Chelsea - Liverpol
Nån som har något bra förslag på resultat ? (Heja Chelsea) De stavas så va ?
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
kommer bli en grisig match i viljans tecken. den som har mest vilja vinner. därför tror jag på chelski..
Anima Sola
mjä go bellamy (hehe inte så insatt så hoppas han är med o inte skadad, palla kolla upp) liverpool hejas de på här iaf. chelski ska vi (man u ) inte möta i finalen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bellamy är frisk och det ryktas om startelva för honom brevid Crouchie, hoppas bara Pennant får starta istället för Riise
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice. då hoppas vi på lite aggresivitet (stavning) från käre herr bellamy o resten i kväll. och ingen tråkmatch. full on fight hela 90.
Tror på Liverpool men hoppas på Chelsea.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
"hoppas bara Pennant får starta istället för Riise" Det gör jag som Chelsea fan med... vore bra att slippa eran häst... Jag är optimist och tror vi vinner med 2-0.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
1x, med resultat som 1-0, 2-1 är att föredra.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
psycholess Riise har inte tillfört mycket dom senaste matcherna medans Pennant har haft lekstuga mot tex Middlesbrough. Pennant har en grym formkurva för tillfället
Hoppas på Liverpool jag.. torskade inte Chelsea mot L-pool i Premier Ligue (stava)? åtminstone 1 gng iaf har jag för mg.. 2-0 Till Liverpool :D
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
ajjja räcker väl med att minnas 2005 i CL? Chelsea - Liverpool i Semifinal och Liverpool vidare mot Milan och tar hem hela Champions
BBB jorå föfan!!
hoppas drogba får fel på bromsbeläggen å springer in i stolpen.
Hoppas Sissoko spelar. Synd att Essien är avstängd. Mikel är usel. Är Ballack skadad också?
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
tror på chelsea vinner med 1-0
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
insane M: Japp Ballack är skadad, skada vristen mot Newcastle.
vad blev det ? vad står det?
står 1-0, cole.
Drogba gjorde förarbetet rätt snyggt.
Vad står det? Eller ?
Fråga, I hans dagsform för tillfället... Vem är bättre än Drogba? 1-0, jag är nöjd även om 2:an var när. Ser bra ut.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag hade rätt, det blev 1-0 till Chelsea Vad står det? Eller ? - Skaffa kanalen så vet du.. -.-
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Tror detta kan va bra för L-pool
Ingen såg spec. motiverad, iaf itne i 1:a halvlek. Nästa e hemma, man har något att kämpa mot. 1 mål är inte spec. mkt. Man kommer ha stöd från hemmafansen och jag hoppas att det är mer go och laganda.
Kom igen Liverpool!!!
äckelchelsea
vi är överallt!
tippade rätt resultat OCH antal mål samt dagens matcher, nu jävlar ska 13 rätt på europatipset in.
Tror detta kommer sluta med en förlängning och straffar efter att Gerrard har skjutit ett långskott som studsar på Terry och in i mål.
Gerrar blir tacklad av Lampard, får frispark, som via Terry går in.
Såg inte matchen men jag är glad att Chelsea vann, och eftersom det inte blir Milan mot United i finalen så hoppas jag att det blir Chelsea mot Milan / United.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Finns ingen forward i världen just nu som kan mäta sig med Drogba, visst ibland får Et'oo till en rätt schysst målskörd, men kolla hur Drogba spelar även när han inte nätar....herregud mannen sliter som ett djur och vinner alla luftdueller.
FUCKING YES! <3
Suck me beautiful :D
Webmaster
2007-05-01 23:27
Otroligt skönt. Hade varit jobbigt med 3 matcher på 2 veckor mot chelsea .. united vinner med 1-0 imorn.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
LIVERPOOL!!!!!!!
Landskrona Skånes stolthet
grattis. mkt skön match. reina är matchens hjälte ikväll. nu önskar jag att de blir som jag ville denna våren. man u -pool i finalen chelski...byebye 4lingen -vinkar-
Skönt att Liverpool ger den där kaxiga jäveln Mourinho en fet knogmacka i ansiktet i form av en ruskigt skön vinst.
Anima Sola
LIIIIIIIIIIIIIIIVEEEEEEEEEEEEEEEEEERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
sket fullständigt i vem som vann, men skönt att mourinho inom loppet av en vecka spelar oavgjort i PL o torskar CL, hatar honom över allt annat
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Att Kuyt får avgöra gör det hela visar på att det finns nån rättvisa.. Milan/United, just nu skiter man i vilket :D
You'll Never Walk Alone
Härligt att se hororna Drogba och Robben åka ur. Värre icke-fotbollsspelare finnes icke.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Sagt enda sen kvartsfinalernas början att det blir Milan-Pool i final i år igen. Och igår på jobbet att Pool skulle vinna med 1-0 och sen gå vidare på straffar. Får hoppas Milan piskar united imorgon! Vill inte se Sir Tomat i nån final. Han är lika äcklig som Mourinho!
CAMPIONI!
Helt jävla underbart! Nu ska jag ansöka efter lite biljetter sen drar jag till Athen! FUCK OFF CHELSEA FC, YOU AIN'T GOT NO HISTORY FIVE EUROPEAN CUPS,18 LEAGUES THAT'S WHAT WE CALL HISTORY!!
YNWA!!!!!!!!!! Chelsea ta och köp en CL-Pokal för ni kommer aldrig spela er fram till en. YNWA!!!!!!!!!!
YEEEEEEEEES! ingen chelsea i final det var allt jag önskade! Hoppas manu eller milan tar hem det här nu då!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
DEt här är bara för gött!! Blir inte sämre av att det va chelsea som slogs ut heller. Nu hoppas vi på milan ikväll då
jag var gråtfärdig efter matchen... klarar inte av förlängningar, satt o va spyfärdig i hela förlängningen! så jävla gott!
Som Arsenalfan måste jag ju säga.... FAAAAN vad skönt! Go Pool!
•pave paradise•
AGGER! Kung. Så jävla underbart att chelski är ute men måste säga att DROGBA är helt jävla otrolig. sinnessjukt bra.
SKU - SKU - SKULASON!
Var riktigt nice match alltså ... hoppas det blir lika bra idag!
-.-DMX-.-
götta!! reina är min GUUUD!!
YNWA
Drogba är en pajas.
Tack liverpool! Jag spyr bara jag hör namnet chelsea.
HATA ENGLAND
sååå overkligt skönt!! älskar o se chel$ea rent boys gråta..o maureen me sitt sedvanliga gnällande o ursäkter "domarn var spansk, benitez är spansk, o ja är portugis buuhäähähäääää" :~¨( jävla sandlådetränare