I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-14 13:36

DIF-GAIS

Vet ni någon pub/krog där matchen visas i sthlm ??

Ännu en hemma match för stolta Djurgårn som vi kommer leka hem!

-=DiGiT=- ya know thats ma name, u punk ass mutha fucka

2007-05-14 14:27
varför inte gå på matchen om du ändå är i sthlm?
Vi har...

2007-05-14 15:03
skulle gå men jag är tillräckligt sjuk för att inte kunna gå på matchen och stödja mitt älskade DIF

2007-05-14 16:25
Om du kan gå på krogen kan du gå på matchen! Ta på dig kläder och öppna lungan för Stockholm Stolthet
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2007-05-14 21:08
Skandal.

Förlorar vi mot trelleborg kräver jag Siggis avgång.

Bromma - DIF 1-0
DIF - GAIS 0-1

Oacceptabelt.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-05-14 22:03
Tyvärr verkar vi inte vara bättre. Bajen och Gnaget kan nog ha lika roligt åt oss som de hade i fjol. Jävligt trist, nu vill man bara gräva ner sig. I fotboll ska man göra mål.

Hoppas det är ok med Lance.
Forumsignatur <br>

2007-05-14 22:21

Skall bli kul o se DIF:s publiksiffror om de blir ett mittenlag utan chans på guld.

2007-05-14 22:24
Alltså, tänker inte såga laget, vi gjorde en fin första halvlek, alla spelare gav allt, det var ju en SJÄLVKLAR straff när Komac kom mot målvakt sköt bollen åt vänster o målvakten fällde honom? Det var ju fucking solklart!

Men som vanligt har vi inte domaren med oss som till exempel aik, med sina straffar... Var ett flertal gånger straff hängde i luften, vi var värda MINST en. Men i slutet var det ju en sån ångest att titta på med långbollarna, fast måste säga att det här var en utav de sämre domarinsatserna.. gais hörna, 3 min övertid? nej, allt gick fel

Är fortfarande positiv till DIF-aik

Lance blev trampad i ansiktet, får sy.. hoppas han klarar sig till nästa match...
DIIIF

2007-05-14 22:25
Haha. du kan gå på krogen men inte på matchen? Fan skit i att man är sjuk gå och sjung ändå. Dra ner på hoppandet bara.

Bra resultat förövrigt! Gais räddade 10k gränsen också.
Hammarby Alcoholics

2007-05-14 22:25
hahah skylla på domaren när man får stryk mot ett pisslag...Det är typiskt DIF!!!
HATA ENGLAND

2007-05-14 22:54
DORIA_vbg P24

Vad ska jag säga? Det är en usel domarinsats och visst fan är det sjuukt frustrerande, men jaa, vi borde förvaltat våra egna chanser bättre, och vi borde inte släppt in målet, såsom gais gick på i deras straffområdet borde dahlberg gjort i vårat...
DIIIF

2007-05-14 22:58
det börjar bli en tradition det här hahaha

2007-05-14 23:37
Domarinsatsen var pinsam, men det spelar ingen roll. Vi ska slå GAIS med 2 eller 3-0 på stadion med eller utan domare.

Jag är absolut inte orolig över AIK matchen. Förutom BP möjligtvis så är AIK det sämsta laget jag har sett i år.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-05-15 00:13

Domaren var riktigt dålig, två straffsituationer (Komac och handsen) som renderade till nada. Sjuk snygg pass av Arneng till Komac, synd att det inte blev mål...

Djurgården spelade stundtals bra i första halvlek och 10 minuter in på andra sen så funkar inte mycket. Hatar dom där jävla långbollarna till Jones som inte gör mycket nytta.

Ska man inte få gult kort när man maskar, så som gais äckliga målvakt gjorde. Sjukt vidrigt när man ser sånt.

Vi är ökända N.P.G.

2007-05-15 09:09
Men snälla, straffsituationen var inte solklar. 50-50 duell där domarn till 99% blåser åt försvarets fördel. Hur många fotbollsmatcher har ni gårdare sett egentligen? jeesus

2007-05-16 00:00
Måste hålla med om att det ändå var en hyfsad insats av DIF men något jag blev grymt frustrerad över var Dahlbergs sätt att agera anfallare, snubben håller på o dribbla o skit när han är i straffområdet för att sedan tappa bollen.