I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fifas Lista över "årets spelare"

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-10-11 23:38
alla som dissar Buffon verkar inte veta så mycket om målvaktsspel

2007-10-12 01:22

Listan är ett skämt, Henry? Borde han vara med där. Han spelade knappt för arsenal. Var är Drogba?

Jag tror att det blir jämt mellan Kaka och Messi, jag själv hoppas på att gerrard kommer högt upp once.

Shuu

2007-10-12 02:52
Rash_
Drogba är med.

Sångare

2007-10-12 06:09
humtyhump

"Vakna Sverige".

Haha, din förtappade jävla mupp. Om du tror att det enbart är svenskar som anser utelämnandet av Zlatan absurt så är nog hoppet ute för din del. Du kan inte bli dummare.

http://www.channel4.com/sport/football_italia/oct10f.html

Knappast en svensk sida. Bara ett av många exempel.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2007-10-12 12:16
Läs Gazzettan och en del andra europeiska sporttidningar och du får samma reaktioner som i svenska.

För övrigt så är det ingen som "dissat" Buffon. Han är fortfarande en av världens bästa målvakter. Dock så gick jag emot det faktum att alla jämt talar om hans nuvarande storhet utan att förmodligen knappt ha sett honom spela sen i VM förra året.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
Rappare

2007-10-12 15:51

oi, now we're getting personal, you go honey!

2007-10-12 17:23
Bara överskattade spelare...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-16 10:53
Vart är Puyol?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2007-10-16 14:00
skostorlek

synd för dig. men jag har då sett många av juves matcher förra året och buffon håller samma klass som i vm.
Be the change you want to see in the world.

2007-10-16 18:08
gigi är hur grym som helst.. världens bästa, kommer vara det tills han lägger skorna på hyllan
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO