Man city - Man utd
vad tror ni? Jag tror på city vinst!
Jaha, och vad ska vi göra med den informationen?
http://duckdown82.tumblr.com/
Jag skiter fullständigt i vad du ska göra med informationen men jag vill veta va andra tror!
1-1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som alltid så tror jag på Man United. Svenni's City ska inte ha så stor chans även om "Ronny" och Rooney inte spelar. Skulle egentligen dit och se matchen men både Ticet2 och Resfeber hade slut på biljetter. Jag tror Man U äter City med 2-0
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Jag tror(hoppas) att United laddar ur ordentligt emot City 3-0 och stor dominans i spelet.
Hasch och Kokain - Bajensvin!
united, överlägset!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
United vinner, såklart !
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
Är det imorn?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
antagligen tar united tag i det och vinner rejält.. eller så skrällar det och city får vad dem förtjänar. stort hat mot united så hoppas på city:)
duckdown är ett praktexempel på varför man hatar manu
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
2-1 till united.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man har fna ingen aning om hur det här ska gå.. ser fram emot den här matchen!!
Man hoppas inte på Cityskräll (nån kanske fattar d roliga)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Man hoppas, samtidigt som man inte hoppas, på Cityskräll, menar jag ju... =)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Bara det blir en underhållande match så är jag nöjd =) men så klart så hoppas man på City seger !
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Håller på united så klart jag vill att dom ska vinna, men skulle inte missunna svennis grabbar en seger. fattar inte riktit vad united har gjort dom första 2:S
Båda Ronaldo och Rooney är väll borta? Tror för övrigt på en 2 - 1 seger till Svennis och hans pöjkar.
Vi är överallt!
Tror det blir en tråkigare match än vad folk förväntar sig och det slutar med kryss
fan vilket snyggt mål! : )
asså inte för att leka som om jag vet nått men asså jag visste att det skulle börja så här :D Men fan va united pressa enda fram tills målet sen vart dom helt skakiga ett tag! men snart kommer kviteringen :D
1-0 Underbart, hoppas att Alex blir avsnoppad, tycker att han varit dryg inför detta mötet. Richards är förävrigt kung på plan. Jävlar vilken koll han har.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
SVEN-GORAN ERIKSSON, SHALALALALALALA, SVEN-GORAN ERIKSSON, SHALALALALALALA, SVEN-GORAN ERIKSSON, SHALALALALALALA!
hehe fan va nice
Haters gon' hate...
Jink, hur ska du ha det? Ena stunden hoppas du på City vinst (syftar på ditt första inlägg) Sen hoppas du på kvitering för United? (Verkar de som, med tanke på ditt inlägg lite längre upp) Tråkigt att se det så här, jag gillar verkligen inte Engelsk fotboll och absolut inte City, United är ett av dom två engelska lag jag faktiskt orkar se på när dom spelar, även fast jag håller mig till danska ligorna i vanliga fall. Jag tror ändå United vänder det hela... 2-1 till United Varför blev egentligen Ronaldo avstängd? Vad gjorde han?
Keller Crew
HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA Dum förklara mig nu då som ni gjorde innan matchen :) men men ! united borde kviterat om inte vunnit så som dom spelade .. men fan va skönt :D
vad sa jag inne i premier league tråden? fan va united har tappat det!!!!!!!!! så jävla ljuvligt
1-0 :D
Haters gon' hate...
jävla shittys känns riktigt tungt , men richards vilken lirare
i got this guitar and i learn how to make it talk
haha SVÄÄÄNGORANERIKSSZZON :) Som någon nämnde, han är en plaaayyaaaa :D
Så jävla underbart !!! Bara satt och njöt när Geovanni sköt på en back och den skruvade sig in. Jag tänkte faktiskt runka åt reprisen fast jag hann ju inte med :) Man Utd får smaka på hur det var att vara en Arsenal supporter förra säsongen :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
svennis är dopad!
skriv kort, helst inte alls
Effektivt spel av City men tycker det är lite tråkigt, men det säger jag väl bara för att jag hellre hade sett att United vunnit.. Men tror inte City håller hela säsongen.
kul för svennis!
Michael Richards hur jvla dunderstabil var inte han då ? 19bast o redan en kanonback som bara kan bli bättre, biggapp!
Jo mycket creds till Michael Richards som vann nästan varje närkamp mot Tevez&Giggs
gott att City skrällde mot Manure
får vi se hur det går mot arsenal på lördag då!
Yo,i got a slight problem
nån som vet var man kan se målet?
Be the change you want to see in the world.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Richards är bra på FM07, givetvis smittar det av sig IRL... Skämt åsido, City "överraskar", men ändå inte, de har trots allt en slug räv vid rodret.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat