Nån som vet hur länge Berbatov är borta? Tog det säkra före det osäkra (?) och köpte Van Persie istället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken nitlott att köpa man u spelare. med den här inledningen har dom inte skrapat ihop många poäng, dock hade jag tur med scholes som gjorde mål igår.
Jobbigt att Gerrard har brutit sin jävla tå och är borta ett par veckor.
Gerrard borta`?? fan va sköööööönt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja fast Rafael låter honom spela mot Chelsea på söndag med smärtstillande sprutor lol
Jag vet inte vem jag ska ha som kapten i helgen; Gerrard: han kommer spela med smärtstillande i och med problem med tån. Dessutom känns det som att det blir en tillknäppt match mot Chelsea. Arteta: Börjar riktigt bra men Everton har en svårt bortamatch mot Reading. känns som en 1-1 match. Martins: Två mål senast men Martins är en erkänd humörsspelare. Kan lika gärna gå av planen i 58e och få 1 poäng. Svårt som fan..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
jag har satt drogba, känns som om nån gör mål för chelsea så är det han. dock så är fabregas på gång så det känns som ett svårt val. scholes ligger också bra till för kaptensbindeln, han brukar höja sig i derbyn. får göra som vanligt, skjuta upp det :)
fick 43 poäng denna "gameweek" efter att ja gjort några ändringar. första veckan gick åt skogen. hur är det med McCarthy nu då? ska han spela eller är blev han skadad eller vad var det me honom? funderar på att byta honom också...
Haters gon' hate...
Suck.. Bytte ut Noble och tog in Ljungberg istället, och såklart så är Ljungberg skadad med Noble gör mål... Nu får man hoppas på Newcastle speciellt Millner, Taylor och Viduka :)
"Jestem skazany na sukces "
Arek91 varför valde du din landsman i målet som inte ens får spela? dessutom som kapten? ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Äntligen lite flyt.. Van Persie och Torres målskyttar!
detta går ju åt helvete
verkar inte som city ska släppa in något mål i år
fan att man glömde ta ut malbranque faaan! skönt me M.Richards iaf
väntar bara på att vidic inte ska nicka i ribban 4x per match nu...har sån oflyt
vafan. jag hade citys målvakt och dunne på bänken :S fan dom hade ju skrapat ihop storkovan! kan man inte byta in avbytare på nått sätt själv hehe?
Haters gon' hate...
Jag börjar bli trött på att ligga i topp ^^ Ingen superbra omgång för mig men den får väll anses vara okej då. 45 poäng.
eller nu såg ja att dunne kanske spelade ändå. är inte så bra på detta spelet hehe
Haters gon' hate...
nej byt ut en back mot en anfallare, eller mittfältare mot anfallare
insane aight du är 10p före men jag kommer nu. har varit bortrest mycket så nu jävlar! :P älskar att bortförklara varför man inte leder :D
yees ! nu är ja oxå med
http://soundcloud.com/rod_g
skönt som fan att anelka nätar i varje match iallafall.. är uppe i 52 poäng nu under gameweek 4... och har även söndag kvar med martins och van der sar.. tjoho!
Hmm, ska använda mitt Wild card redan nu... Fast va fan, sen i maj så kanske man ångrar sig att man aldrig använde det :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
du får ändra vad du vill, hur många du vill i din trupp utan som helst ngn kostnad (som de brukar säga i reklamerna :P )
Ja nu jävlar har man gjort ändringar a la Man City
Så, till omgång 4 är man med. Orkade inte sitta och leta runt bland alla spelare så jag valde dom som redan nu hade mest poäng. För tillfället: Reina Arbeloa - Toure - Corluka - Evra Sibierski - Malouda - Johnson - Gerrard Anelka - Healy Bänk Schmeichel Malbranque Scharner Jerome
watch out för Rövstudsen BK, vi är starka i år.
"är du full eller dum eller bara höger?"
Funkar det där med att ha en kapten på lördag och en annan kapten på söndag?
ZINK: gerrard är inte så lyckat o ha me denna omgång, skadad :/
gerrard är ändå tillbaka nästa vecka
Eboue, Lampard,
Gerrard och Valencia skadade. lyckad omgång ;(
Haters gon' hate...
hmm, jag tycker otroligt illa om chelsea, ändå har jag malouda och drogba i mitt lag. så jag blir alltså glad när chelsea förlorar och sur för att ingen av mina spelare gör poäng. fan vad störd man blir av det här jävla spelet.
Blev av med 12 poäng och tappar antagligen min andraplats nu :(
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Fyfan ! Lampard hade man med i laget när han inte ens spelar, och vem har jag som första reserv? Smertin... (målskytt mot Tottenheim) Om man har en i laget som inte kan spela, ska inte 1:a reserven gå in då? :S
nu klättrar man... 62 poäng i gameweek 5 :)
68 poäng i gameweek 5 och klättrar upp till en stark 3e plats!
Wihoo ! Ligger 2a nu :D Fast undra hur länge det håller sig ;)
Härligt att se att mitt Flakks FC klättrar upp till 1a plats. Tack Fabregas!
Jag har rasat. Mycket beror på att Gerrard inte spelat dom senaste omgångarna.
Känns soft att ha cristiano på bänken men aset proddar fan ingenting.
nice
--/roadlake rep.2010+
Hur många här är fortsatt insatta?
Jag började nyss
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Ändrar ingenting just nu utan bara lutar mig bakåt o kollar då och då hur mycket poäng jag fått. Utan det var väl mest i början man var inne i det och fixade ihop sitt lag. Nu låter man det bara rulla
drog mitt wildcard förra veckan, fick 84 poäng nu
Haters gon' hate...
Använde mitt wildcard,nu får laget hållas intakt så länge som möjligt. Jag var sellout å köpte Fabrengas ist. för Gerrard
Schemechiel Evra Vidic Terry Hleb Smertin Fabregas Elano Johnson Van Persie Torres 17:e plats, Sweden Superiors
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Van der Sar Toure Campbell Yobo Mellberg Fabregas (C) Essien Gerrard Van Persie Martins Anelka 2:a plats med 1 poängs skillnad till 1:an, Flakks FC