Hejja GAIS!
Nån som vet vart man kan streama matchen AIK-GAIS? sitter på sportbladet zoom och kollar, känns som att spela manager typ men 1000 ggr mindre spännande. Så, nån som vet en fattig/bra stream?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
kom igen FC Gothia hata gnaget.
haha fyfan va jobbigt det är att sitta och kolla på matchen där. nästan bättre med radiosporten då.
KOM IGEN NU GNAGETTTTTTTT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sen är ju inte webbsändningen helt fel på sr.se/radiosporten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kryss kryss kryss kryss, kom igen då.. håll ut makrillglenns gas gas gas
jag älskar gais. 10 minuter kvar, matchen är spännande ¨på sportbladet zoom :D
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
hahaha älska gais!
shimmy shimmy yo
allvarligt hur mycket stopptid ska det vara? riggat
YES FAN VA BRA :D, UNDERBART, Så tar IFK HAMMARBY imorgon också :D SÅ ÄR GULDET VÅRAT :P
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Nu är tårarna nära...
Då får man hoppas på hammarby imorrn då
shimmy shimmy yo
Detta var den bästa helgen på bra många år!
Det tar emot men man får väl hålla tummarna för byen. Bästa vore väl kanske om dom kryssade. Kanske inte bäst resultatmässigt, men det känns bättre att hoppas på det. INGET GULD FÖR AIK
Haha sen ser man horunge argentinarna på sportbladets första sida: "Vi vinner resten" HAHAHA! Ni valde fel sida grabbar.
HAHA
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
kryss i alla matcher idag. HBK dominerade tydligen matchen mot Gefle men lyckades inte slå hål på dom.
skönt att HBK blir avhängda på riktigt.
sån jävla baksmälla men detta gjorde min dag! Tack grönsvart!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
helt underbart, älska gas!
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
GAIS pajar för gnaget liksom de gjorde förra året. Tack!
Roland Nilsson till malmö, enligt rykten.
fffffffaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ge oss gais
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
jävla skit äckel gais. fan va ja hatar er nya generation som står på norra stå. jävla turister dra åt helvete. Ända positiva med idag va kravallerna efter matchen. Grattis UN 5 år
FÖRORT
Vad menar du med nya generationen? Alla under 20 eller?
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Nej 12-15 åringarna som ställer sig brevid mig och frågar vad d blir för tifo, om det blir några bengaler, kramar sina brudar, fottar med mobilen etc etc etetctetctetcetcetcetcetctcetctectct om du e 19 o tog åt dej så beklagar jag djupt
FÖRORT
haha nejnej jag tog inte åt mig, jag förstår dig helt och hållet hatar också dom där som tar foton på sig själva och på spelarna för att visa att dom varit där osv.
planet ja e på din sida... småbrudar framförallt...FÖR HELVETE BORT FRÅN NORRA
vi är överallt!