Djurgården - IFK Göteborg
Det är inte så många som åker upp från göteborg förmodar jag, men jag är iallafall en av få. Jag hoppas på mycket folk, bra match och bra resa upp. Krossa Djurgårn!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
När fanns det senast en bortaklack av någon sånär kvalité på stadion senast? 2001?
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Stadion är nog den otacksammaste arenan för en bortasupporter i Allsvenskan. Sikten usel och akustiken hemmalag/bortalag sa ojämn den kan bli. I Göteborg är det numera tvärtom; bortalagen far grym akustik.
mjo men man åker inte på bortamatcherna för att se " bra " fotboll utan mer att få se sitt lag, dock missar jag denna resa p.g.a av jobb.. men 1-1 kanske.. =)
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Ja, känns som oavgjort är ok denna match. Psykmys Menar mer att Djurgardarna alltid klagar pa att bortklacken är liten/inte hörs. Förutsättningarna är sämsta möjliga. Malmö Stadion ocksa, men där har inte heller hemmaklacken tak vilket gör förutsättningarna jämnare.
Malmö är väl enda lag på senare år som lyckats jävligt bra. Kommer inte ihåg året men det var ett tag sen. Ska bli kul och se ifall vi får något motstånd från fondläktaren. Blir uppladdning ute i Stockholms parker, efter skolavslutningen, för att sen glida mot stadion vid 6-tiden!
DIIIF
och sedan ska du komma hem o kröka me mig eller hur pojken min ? ;D
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
hehe, du menar så =)
ah du är ju en apjävel såe ;)
Lär inte vara många tomma platser imorgon. :)
DIIIF
2-0 till Stockholms Stolthet.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
hata sthlm, på gatan blev de totalkross, nu gäller de o vinna på planen också, forza gbg!
-----> http://www.photoshop.nu <-----
F77 ska du inte reppa :(
1887 - 2007
5-1 till mina hjältar hattrick av jonsson
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Smisk för Djurgården!
Vi är överallt!
neh jag tror fortfarande på 1-1 om inte mourad får nåt sånt gay match & öser in mål ;P
haha, "mouradona! ska ösa in mål på stadion? :D
Större chans att Patrik Sjöberg skulle ligga och snårta på sidlinjerna i tro om att det är koks och får bollen på sig och in i mål.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
blir att se matchen på harrys! vinst för blåvitt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jävla bra! =)
kul att dom gör 2-.1 på en solklar hands, dom stoppar ju blåvitts anfall med handen...solklart...fittdommare!!!! fy fan vad jag hatar hansson!!!! HATAR½!!!!
jag börjar gråta
Käft då.
Så där ja upp i ledning!
DIF!
fy fan...att blåvitt alltis skall ge bort matcherna...
djurgårn =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inte oväntat alls.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Serieledning! Olé, olé, ola...
chalalalalalalalalala chalalala heja heja DJURGÅRN!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
lite tråkigt drag i sektion m bara..synd att folk som står i klacken inte kan sjunga med när det gäller.
I hate to see her go but I love to watch her leave
Det här var ju trevligt.
De ärliga som betalar skatt vann och fifflarna fick åka hem med sorg, precis enligt riktlinjerna.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Japp inte mycket att säga om. Trist att vi förlorat mot alla storlagen. Naja, 2 poäng efter är inte hela världen.
Underbart och vakna upp vetandes att man ligger i serieledning!
DIIIF
2 fittiga turmål. ifk var bättre i första, andra var död. tråkig match, tråkig arena, tråkiga djurgården..
riktigt ljuvliga match, vi hade bra drag på sek F men dif borde fått in några baljor till, men det är sånt som händer janne tauer, beckenbauer
Djurgårn! Djurgårn! Djurgårn! Härliga Djurgårn!
Ååå en sådan härligdag, gammla fina djurgårn vann
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
and-one: beckenbauer! Bästa. Härliga Djurgårn! Nu kör vi över Bajen på tisdag, sen kan det nog bli en rikigt jävla skön sommar och höst.
Är jag ensam om att gilla Dahlberg?
Forumsignatur <br>
bra tryck? ;P iaf såg jag på tv´n men där lät djurgårns klacken inte speciellt mkt
jag hatade dahlberg big time mot gais, igår var han stor och stark, en riktigt bamse björn
Aah riktigt skön match. Men tyckte det va lite dåligt drag på klacken men kan ju berott på att jag för dagen satt på sektion P och då har man väl inte bästa akustiska förutsättningarna för att höra den. Men shit va Enrico och Komac börjar komma igång, känns skönt att se Djurgårn kunna föra spelet och skapa bra med chanser, till skillnad mot t.ex. Gaismatchen. Jag gillar också Dahlberg men tycker att han är lite seg i avsluten. Många lägen som han ska dribbla sig fram till mållinjen, han är inte direkt nån Inzaghi.
Sämsta arenan i sverige fyfan va dåligt det var där uppe. Only in stockholm folk nämner sina hundar sture!
Vi kan ju inte använda oss av Göteborgsnamn som Glenn och Hjalmar. Det är ju trots allt inte 1897 längre.
för hjalmar är göteborgst ;P
Ingen Göteborgare tar åt sig av att höra "Glenn". Det påminner i första hand om det härliga 80-talet och UEFA-cupgulden. 4 i laget hette Glenn.
DIF: ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG BLÅVITT: hmm.. ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG! hehe ska det vara en förnedring eller? Ni sjunger för oss, no wonder..
Serieledarna är här! Var va supras?
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Fick inte åka för deras mammor förmodligen. Inte lätt att vara ung.
Du borde veta...