Som jag trodde, gnagets sånger var riktigt fjuttiga, menar det var inte många och dessutom använder de sig knappast av alla heller. DIF hade däremot en jävla massa ramsor men inga spektakulära, alla är ju typ "oooh djurdården". Inga riktig bra eller längre texter som jag tycker bajen har. Men om man ska återgå till Allsvenskans sämsta klack så är det typ Trelleborg eller Halmstad. Men man måste se det lite djupare, de som har möjligheterna eller förösker men ständigt misslyckas. Exemplevis är väl Guliganerna ett misslyckande exempel på en klack som vill tillhöra de "ledande" men egentligen är jävligt patetiskt. Kalmar och Örebro är två andra nästan komiska klackar som en match i året tänder en bengal och har ett sprayad lakan och kallar det tifo. Dessutom jättestolta och har 43 foton av det på deras hemsida. Annars är det väl Änglarna (GBG) som borde ha ett jävligt stort potential men är en av Sveriges mesigaste och tråkigaste klackar. Ni bor i Sveriges näst största stad, landets mest framgångsrika klubb, flest anhängare i GBG men ändå låter ni som en skolklass på matcher.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!