I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp med att få bort håll sökes!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-10-16 20:47

hjälp med att få bort håll sökes!

Hej alltid när jag joggar så får jag håll och jag undrar hur man lättast får bort det eller inte alls får det? Jag behöver helst ett svar snabbt för jag har bip-test på torsdag:(

Nobody is perfect im nobody

2007-10-16 20:48
Det sägs att om man kramar en liten sten eller liknande i näven så får man inget håll, Eller inte lika lätt håll..
Brutal fucking murder!

2007-10-16 20:58
jag vet redan om det men jag kan väll inte hålla i en sten när jag springer i en gympa sal på bip testet:)

2007-10-16 20:59
Vad är bip-test och vad i det hindrar dig från att hålla nycklar / sten i handen?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2007-10-16 21:03
pj_mx P14

Klart du kan hålla i en sten? Vad är problemet? .

FÖrövrigt gillar jag inte bip-test, dom är otroligt jobbiga :-P
be the change

2007-10-16 21:05
Det där med stenen e iofs bara en inbillning
FÖRORT

2007-10-16 21:18
Placebo funkar, planet. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2007-10-16 21:47
Om du blir förbjuden att ta en en stackars sten så kan du ju ta tummen o klämma loss på istället..eller nått..
Brutal fucking murder!

2007-10-16 21:56
Varför ska du försöka komma så långt som möjligt på ett bip-test? Själva testet är till för att se vilken fysik du har. Inte så att du kan misslyckas. Sen så är biptest jävligt mycket psyke och tajming. smart springade och lite jävlar anamma kan vara skillnaden mellan 11 eller 15
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-17 18:06

jo ioförsig jag ska nog hålla i nånting men brukar håll försvinna efter typ nån minut om man bara fortsätter springa? men Gynophosis P21 jag brukar få håll ganska lätt om jag inte tajmar med mat och sånt och det e ju tråkigt om jag får typ håll på nivå ett och blir tvungen att sluta fast jag egentligen kan komma till nivå 10 eller hur?

2007-10-17 18:33
ingen chans att du får håll på nivå ett, dem första räcker det att du går i snabb takt och andas lungt... allting handlar om vilja, håll tar inte död på dig. ju längre du springer med håll, desto mindre håll får du nästa gång du löper

2007-10-18 04:39
håll kommer oftast om du springer för snabbt. börja långsamt och öka på lite när det känns okej. att man inte ska äta direkt innan vet du säkert. att lyssna på musik kan också hjälpa, du lyssnar du inte på din andning och slappnar av mer. men det alternativet är nog inte så aktuellt på bep-testet..

lycka till!
suck it up!

2007-10-18 10:53
berätta hur det gick sen
shimmy shimmy yo

2007-10-18 12:47
Ett bra sätt att hålla undan hållet när du väl fått det, är att spänna magmusklerna så gott det går men att fortsätta andas normalt...
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Admin

2007-10-18 13:16
Värm upp innan. Du kanske tänker att du inte vill ta ut dig i förväg, men det är i andra andningen din prestation är som bäst. Så spring lite innan och bli lite svettig. Uthålligheten ökar och du har större chans att klara dig undan hållet.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2007-10-18 14:30
Ta en påse chips innan.
Vi är överallt!

2007-10-19 23:48
"Varför ska du försöka komma så långt som möjligt på ett bip-test? Själva testet är till för att se vilken fysik du har. Inte så att du kan misslyckas. Sen så är biptest jävligt mycket psyke och tajming. smart springade och lite jävlar anamma kan vara skillnaden mellan 11 eller 15"

Såklart tar man ut sig rejält. Sen vet jag inte om jag håller med om det där med att det handlar om så mycket tajming, det är inte så extremt svårt. Kör du dessutom med andra är det bara att ligga i en linje.

Förövrigt funkar det extremt bra att hålla en sten i handen, man kan typ käka ett skrov och ändå orka dra 2 km på 8 min.