I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-03 08:01
fan jag tycker synd om man u men nu är det iaf inte en hel engelsk final iaf!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-05-03 09:14
Mutor, fusk, hot och filmningar...  nä tack, den typen av fotboll kommer aldrig att få respekt, oavsett hur många gågner de vinner CL... 

Once a cheater always a cheater!!!

2007-05-03 09:43

FAAAAAAAAAAAAAAAAAN, nu äre bara att hoppas liverpool käkar upp milan i finalen.

SKU - SKU - SKULASON!

2007-05-03 10:19
byt ut "cheater" mot.. "champion".. så har du hittat the formula
R.I.P. Big Moe

2007-05-03 12:24
Jasså då har även viruz gett sin syn på matchen igår..

HATA ENGLAND

2007-05-03 14:36
fan va jag hatar italensk fotboll...känns så opehört tungt just nu jag fattar inte, jag har stått och väntat i åtta år på att få komma till final igen medans demhär pasta bögarna har varit i final o semifinal typ 8 gånger på tio år, känns bara så jävla tungt just nu va ska man säga det var verkligen vårat fel, de fakkin semifinal i ett av dem största fotbolls turneringarna och vi står o promenerar på plan under hela första halvlek....grymt besviken, efter en sån säsong så känns de bara för jävligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-03 14:44
hoppas milan krossar pool på samma sätt som dom krossade man u!!

2007-05-03 15:48
Spottar fortfarande på fusk-Milan och kommer inte sluta....

2007-05-03 17:44
Gattuso vilken jävla kung!

haha vad uppenbart det var att Bo Petterson höll på United, hur många gånger gnällde han inte över att det var straff, och var allmänt sur och grinig efter matchen.

2007-05-03 18:11

En blind hörna ser att inte det var straff. Bo petersson har alltid varit en äcklig jävla gubbe och hysen har jag fått nog av nu...
Och att inte han får sparken är en stor gåta enligt mig. Tycker det var svagt a gunnar nordhal att vika ner sig i diskusionen om det var straff eller inte... Och viruz-Jo men visst det är klart milan fuskade igår..United kan ju bara inte förlora och absoult inte mot ett italienskt lag...Men det visste du ju redan.....

HATA ENGLAND

2007-05-03 18:18
Haha, det är så skönt när Milan visar vart skåpet ska stå!
Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv.

2007-05-03 18:18
interior- varför det inte är straff..Jag tycker det är kontakt men 
Jag tycker det skall krävas mer om han skall blåsa straff...
Och nej ronney hade inte suttit den...Senast en engelsman satte en cykelspark så var det långbenen i pool som lyckades med det och chockade hela universum.
HATA ENGLAND

2007-05-03 18:53
nu när man united är ute så får man hoppas att pool leker sönder milan.. det hade varit trevligt att se.. gamla gubbar som dom håller inte i längden
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2007-05-03 20:41

AIG

2007-05-04 14:41
ja herregud!!!!
HATA ENGLAND

2007-05-04 14:47
samma dommare dömde ju straff åt pool finalen 05, hur fan går det ihop då, hade inte milan pyntat ordentlig då lr ?

2007-05-04 15:53
Snälla kolla igen på reprisen för guds skull.
Det ser kanske ut som jag slickar milan röv nu men jag blir lack när folk inte förstår det jag förstår=). För det första är det inte straff , för det andra är det cl semifinal och det skall fan så mkt mer till att blåsa straff där specielt på bortaplan (kanske låter dumt men det är ju lite så), vilket lag som helst hade aldrig fått en sådan billig straff i manchester heller. Man måste väl får röra den andra spelaren vilket han gör JÄVLIGT lite , det här handlar inte om basket. Att folk reagerar så här är också för dem möter ett italienskt lag där ALLA ligan filmar. Hade detta varit en engelsk pl match eller korpfotboll så hade aldrig en dommare blåst straff.....Inte ens tidningarna har knapt nämt detta...!
HATA ENGLAND

2007-05-04 18:10
sen hade det iof inte spelat nån roll om united hade fått 5 straffar i den här matchen!
HATA ENGLAND

2007-05-04 22:45
doria

Det ÄR straff.
skojjainte

2007-05-04 22:50
Nödbroms; Nej det är inte straff.
Snarare frispark till Milan. Det finns två anledningar;
1. Milans försvarare går in för nickduell, men det håller på att sluta med 2 av Roonys dobbar mellan ögonen
2. Det var knappt någon kontakt alls. En sådan tackling hade man inte ens blåst för i en pojklagsmatch.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-05-08 01:29
wow, tillbaka till verkligheten efter ett par dagar fyllda av eufori. che partita, che milan, grande milan. tillägnar nog inte mer än ett skratt åt strafftramsandet, och det ska komma från "hårdaste ligan"-fansen. haha ett desperat rop under förödmjukelsen. Läste att någon här ovanför skrev "drog ner" rooney eller liknande, öh? kolla reprisen och sluta glo i en tunnel. pinsamt. utskåpning. FORZA MILAN!

camminiamo noooi, accanto ai nostri eroi
sopra un campo verde, sotto un cielo blu
conquistate voi, una stella in piu
a brillar per noi
e insieme cantiaaaamooooo
MIIIIIIIIILAN MIIIIIIIIIIIILAN
SOLO CON TE
SEMPRE PER TE
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta