I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dags för en Zidane-tråd

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-06-05 15:41

Dags för en Zidane-tråd

Nästan ett år sedan man såg honom spela senast. Jävlar vad man saknar honom... även om han inte var lika bra de sista åren, bortsett från i VM då.

http://www.youtube.com/watch?v=dYUtKKbBTkw

:( We miss you..

cva ?

2007-06-06 11:21
ZIDANE BEST PLAYER EVER
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2007-06-06 11:41
Känns inte som man kan diskutera så mkt..så ganska onödig tråd.

"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet"
/Leffe

2007-06-06 15:45
VM 98. Då var hn väl som bäst.
Hasch och Kokain - Bajensvin!

2007-06-06 15:46
han har väl spelat sen VM?
 i get more pussy then panty!

2007-06-06 17:00
vm finalen var väl hans sista match? det va ju ett jäkla liv efter hur han avslutade sin karriär. Personligen tycker jag det var det häftigaste jag sett i hela mitt liv!
Ave, imperator, morituri te salutant.
Iacta alea est!

2007-06-07 13:16

Zidane var jävligt bra, min favvorit är annars Ronaldo! Han är kungen på planen ;D Synd man inte fått uppleva maradona nå mycket mer än filmer....

2007-06-07 13:43
Zidane var nog utan tvekan en av dem bästa spelarna i VM.
Synd bara att han sabba allting där i finalen.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2007-06-07 20:49
hatade zidane när han fixa segern till frankrike mot brasilien, och hatade han för att han gick till real madrid, hatar han än idag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-07 22:46
SamzoN P17

Sabbade? :D Han avslutade sin karriär på ett klockrent sätt, som ingen annan gjort tidigare brush :)
Vi är överallt!

2007-06-08 11:44
Ja han avslutade ju på ett jävligt HÄFTIGT sätt genom att hjälpa Frankrike förlora en VM-final. Han var grym spelare men tydligen också son till en terrorist hora ;)

2007-06-08 16:24
Zidane e kung! Hane Legend!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-10 13:32
Everlast P18
Hehe, nee tycker det var ganska korkat. :P
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2007-06-10 22:05
VM-finalen 1998 - Zidane har varit högst delaktig i Frankrikes fartfyllda passningsspel som har tagit laget till final. Han kritiseras dock för två saker innan finalen är spelad: du vinner inte många luftdueller, du gör för få mål. Zidane skallar stenhårt in två bollar och hela Brasilien skrattar åt kritiken.

Champions League-final: på en helt galen chip in till straffområdet från Roberto Carlos får Zidane bollen i ett läge där nästan alla spelare hade valt att ta ner bollen, då han står så pass omarkerad precis till vänster utanför straffområdet. Zidane har inga planer på att ta ner bollen utan dunkar på volley med vänstern (han är högerfotad) in slutresultatet 2-1, rakt upp i krysset. Målvakten tyckte det var snyggt.

VM 2006 - Zidane kritiseras för att vara en före-detting och Frankrike har inte imponerat alls under kvalspelet. Innan VM riktas blickarna mot Zlatan, Ronaldinho, Kaka och diverse andra världsstjärnor under 30 som förväntas vara tongivande. Alla floppar. Zidane skojar med alla lag genom slutspelet och tar ett tafatt Frankrike till final nästan helt på egen hand. Att han sedan skallar Materazzi tror jag bara är en dröm han haft sedan åren i Juventus och landslaget.

2007-06-10 22:16
zidane är nog topp5 genom tiderna måste jag erkänna..
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2007-06-10 22:22
Zidane är den största någonsin. Han dominerade scenen i en era då fotbollen är den snabbaste, jämnaste och mest fysiska någonsin och dessutom då lagbygget går före individen.

Trots detta såg vi alla matcher med Real Madrid där alla spelare mycket tydligt lämnade bollen till Zidane för att han var het. Alla spelare utom Roberto Carlos som de sista åren la ner hela idén med att passa bollen till Zidane. Han sköt bollen stenhårt på Zidane.

2007-06-11 11:32
Farsan har alltid älskar Zidane så då blev då ju så att man själv gillar han. Riktigt grym va han, kommer ihåg hans mål i champions league finalen mot Bayern så grymt mycket.
Zidane dansar bollen och motståndarna
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2007-06-11 15:49
Materazzi för alltid!
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-11 19:47
Zidane är för mig den bästa genom tiderna. En legend!
your heart pump project kool-aid

2007-06-11 22:20
Zidane is dah greatest!
-.-DMX-.-

2007-06-13 00:37
Såg ni det? När Roberto Carlos sköt bollen på Zidane och blev lika förvånad varje gång då Zidane felvänd med en touch tog med sig bollen med valfri kroppsdel och på andra touchen i luften servera smörpassningar.