IFK Göteborg - Trelleborg
10 000 sålda inatt, 26000 sålda. lär bli fullt..
sjukt match
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det blir nice. Nu jävlar ska guldet bärgas! Biljett bokad för 15 minuter sedan. BOKNING via internet funkar inte (arrangören som bestämt det) så ring dit!
strength
Så jävla sweet. Ska ner på fredag till Götet! Är redan sjukligt nervös. Kom igen nu!
ja jag är oerhört nervös jag med.. och pirrar i magen hela tiden när man tänker på det.. tänk om det blir guld, jag fattar inte detta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo. Och de gör mig jävligt nervös när många redan har tagit ut guldet i förskott. Barabens blogg tillexempel. DIF vinner säkert med 7-0 mot BP.
Jag ska nog gå o köpa pytt i panna i veckan =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
031-81 10 20 för att boka biljett för alla er som inte gjort det
Fadern höll på o bråka med dem imorse för att de inte sålde biljetter över nätet. Har inte varit uppe och kollat sedan vi spöade malmö förra säsongen så det ska bli nice åka upp.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke, du liknar tommy i football factory.
Tycker inte att man ska ta ut nått sm-guld i förväg! Först och främst måste vi vinna över Trelleborg också som vann över Bajen med 1-0. Om vi gör det så är guldet säkrat för tror inte att djurgården gör så mycket mål som det behöver göra mot BP. Men man vet ju aldrig.
Live Hard, Die Young
bp kan mkt väl lägga sig mot dif så jaja...
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Inte någonstans att jag är lik Danny dyer :) Klart man inte ska ta ut något i förskott men det känns ju som att ett trelleborg som inte har någonting att spela för (förutom att råka tappa nio i målskillnad) bör kunna besegras även om vi spelar som senast. Hur många mål bp känner för att släppa in vet jag inte men 6 jävla mål käns lite i överkant.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
BP KOMMER att lägga sig, jag är fullt övertygad om det. vinner vi med 2-1 säger vi, så måste dif göra 6 mål, kommer bp verkligen lägga sig så mkt? Inget omöjlighet. Är dessutom helt övertygad om att vi torskar...
strength
pinsamma bob p19
http://www.myspace.com/callep
Ett ypperligt bevis på era medgångssupportrar, detta. Man tackar!
•pave paradise•
Jag säger ju inte nej till dessa medgångs supportrar, hellre ha 39 tusen på läktarna under en guld match än 15.
alla lag har medgångare så håll käften med det, 36000 bokade
chana_masala: Visst har alla lag det. Skillnaden är bara att vissa av dessa "andra lag" snittar 20k på sina matcher :)
•pave paradise•
"vissa" nämn ett förutom ditt äckliga aik?
Behövs inte, du verkar veta hur det ligger till. Duktig pojke :) 0-1 - '88 - Kristian Haynes. Man kan alltid hoppas.
•pave paradise•
tro inte att jag är avundsjuk på aik och stora stygga blackarmy, för det är det sista jag är.. vi kommer förövrigt få det bästa publiksnittet sedan 1978..
Vem sa någon om avundsjuka, eller om Black Army? Du skulle inte ta upp det om du inte kände det ;) Vadå, kommer ni få det bästa publiksnittet i Allsvenskan sedan 1978 iom denna match?
•pave paradise•
ah läste det imorse i punkt.se ja, blir väl ett snitt på 18000 eller något.. haha sluta nu, ni är bra på att dra publik. slut
Hahahahaha...18k..ja, nu tystade du mig allt. Lycka till på söndag.
•pave paradise•
quirinho gör 9 mål, vinner skytteligan, och skjuter hem guldet till oss. Michael Mensah sänker er, utan Alexandersson är ni ingenting. En Sella som jobbar svart är ljusår ifrån att lyfta er på samma sätt som Alexandersson gör. Och om ni trots allt vinner, kan era 35000 medgångare skänka en krona var och köpa, säg 10 000 rosor till domaren i matchen mot AIK som tack för det godkända fuskmålet, det vore inte mer än rätt.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Njae, jag tycker bestämt att den nya arenan som ska byggas i Göteborg ska döpas efter linjedomaren från AIK-matchen.
