I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ut med Källström/Svensson och in med?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-03-29 15:24

Ut med Källström/Svensson och in med?

Jag är gruvligt trött på den snart oändliga historien om vem som ska spela från start, Anders Svensson eller Kim Källström. Jag är öppen för förslag och just nu är jag inte helt främmande för tanken på att börja skola in Samuel Holmén på den positionen och låta dem slåss om saken på bänken istället. De har båda haft väldigt svårt att övertyga och Holmén är fan mogen för landslaget nu eller vad säger ni?

http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-03-29 16:02
ja till tjärnkraft!
abbeli-babbeli-subbeli-dubbeli-duu

2007-03-29 19:29
tjerna till landslaget
FÖRORT

2007-03-29 20:59
Källström ska spela från start PUNKT

Ut med Svensson från truppen, lämna kvar honom i Vaduz när vi åker dit och placera Holmén på bänken.

2007-03-29 21:20
rätt sa det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-29 21:23
Sebastian Larsson ska fan ha chansen snart
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-03-29 21:32

Just det, Sebastian Larsson istället för de gamla sengångarna Andersson/Linderoth.

2007-03-30 14:05
Linderoth bör nog spela men hur smart är Lagerbäck när han matchar en massa allsvenska lirare som är off-season mot Nordirland som både slagit England och Spanien på hemmagräs... fyfan vad jag hatar Lagerbäck, han är en sopa
Åter till ämnet så¨tycker jag också det är dags att spela in lite nya spelare som tex Holmén, Seb Larsson, bröderna Farnerud...

2007-03-30 14:51
Sebban ska spela på högerkanten och Holmén ska slåss om platsen med Källström på mitten, Svensson borde bli landsförvisad.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Manager

2007-03-30 14:56
Källström har varit hur dålig som helst i frankrike, fått 5 av 10 i snitt i typ varje match. så vad är det gör honom så bra?
nog för att jag tycker han är lite bättre än svensson, men han är knappast bra internationellt sett.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-03-30 15:22
det är svårare att komma ut ur förstaelvan än att bli uttagen till den.
liverpool är passionen.

2007-03-30 16:03
Yun_DI P17

håller med till 100%
det är ju inte så jävla självklart som alla vill ha det till.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-03-30 16:12
Som vanligt: Sverige spelar dåligt/förlorar en landskamp, helt plötsligt ska halva laget bytas ut.. att Sverige vann mot Spanien för ett drygt halv år sedan är det ingen som tycks komma ihåg!

Klart att Sverige kan behöva en viss ansiktslyftning, och att man kan tycka att vissa spelare har sett sina bäst före datum.. Men sanning till att Lagerbäck inte fyller på med lite yngre spelare är ju för att de inte håller måttet:

- Samuel Holmén - Förvisso en duktig spelare i Elfsborg, men vi snackar ju om en duktig spelare i Allsvenskan, att byta Svensson mot Holmén känns ju knappast som ngn jätteförstärkning!

- Sebastian Larsson - Hur många är det egentligen som sett
"Bissen" spela? Bara för att han är semiordinare i ett lag i toppen av engelska andraligan betyder det ju inte att han ska vara given i en landslagstrupp!

- Pontus Farnerud - Har ju fått sina chanser, även om de inte varit många och sanning är att han ju inte är så ung längre (född 1980), så har han inte tagit chansen i landslaget ännu känns det inte som han kommer att utvecklas ytterligare!

- Alexander Farnerud kan man förvisso tycka vara värd en chans i landslaget snart, men har väl varit skadad större delen av säsongen och kanske inte riktigt haft den utveckling man kunnat hoppas på!
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe

"Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi

2007-03-30 17:00
tanken att avsätta källström är jävligt skev.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-03-31 11:42
jag hatar daniel andersson, bara känd som patriks brorsa som va pinsam i bari lr va han spela...sen hatar jag även just anders svensson, börjar grina om han blir petad, o jag hatar lagerbäck o rolle för att de har svensson i startelvan bara för o slippa en gråtfärdig pojke på bänken...sen tycker jag att shaaban skulle ha stått mot nordirland, man kan inte lita på isak numer, o shaaban har aldrig vart dålig i blågult så vafan varför e alla så mot honom och För isak??

2007-04-02 11:33
Nu när Andreas Isaksson är tillbaka ska man fortsätta med samma spel som man hade i VM 06, att man tar källström istället för Svensson. Dom ligger dessutom på helt olika nivåer.
yah! uppsala

2007-04-02 13:06

Svensson slog en frispark mot argentina, det tackar vi honom för, men jag tycker han har gjort sitt.
källström given så vi får lite offensiv i det svenska landslaget

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.