Stanley Cup. Detroit - Anaheim och Ottawa - Buffalo.
Ser på Buffalo - Ottawa match 2 nu. Bara jag som stör mig på Buffalos "helcrazy" fans som står UTANFÖR arenan som dom tvunget ska klippa in varje gång laget gör mål? Ok, ni är jättehängivna. Vi har sett er nu. Det räcker. Nåväl, jag håller en tumme för Detroit och Ottawa i matcherna (ja, pga svenskar). Vad tror ni?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Ja, vi får hoppas att Charlie tar tag i det.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Nu har Affe vaknat så det är chill! Klart man stör sig på fjantarna utanför men det är kutym! Affe och Spezza kommer vända på steken på egen hand tips 3-5
Tror med det. Han är sjukt het, Daniel.
Jahopp, ingen som glor inatt heller?
Jag kollade lite men somnade! :( Men wings förlorade ju iofs ändå så det gjorde inte så mkt. För övrigt älskar jag sändningarna från joe louis arena, det känns som man sitter på läktaren hehe! Kanske är annorlunda på canal+ men jag kollar en stream från CBC Sports och då är kameran placerad så man typ ser de som sitter nedanför, vet inte om det är beroende på arenan eller ett tilltaget stilgrepp från kanalens sida :) Han med att se en nice tackling dock, minns inte om det var pronger som gav den och datsyuk som fick den men killen hamnade iaf i motståndarbåset med huvudet före och sånt ser alltid så pinsamt och roligt ut ;)
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
maltby var det visst som fick stå på huvudet i motståndarbåset :)
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Härligt att Anaheim visar Detroits kvinnor var skåpet skall stå.
Det är inte lätt när det är svårt..
Nu var det 3-0 i matcher till Ottawa! Jag är skadeglad bara för Buffalo slog ut Rangers :/ Kollar in sammandraget på nhl.com, jag tycker fan det ser ut som om skottet går in oavsett Alfredssons petande :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Överaskadad över att Ottawa går så bra just nu, fast första kedjan är ju grymt bra. Men jag hoppas fortfarande på en final mellan Buffalo och Anaheim.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förstakedjan i Senators toppar poängligan om jag har kollat rätt.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Ottawa kör verkligen över Buffalo. Fan vad skönt. Största skämtet till NHL-lag någonsin.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Håller med. Om Buffalo och Anaheim skulle mötas i final så är det sluttittat för min del. Fyfan vilka tråklag.
Hoppas äckelpronger blir avstängd. Sissy. Frågan är varför inte Bertuzzi eller Danny Markov kastade handskarna och utmanade tönten...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
KungVikke P22 För att inte själv riskera avstängning kanske? Det e ju sånn instigator grej slänger du handskarna först kan du råka illa ut. Men jag håller dock med... Dom borde fan ta med nån bråkstake från farmaligan i nästa match som bara hoppar in på isen och crosscheckar sönder prongers aniskte.
Omae wa jowai
Detroit Red Wings spelare kommer aldrig att stå upp för sina lagkamrater. Har ni inte lärt er det vid det här laget?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Holmström är en pussy, fact. Gråter som alla svenskar direkt vid fysisk kontakt. Och jag citerar arj-som-fan (vis man fö.) "Detroit Red Wings spelare kommer aldrig att stå upp för sina lagkamrater. Har ni inte lärt er det vid det här laget?" Alldeles för mycket svenskar :)
skitdum: du gör skäl för din namn verkar det som...att holmström inte kan ta emot en tackling utan o grina är ett konstigt uttalande, det är ju förfan vad han gör mest av alla spelare i ligan - tar stryk men skiter i att bråka, en mkt smart spelare, ovärdelig för detroit och sveriges mest underskattede spelare tillsammans med samulesson! detroit-ottawa i final vore det ultimata o detroit vinner i 7e, de vore inte lite ballt
fan hur är ni funtade?? håller iof inte på Red Wings i NHL (eller jo av dom lagen som är kvar unnar jag Wings eller Senators buccklan) men Holmström är ju hård som stål! Han har fått mer stryk i sina dar än va ni kan föreställa er, om han inte bytt ut åtminstone 3 höftleder innan han fyllt 50 så vore det ett under! Ikväll satsar jag 200 kr på att Buffalo griper sista halmstråt men nånting inom mig säger att dom har gett upp, Affes kedja och Ottawa känns ruskiga för tillfället...
Btw nån som ska se matchen? Skönt att man är ledig imorgon och så men fan man får nog sova ett par timmar nu om man ska orka, kan bli en klassiker....
Slug du är då orginell. Holmströms jobb är att vara en jävla screener och i och med de nya regeltolkningarna så får man ingen flytta på honom, så hur tar han stryk? Genom att vara så kontrollant att han drar en klubba i sin egen feja? Det är ungefär den kvaliteten jag ser hos honom.
Nu börjar det, satte en slant på >Nuffalo ... baj
Tur start för Buffalo, men dom försvarar sig bra, Tallinder är riktigt bra.. Men som OTTAWA ligger på.. ett under att dom inte gjort ja iallafall 2 kassar... fyfan ser fram emot andra perioden nu.. sjukt grym match,,!!!
Luktar kross pga tur, iof halva matchen kvar men Affes nerver är inte speciellt bra.. jaja man ska aldriga säga aldrig satte dock 120 spänn eller nått på Buffalo.. aja turledning hursomhelst.. natt
Fyfan så jävla orättvist, om man nu kan säga så i hockey... spyr. Buffalo vad är det för jävla skämtlag...
SÅ JAAAAAAAAAAAAAAA Kom igen nu.
Om Affe vaknar i 3:e blir det knas! 5-3 till Ottawa!
Satte faktiskt en 5-hunka på Ottawa därför jag blev så jävla förbannad när Drury fick sätta det tama jävla skottet. Kändes som förlorade deg men vem vet, som du säger Alfredsson vaknar säkert i tredje.
hora.
Alfredsson vaknar aldrig. Krulltottar i all ära.