•pave paradise•
lhabia X0 det har du inte kommit på själv.. och förresten hellre det än swedbank arena
chana_masala: Vet, får tacka Aftonbladet. Och nej, vafan är det för tanke? Hellre döpt efter en kass linjedomare än Swedbank? Vafan tänker du med? Vill man verkligen ha ett förevigat bevis på att man vann guld via ett mål som inte var mål? Herregud..
•pave paradise•
hur vet du att det inte var mål? ingen vet.. är bara dina vinklade ögon som vill se den innanför.. jag säger som en opartiska jag är att det är omöjlgit att säga:)
Mina vinklade ögon? De som verkligen inte vill se Djurgården ta guld? Vilket de garanterat hade gjort om det slutat 0-0 på Råsunda? Smart.
•pave paradise•
utanför givetvis
ja jag trodde också det att du ville se ifk som vinnaare i senaste matchen.. men efter att du sa det om arenan så var man ju inte säker, är ju inte så att alla aikare ville se ifk som vinnare i matchen.
Jag ville se AIKare som vinnare i matchen, tro det eller ej. Varför? Jo, för att jag håller på AIK framför allt. Sen att Djurgården lyckades besegra Halmstad borta, det är en annan historia och en missräkning man inte hade räknat med. Men då minns man bara hur det var förra året och hur allting trots allt skulle avgöras i sista omgången. Om historia upprepar sig, så vinner ni guld på Söndag. Och det borde ni med alla korten på bordet klara av. Misslyckas ni och GER bort det till DIF...ja, då kommer nog de mer aggressiva delarna av vår klack ta ut sin ilska på er när vi möts nästa säsong, tyvärr...
•pave paradise•
Kan alla sluta bråka med chana_masala? Helt ärligt. Killen ska gå på sin första match i år och alla bara bråkar med honom. Medgångare eller inte. Att gå på sin första match när det luktar guld är starkt.
FÖRORT
haha! ;D
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Överklassbarn: Nja inte riktigt. Det kommer vara lika tyst som på real madrids matcher och tifot lär väl hålla kalmar klass.
FÖRORT
Vi har hemma-medgångs-fans på samma sätt som Djurgården har borta-medgångs-fans. I båda fallen är det ändå imponerande många som kan sluta upp ibland. Lag som DIF och Hammarby som är storlag med svenska mått mätt skulle inte kunna få mer än max 20000 på en liknande match, om ens det.
chrillon: ...Kanske för att varken DIF eller Hammarby har arenor som tar 20000 pers...
•pave paradise•
lhabia X0 Kan ligga nå´t i det, men känns ändå som Malmö och framförallt Blåvitt och AIK är de enda med potential att dra över 30000 på en match.
Jag ber dig. Jämför inte ifk med AIK. Vi får 18 000 när guldet är helt borta. 2 månader sen hade ni snitt på 6000
FÖRORT
chrillon: Malmö Stadion tar 26500, så inte över 30k där heller. Tror att en hel del av läktarna är avstängda där dock.
•pave paradise•
planet P1 vem är du? vad vet du? jag har haft säsongskort i 5 år nu.. håll käften om saker du inte vet ett piss om!
Martin Åslund har också säsongskort och har haft det hela sitt liv. Dåligt resonemang det där.
•pave paradise•
haha om jag säger såhär då, att jag har missat 3 hemmamatcher på 5 år... hela saken är inte om hur många jag missat eller gått, bara att pLaNeT inte ska snacka om saker han inte vet ett piss om
chana_masala: Är du ny till detta med trashtalking? Man snackar sällan om saker man faktiskt vet något om när man trashtalkar, men jag får väl hålla med honom lite ändå: det är mer AIKare och difare i denna tråd än IFKare, och jag har iaf inte sett så många Sillstryptrådar på whoa i år.
•pave paradise•
dem trådarna som dykt upp har vart från mig och blastboy.. tror uteslutande det vart så