IFK GÖTEBORG, SM GULD
Jag har fan väntat i 11 år, och nu hände det helt jävla underbart
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Ni är ett skämt ändå
Aldrig mer....
Ta bort tråden thanks
Nu börjar medgångarna dyka upp. Mens_ P65 gör sin skrivdebut på whoa. Grattis och välkommen
FÖRORT
Fuck you! Vad fan vet du om det? Jag har haft årskort i 4 år år. Så håll käften om du inte vet något!
Du har rätt. Jag kan omöjligt veta hur länge du har haft ditt årskort till GLenns matcher. Jag bryr mej inte heller speciellt mycket om det. Faktiskt inte alls. Sen skulle jag vilja be dig att inte säga håll käften till mig då du framstår som en Internet-Gangster och det vill vi ju inte. Jag tänker ju bara på ditt bästa. Puss
FÖRORT
Dt var inte så jag skulle mena det med håll käft
M E D G Å N G A R E
FÖRORT
Nej?
Inget guld till östermalm!! Grattis glenn
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
ÄNGLANA ÄGNLARNA, VI E FRÅN GÖTEBORG!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Piss att dom vann, men så sjukt skönt att Djurgården inte tog hem det!
Härligt o se Wernblom i Wisemen-tröja, nog för att han är dum och kanske inte kollar på vad det står men kom igen, det är inte smidigt.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Hade gärna sett Kalmar men detta duger. Lycka till med att kvala in till CL!
inge sm guld för djurgården... ja e helt överlycklig
vi är överallt!
Allsvenskan är värdelöst att följa, så jävla rutten.
Älska Göteborg! Så jävla underbar känsla!
strength
vilken jävla tidning som hellst ;D ÄNGLARNA ÄNGLARNA!!!!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Fan vad nice det var på Valand igår! Bjärsa var dock inte så bra på blanda drinkar! sm guld åååhhh
Grattis etc. La märke till att ingen av de som kallar sig Glennfans här inne verkar bo i Göteborg, eller vilja visa att de är från Göteborg på deras profilsidor...hm. Bara en markering! PUSS!
•pave paradise•
jag blir så äcklad av blåvitt, hur fan kan hejja på ett sånt platt och karaktärslöst lag..tråkig fotbolll, mölndals och torslanda supportrar o skattefifflare...så jävla äckligt... rödblått tills jag dör
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
JAAA SÅ JÄVLA UNDERBART!!!! FAN VA MAN LÄNGTAT TILL DETTA!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lhabia X0 för det är ju omöjligt att flytta från en stad!?
lhabia ifk är hela sveriges lag
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Lööv: Missar man poängen ska man vara tyst, doll. Blastboy: Fel. :)
•pave paradise•
ihabia. haha nej, om man ska kolla statistik så är blåvitt det populäraste laget i sverige, så tyst nu..
För ÖIS spelar bra fotboll menar du? hahaha!
chana_masala: Enligt..?
•pave paradise•
Bullshit.
•pave paradise•
Fyfan, skulle skämmas om jag var Göteborgare och stod på Ullevi igår. 6000 mot BP var det om jag inte minns fel. Och igår 41000. Det är så sjukt vilka medgångare det är. Tacka vet jag de andra Göteborgslagen ... ;)
DIIIF
Fan va gött!!!!
-----> http://www.photoshop.nu <-----
är öis är i en liten svacka nu, men vi har iallafall en tradition i klubben att spela riktig fotboll, tillskillnad från blåvitt... allroundddd the fieeelds of valhalla
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Ett lag med Pontus Wernblom och Jonas Wallerstedt som ordinarie anfallare har just lyckats vinna landets högsta serie. Det går bra för Sverige...
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
någon mer en jag som ringde och sjukanmälde sig från jobbet idag?
Göteborgs-rapé: nej jag började inte förrän klockan ett :D fan va härligt det var igår :D
JAg håller inte på något speciellt lag faktist, ska vara sundsvall då. Men jagmåste säga att jag hoppades påatt Kalmar skulle ta guldet, lite synd att dom inte gjorde det :) Nu hoppas jag dock stenhårt på att göteborg kvalar sig till CL! :) Stort lycka till med det och grattis!
Hähä.. ja jo. bättre att glenn tar guld än apa. Det är så det ska vara.. fan vad skönt att läsa om brommapojkarnas sista ryck.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Sjukt gött att se alla 08or skitförbannade på göteborgarna. Förlora mot ett avhängt BP är sjukt taggat (båda matcherna tillomed).
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Well.. så lack är jag inte.. Hade apa vunnit skulle jag spruta eld däremot.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Är väl bara djurgårdarna som är lacka på göteborgarna? Jag har inget problem med ifk skattefiffel egentligen, tycker bara att det är komiskt många medgångssupportrar som snackar.
•pave paradise•
VI HAR VUNNIT SVENSKA CUPPEN! VI HAR 18 SM GULD! I EUROPA HAR VI VART ÄVEN DÄR VI GULD HAR TATT HÄR ÄR MÄSTARMÄSTARNA FRÅN GÖTEBORG!!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
IFK = Medgångarnas Lag! Så jävla sant fyyyfan.. Har sett iallafall 5-10 st BARA IDAG.. haha
be the change
Jag håller lätt med om att vi har för mycket medgångare, men hellre 30 tusen medgångare i en guld match än inga alls!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Jamen vadå att de har medgångssupportrar? Vad har de för betydelse när de ändå blev bäst i Sverige denna säsongen?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Ursäkta? ÄR DU PÅ RIKTIGT?! Så du menar att det är okej att om det går dåligt för ett lag så säger man ingenting, bär inte klubbens färger, står inte upp för sin klubb, förnekar allt helt enkelt. Men så fort laget tar guld så har den individen helt plötsligt följt laget dag in och dag ut och man är helt plötsligt en supporter.
FÖRORT
det är väll fan okej, vill bara vara medgångare så visst, låt denna person vara det,
Vem fan vill se BP spela!?