Real Madrid mästare
Dom har inte varit mästare på länge. Men ändå har dom varit nr 1 i Spanien, och de kommer dom aldrig bra. Dom ständigt hatade och kritiserade av experter och dom flesta whoaiaterna. Härligt att Tobias Grahn fick göra mål mot Barca ;) Vad säger ni?! HAAAALAAAAA MADRID!! Enorm glädje. Enorm.
VIVA REAL MADRID!!!!!!!!!!!!!!!!! CAMPEONE CAMPEONE CAMPEONE!!!!
www.myspace.com/cofproduction
det här är riktigt stort faktiskt, att se hyllningarna, även om man inte e madrid fan.. beckham...han e stor!...vacker flagga hade han runt sig oxå
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Haha, skrev väldigt mycket fel i en mening. Var uppe i varv. *Men ändå har dom varit nr 1 i Spanien, och de kommer dom alltid att vara.
Grattis Madrid. Är väll inget superfan av Spansk fotboll men jag tycker mycket bättre om Madrids spelstil (iår) än Barcas. Så jag tycker absolut rätt lag vann. Hoppas Reals ledning har vett nog att behålla Capello. Allt annat vore smått sinnessjukt, men man blir ju knappast förvånad om dom där dårarna i Realledningen sparkar honom och tar in nån anfallsglad pajastränare som byter ut halva laget och så blir Real 7a nästa år. O.o
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Jaså ska Real Madrid-fansen ploppa upp här nu? Har aldrig sett er här på whoa, men ni är väl som fansen på läktaren idag, knäpptysta i motgång, högljudda i medgång.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Jag är inte Madridfan men jag hatar Barca mer så ett jävla stort leende nu! DIF MERDA!
Hammarby Alcoholics
Jag vet inte vad jag ska säga, 4 långa år är över. Becks och Carlos fick avsluta på bästa tänkbara sätt och hyllades som kungar tillsammans med REYES! haha vem kunde tro att Reyes skulle avgöra ligan? såg riktigt mörkt ut när Ruud fick gå av och jag stängde av TVn för en stund, kollade resultat på livescore, det stod 1-1, då slog jag på tvn igen och visste att guldet skulle säkras.
Det enda jag kan säga är det som
Akram säger i den här krönikan. Allt jävla skitsnack om att inbördesmöten borde slopas och att det det var en oförtjänt vinst, undanbedes vänligt men bestämt, bara jävligt dåliga förlorare som vräker ut sig sånt dravvel.
Hala Madrid, Eufori!!
S-oteric Fortsätt va bitter. De är lugnt!
Grattis Madridfans. Hyllningarna av Beckham och Carlos var en fröjd för ögat!
Keffoo Nej, i helvete heller! Real tog han till Europa. Pga Real fick han chansen att bli något, och han tog chansen. Några år senare spelar han i Barca. Barca vinner ligan och Etoo hånar Real Madrid. Idiot! Hoppas verkligen inte på det där. Men nu ska vi inte tänka på det, wiiieee
sååå jävla sköööntt!! va fan ska man göra nu da? sova `? det kommer juh inte gå. kommer va helt död på jobbet !! men va fan gör det ?? BARCA CABRON SALUDA AL CAMPEON!!!!!!!!!!!!!!!!!
BLESS REGGAE MUSIC
Since jag hatar Barcelona, men diggar Atletico Madrid mest i Spanien, så var det kluvet. Jag är ju inte så inne i det där men känns ju lite paradoxalt att hålla på Real ... haha, men Beckham e mitt hjärta sen tiden i United så det var kul o få se dom vinna. :)
DIIIF
Grattis till vinsten Capello och alla Madridistas. Capello gjorde sitt i Madrid, olikt Juventus.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
REEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan va grymt asså..... så stort. Stort tack till Carlos och Beckham!!!
ya hörd mä!
fy fan vilken spännande avslutning trodde aldrig mamadou skulle få avgöra skiten mitt framför ögonen på purjo som gjorde sin första balja för barca
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Grattis Tom Cruise, Posh och alla andra äkta Madrid-fans, det här måste kännas bra! Äkta glädje!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Slutligen tack till alla individer som ser Real Madrid som ett skitlag, smutslag, köplag och påstår att Real Madrid är ett fusklag. Tack, utan er hade den kommande ligatiteln inte känts så skön som den kommer att göra.
ya hörd mä!
Haha, det är rätt kul att Cannavaro pushar dom att skrika ännu högre
AntonAsp Nej, du missförstår. Jag skiter totalt i vem som vinner den spanska ligan. Har inget intresse av denna. Min poäng var att jag aldrig nånsin sett någon real-supporter här på whoa tidigare. Men nu plötsligt ploppar ni upp ur marken. Därför drog jag liknelsen med publiken på Bernabeu, enbart högljudd i medgång, gnällig alternativt tyst vid minsta tecken på nederlag. Plast är ett ord som passar bra in där. För övrigt anser jag att spanska ligans hype är över för det här årtiondet. Ingen bryr sig.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Vaddå den spanska ligans hype? det är och förblir den bästa ligan ett bra tag framöver skulle jag våga påstå. Med 3 år av motgång är det inte så konstigt att man till slut tystnar. Dessutom så finns det inte speciellt många vettiga personer man kan diskutera med här, på en acceptabel nivå. "Real är skit, Barca är bäst ingen protest"-nivå, men vad kan man förvänta sig när dom flesta är medgångssupportrar som började följa barca efter generationsväxlingen.
Tre år av motgång? Hahaha. Jaha, så alla lag som inte vinner ligan på tre år skall hålla käften? Då hade det blivit väldigt tyst i fotbollsvärlden. Stå upp för ditt lag i med och motgång.
VEM FAN BRYR SIG? Skitlag!
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
englands landslag kan snacka om år av motgång, inte real madrid
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
S-oteric P21 För det första så vet du lika väl som jag vad 3 år utan någon titel innebär för en klubb som Madrid, jag menar det går inte att jämföra med till exempel Newcastle. För det andra står jag alltid upp för Madrid, tyst eller talande, det kvittar. Dom få gånger det faktiskt har förekommit en VETTIG diskussion om Madrid här på forumet har säkerligen både jag och anton deltagit i, mer eller mindre.
Ok, fair enough. Men jag tycker ändå inte att man behöver se det som en katastrof med 3 år utan ligatitel. Det är disrespect mot dom andra la liga-lagen.
Äckligt. Usch, ovärdiga jävlar. Kul för Beckham dock, sanslös lirare.