I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Starbury i Euroleague?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-07-18 20:11

Starbury i Euroleague?

Om två år kan vi se han i Euroleague förhoppningsvis!! Ialla fall i Italien, kommer bli sjukt roligt att se han spela där =) eller?

*hoppas*

Get Random!

2007-07-18 20:37

Ah shit! Va grymt! det kommer verkligen hetta till i Italien nu.En annan stor nyhet är att Navarro från Barcelona ska till Wizards:D Succé eller flopp för enligt mej Spaniens mest klockrena guard??

The Greatest Story Never Told....

2007-07-18 21:38
flopp gissar jag på... kolla på Spanoulis från grekland han var grymt  duktig i VM, fast o andra sidan har vi ju Jorge Garbajosa och Jose Calderon som klarat sig utmärkt...
Get Random!

2007-07-18 21:48
med tanke på att starbury sög när han spelade med landslaget så finns det ju anledning för skepsis...men kul vore det hursomhelst.
skriv kort, helst inte alls

2007-07-18 21:49
navarro kan nog lyckas givet att han får rätt roll, han är lite mer atletisk och har ett bättre tempo än till exempel sarunas jasikevicius som ju är den mest bedrövande europeiska nba-floppen man sett på senare år i relation till hans potential.

2007-07-19 00:11
Jag tror att det  kommer gå bra för Juan Carlos Navarro eftersom så som det ser ut så är Wizards inte direkt ett rätt så rutinerat lag när det gäller sambanden mellan forwardsen och guardsen.De har dock Arenas och Caron Butler och Arenas är en väldigt duktig guard.Han håller alla i spel och det gjorde även Navarro med hjälp av Gasol när de spelade för landslaget så om Navarro höjer moralen i washington så som han gjorde i spanien så är det mycket möjligt att han lyckas men det negativa är att han är inte så bra på defensivt spel och returer...

2007-07-19 20:01

2007-07-19 22:30

shit! tänk om Francis kmr till Miami! då kommer laget verkligen bli stort.Jag tror att de kommer gå hela vägen nästa säsong om han nu signar för Miami.När det gäller Navarro så blir det häftigt om han kommer till Heat men han kommer nog inte kunna få så mkt tid ute på planen då de redan har nästan 3 fulla femmor med 100% talang.hehe

2007-07-19 22:50

stevie franchise till miami? en mycket intressant tanke, men jag hade nog gått efter en riktig pointguard istället för en till scoring guard. nevertheless skulle det vara kul att kolla på.

2007-07-20 11:01
Daddy_Brooklyn P16 w00t? är du ironisk med ditt inlägg? de har knappt en femma med talang, dessutom har 4 stycken spelare, varav 2 i deras första 5a, blivit free-agent om inte miami signar om de, Kapono har redan bytt lag.... *suck* den enda chansen de har på att ta titeln igen är om en jätte spelare bestämmer sig för att gå dit á la Shaq...
Get Random!

2007-07-20 20:01
Va? Är kapono ute ur Heat? men vart spelar han nu då? hehe jag trodde att Miami fortfarande hade kvar sina stjärnor: Williams,Wade,(Kapono),jones,Shaq,Walker mm men aja...Hoppas de får Francis

2007-07-20 20:51
BORTA BRA MEN HEMMA BÄST-FRANCIS SIGNAD AV ROCKETS!! 

http://www.nba.com/news/432897.html 

och det betyder....

JUAN CARLOS NAVARRO I SAY WELCOME TO MIAMI!!!

2007-07-20 21:34
Posey, Jones Walker kontrakt är slut... om de inte re-signar ser det verkligen inte ljust ut... och wade, ja wade verkar ju ha haft sin bästa säsong... hoppas han vänder nu.. och shaq, han var bra, för mycket skador
Get Random!

2007-07-24 21:35
sa skont o hora att francis gar till rockets..kommer bli mad nuts o se dem till hosten..           

2007-07-25 13:13
bara det att rockets har ingen vettig playmaker.
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-07-25 14:48
jag tror inte navarro kommer lyckas i NBA, de inte hans spelstil