektive rött lag i PL, men du kanske var sarkastisk?

2007-11-05 17:53
hahahaha
Sajjkziii yaoooo

2007-11-06 11:49
hehe, jag förstår va du menar med att mitt inlägg va keff. Men  skämt åsido så tycker jag att det är två spelare med väldigt lika spelstilar, och det känns som att om man inte kan jämföra dessa två med varandra kan man inte jämföra nån med nån överhuvudtaget.
Förstår du vad jag menar?

2007-11-06 17:03
gerrard är inte såååå mycket bättre. lampard har bättre form just nu.
Sajjkziii yaoooo

2007-11-06 17:38
Zlatan!

Bubblare: Messi
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2007-11-06 17:53
Messi, men vill egentligen ta TOTTI!
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-11-07 12:19
eastend, jag förstår ditt resonemang, Gerrard har en betydligt högre högsta nivå, medan Lampard håller alltid en ljum och jämn nivå hela tiden. Men båda har bra skott, bra passar, samt brittisk bollkänsla.

2007-11-07 20:25
om ja fick ta vem som helst skulle jjag utan tvekan definitivt tagit kaka.

men om ja ska tänka på framtiden o sånt då e messi det bästa valet.

jag personligen tycker att kaka är den abssolut bästa fotbolls spelaren just nu som finns. han e gruyyyyym
Sajjkziii yaoooo

2007-11-07 21:54
gerrard hade inte ftt lika många frisparkar med sig i div. 3 i sverige som han får i PL.

Henri är mit klockrena val.

humpty
ska inte henke avsluta sin karriär i högaborg eller vad det nu heter utanför h-borg? dom ligger väl i 3 eller nått?

2007-11-11 03:05
Nedved är för dålig för div 3