AIK-Helsingborg IF
dags för matchen igen.. förra året va de 2-2. synd råkade AIKspelaren göra självmål.. men iår vinner gnagarna.
Superettan, här kommer Gnaget.
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Pirlo, eh.. va?2-0 till AIK
skulle vara skönt om henkes sträckning håller i sig ännu några dagar. Wilton avgör med ett skott utifrån som på väg mot mål träffar fredrik björcks näsben som spräcks och ändrar riktning in i krysset.
5-0 till HIF!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blaze: Dröm vidare!Nu så är vi Gnagare jävligt lessa på skåningar, så nu ska rom få!
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
kan malmö kan alla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
efter hif sörlus nu senast så hoppas jag verkligen at tspelarna rycker upp sig , aik är ugna efter sin förlust med så d kan bli en jävla bra match 2-1 till hif
Fsyfdldfø'
Moderator
2007-05-01 20:54
gnaget lär vara taggade, vi dyker upp med halva b-truppen. det ser fan inte ljust ut för helsingborg den kommande tiden. idag lämnade spelet minst sagt övrigt att önska. fast kollapsar aik som mot malmö ska det inte vara några större problem med eller utan henke.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Hur ser det ut i lagen? Skador, avstängingar?
spelar aik lika jävla äckligt dåligt som igår mot enköping så blir det stor förlust, tror inte någon får godkänt, möjligtvis wilton. men tamandi, dulee, carlsson mfl mfl var rent patetiska
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
tyckte 2'a målvakten gjort bra insats. aldrig sett honom lira förut. westerberg hette van
Vi har en sjukt låg lägsta nivå i AIK, det visade vi mot Malmö, tyvärr. Så den måste höjas, och laget måste skärpa sig. Matchen mot Hammarby var en kämparinsats och hade mer än godkänt spel, mer sånt. Jag fruktar dock fortfarande HeIF... Hoppas på 2-0 till AIK. Kan dock sluta omvänt.
•pave paradise•
HIF är trötta på att torska nu och razak lär käka upp AIK's backlinje.
SKU - SKU - SKULASON!
Ett typiskt bottenmöte med enbart sparka och spring och högst 1 mål. Vilket håll det går beror som vanligt på tillfälligheter.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
AIK - Helsingborg 2-2 * mitt tips
yah! uppsala
Ett Helsingborg utan Henke, Luton Shelton som var det största hotet förra året och AIK med Arnefjord på bänken bådar ju rätt gott. Ingen risk för självmål alltså..inget illa mot Arnefjord.
•pave paradise•
Usch ja.. shelton var inte att leka med... men men.. vi får se vad som händer nu.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
kom igen nuuu.. FORZA GNAGET!!!! Jag har för övrigt tappat ett av mina enda minnen av farsan, min gamla halsduk som jag fick 98 när vi vann guldet.. hatar att gå utan halsduk på match :P
måste köpa ny halsduk också.. mot Råsunda, män!
•pave paradise•
naajs, ska du köpa dom nya "Vi är överallt"? Eller hittat nått snyggare.. tipsa
2-0!! Wilton och Burgic!
Jag tror på 1-1.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Det blir 2-2, Arnefjord kommer in i 88:e minuten när det står 2-1 til aik, en frispark för helsingborg i 92:a minuten, Arnefjord ska nicka bort den men nickar in den i eget mål, 2-2... känns det igen?
DIIIF
Hittills en jämn match, 0-0 efter 30min. Tyvärr e jag inte på plats pga pengabrist....
0-1. Humhumhum
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
fan va frustrerande det är att se aik spela ibland..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
En skön förlust för aik
shimmy shimmy yo
DAS Not reason enough =P
Fan vad usla gnägget är i år. :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
skandal skandal en dommar skandal
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Filmning eller ej, Norling får nog svårt att sitta kvar om det här håller i sig. Även om jag tycker att han är en bra tränare så saknas det något i AIK i år. "Kärnkraft" ser mer ut som vindkraft, anfallarna ser ut att gå på halvfart istället för att vara giftiga projektiler när de får ytor, backarna ser passiva och loja ut mest hela tiden och Dulee försvinner ur matchen alldeles för ofta. Slå ner på fysen och hitta glädjen är mitt tips, ibland behöver det inte vara svårare än så. Kul att Rubarth fick lite speltid, han gjorde bra ifrån sig, vinnarskalle, tyvärr räckte inte det den här gången.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Överklassbarn: Fattiglapp. Matchen idag var inte kul. Nya tag, illa kvickt.
•pave paradise•
Som vanligt njuter jag av era förluster men måste säga att ni var världsklass om man jämför hur ni spelade mot hammarby och malmö. Ni är inte bättre än såhär. Möjligtvis sämre.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
haha, yes, huliganligan fick stryk igen...skönt !! Superettan, gör plats för gnaget....
..........?
HÅÅÅEEEIIIIIEEEFFF!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅH VI E AAAAAAAAAAAAAAUUUUUIIIIIIKAAAAAAAUUUUUUU!!!!!!!!! Det går bra nu...
Matchen mot Hammarby var en kämparinsats och hade mer än godkänt spel, mer sånt. Hahaha. Vilket jävla spel? Ni har inget verkar det som - fast ni har ett dåligt fotbollslag !
gitano: Hahaha, vad rolig du var nu! HAHAHAH!
•pave paradise•
förra året var ni i det närmaste oslagbara på råsunda. I år har ni vunnit 1, förlorat 2 och gjort 1 ynka mål.... Vad har hänt?
We run these streets like cops do red lights!
Alltid skönt när 08-or får spö.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
zax: Laget har tappat enormt i allt, ingen vet varför.
•pave paradise•
sa ju att razak skulle käka upp er.
SKU - SKU - SKULASON!