Sverige - Island
Såg ingen tråd, dags att skapa en nu. Tror på 2, 3-0, ett Island utan deras största stjärna ska inte kunna rubba oss. Men vi har ju haft svårt mot Island på sistone, så man vet ju aldrig.
Själv kommer jag att vara på plats.
... om nån nu brydde sig :)
tror på 4-0, sverige tar sig lätt till em...nu äre bara o hoppas att spanien snor 2a platsen i gruppen
vadå svårt mot island, jag älskar mitt land Island men vi suger tyvärr och förlorar med 2 till 3-0 om de inte vinner mot liechtenstein som visserligen sverige hade problem med så har man inte nån chans mot sverige i deras dagsform vare sig med eller utan gudjohnsen.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
blastboy du vet att island vann sist för nån månad sen va?
äh, det går nog vägen. hoppas på zlatan, vore kul om han fick in ett mål eller två.
Bullen aha, mot vem?
Holden makes a great deal to australia
Nån som vet vad danskjäveln heter btw? Bor han inte i Gbg? Jag tror det slutar 2 - 0 eller 3 - 0 till Sverige.
Blastboy P17 Jag menar att Sverige har haft svårt mot Island tidigare, senast på Island vann vi bara med 1-2 och gången innan det blev det bara 3-1 till oss på Råsunda. Båda gångerna tog Island ledningen. Och jag minns en träningsmatch år 2000 då Island till och med lyckades att vinna mot oss :) Fast det var ju sju år sen. Men som jag skrev, utan Gudjohnsen ska inte Island kunna rubba oss.GAIA P25 Ja, han bor i Göteborg. Dansk polis har bestämt att hans identitet ska skyddas så dom ger inte ut hans namn. Kanske kommer ut ändå så småningom.
Ja.. Lite svårt att gömma sig liksom, haha.. Ett par miljoner har ju sett hans fejja nu så att säga, han får väl plastikoperera sig kanske?
hoppas på målkalas typ 5-0 iaf.kommer vara på plats :)
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
vilken kanal visas den på
Käft då.
säkert den där jävla 9an som 1% av befolkningen sitter på...
Haters gon' hate...
nä jag tror den är på 3an faktist
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
3:an ja, men Spanien - Sverige går på 9:an.. Äckelkanal!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
vi får ju iaf se island....hurra
Haters gon' hate...
förstår inte va som e så fel med 9an, typ alla som har kanal 5 har även 9an, de e bara o göra en channelcheck liksom, sen håller sändningarna ganska bra klass då de lånar folk o resurser från canal+..
själv tro ja de kommer bli 6-4 till sverige, Linderot två mål, chipen 3 och petter hansson 1 mål :)
Ska bli riktigt fin stämning på plats :) Hoppas på ett målkalas från Sveriges sida, även att Zlatan är med från start. Tippar 3 - 1 till Sverige. Vi båda är ju utan våra stjärnor, höhö.
Vi är överallt!
70% av de som har kanal 5 har 9 såg jag nånstans. Är på plats imorgon.!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
vem lirar topp nu då när elmander är avstängd? antagligen rosenberg och allbäck? enligt den "säkra" källan expressen/gt kan rosenberg riskera avstängning om det kommer fram att han provocerade poulsen... nåväl. 3-1 sverige. island chocköppnar med 1-0 i 7e minuten men sen repar sverige mod och samba-micke nilsson stänker in 1-1 efter tumult framför målet. forza!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som har koll på hur många islänningar som väntas komma? och var dom har fått platser? jag har platser på södra nedre, sektion 434. vill ju verkligen inte stå bland en massa islänningar :S Och vart är förfesten? Får väl försöka styra upp något vid nån park i närheten, har för mig att det ska ligga nån där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ni kan ju alltid gå till vasaparken, sverige vinner med 2-0, allbäck gör båda målen i en tråkig match.
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
jag förstår inte varför folk från sverige skulle vara ute efter dansken då han gav sverige segern..de har jag svårt o förstå
ROB
psykel P0 Rosenberg kan inte bli avstängd till den här matchen eftersom UEFA tar sitt beslut på fredag. Blir han avstängd så gäller det för matcherna i höst.robert_froberg P20 Fan corner, hahaha :P
Va fan skulle Rosenberg bli avtängd för?? Han retade upp honom lite kanske, men det händer ju hela tiden under en match. Sjukt löjlit om han blir avsängd:S
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Tror på 4-1 (2-1). Island lägger mål på straff i den 42 minuten.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Snart bär det av mot Råttis, hoppas på en fin inramning!
DIIIF
3 - 1 till sverige.
i get more pussy then panty!
tror inte det blir många mål i den här matchen, Typ 1-0 till Sverige
2-1 till sverige
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
Visar ngt ställe matchen på tv utomhus??
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
japp i trädgårn i Ingenstans
ROB
?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Producent
2007-06-06 19:00
400 - 0 Till Island
Since 1984 @realgizlee // twitter
antar att lagerbäck vill testa sina mer osäkra kort nu när sverige ändå ligger så pass bra till. eller så kan sverige ta det rätt lugnt och leka runt med island och panga in massa snygga 40-meterskanoner. eller inte
http://www.kommandot.se/wp/
Har en liten sportsbet vad tror ni om denna? som vinnare: Belgien, Danmark, Sverige
Tick Tack är inte moroten Orange. >.<
bra där tv3, inget ljud
shimmy shimmy yo
vafan är det de visar?
teve 3 är fan riktigt kass, kanal 9 kanske inte är en så dålig idé
1-0 allbäck the man!
shimmy shimmy yo
Någon som vet om man kan se matchen online? Jag är sjuk och bor i Barcelona. Fan! Hittar inget.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
har letat som fan efter de ja me. sitter på jobbet o lyssnar på radio =/ någon insländsk kanal kanske? dom svenska lär ju inte bjucka på de..
Nej, det går på en isländsk betalkanal som heter sýn. Min flickvän är isländska så hon har koll på den sidan. Viktig kväll här hemma.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
pangpang
pangpang igen.
jajjemen:)
spelar hur segt som helst och sen ba bombar in 2 mål på raken :)
No cake for the impurity!
pangpang