I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eurosports K1 kommentatorer- partiska?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-03-05 22:28

Eurosports K1 kommentatorer- partiska?

Asså, jag sitter här samtidigt som fight club är på och varje gång jag kollar på detta program blir jag alltid lika förbryllad över hur partiska dessa kommentatorer är. De typ hejar på ena snubben från start till slut och allt de säger är otroligt partiskt.

Är det bara jag som märkt detta, är det här en medveten sak från deras sida eller är dem bara allmänt oproffesionella?

Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-03-05 22:32
stämmer mycket bra. tycker dock jörgen kruth är pinsam sitter å säger jaaa han är grym sen säger han inget på 5min. sitter bara å låter pinsam:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-05 22:39
ja men grejjen e väll att dom e fighters dom a....är jue inga "riktiga" komentatorer så jag vet inte...dom har väll sina favoriter
Förhindra den syndiga onanin

2007-03-06 02:12
Ja dom är nästan "Glenn Hysén partiska" Som sagt dom är fighters och Jörgen kanske inte har någon jätteimponerande vokabulär. Sen är det ju ingen hemlighet att han kanske hållt på med vissa tvivelaktiga saker som kanske sätter sina spår på motoriken i längden, och då menar jag utöver Thaiboxningen ;)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-03-06 12:31
Nästan Glenn Hysen partiska!? Glen Hysen är Mr Opartisk han själv jämfört med dessa två. Tycker att de är en dålig bortförklaring med att säga att de är partiska för att de e fighters själva. Alla kommentatorer i alla sporter har alltid minst en som utövat sporten, de ska ändå se till att vara objektiva.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-03-06 12:45
"Glenn hysen partisk när Liverpool spelar" då ;)

Jag kollar aldrig på fightclub längre. Orkar inte med deras nasala röster.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-03-06 14:24
Kommentatorerna gillar helt enkelt bra fighters. För vem kan heja på en fighter som Sammy Schilt eller Bob Sapp.. ??  Ingen som tränar/tränat boxning, thai eller kick en längre tid. Jag gillar kontrasten mellan Kruth och Lindqvist.

2007-03-07 16:05
viruz, visst, att dem dissar Bob Sapp eller den haiwaianska sumo/k1 fightern, det förstår man. Men även när det är en match mellan två jämna fighters ser dem alltid till att ha en favorit.

Glenns sätt att vara partisk e ändå charmigt, man förstår hans Liverpool hjärta o han ser ändå till att vara relativt objektiv även under Liverpools matcher.

2007-03-07 19:14

Jag kollar Fightclub regelbundet och tycker att de är relativt opartiska, förutom när det gäller Buakaw.

HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!

2007-03-08 08:10
Men Buakaw är ju bäst :)

2007-03-08 10:45
tycker att dom berättar för lite kring sporten osv.
stundtals helt tysta. medans man hör kruth andas i bakrunden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-08 15:18
haha, dem är inte speciellt partiska tycker jag och jag har sett många många fightclub avsnitt. Skulle snarare säga att de lyfter fram den bättre fightern ibland lite överdrivet mycket, men det är inte direkt så dem sitter och hyllar snubben som förlorar för att han är deras favorit.

2007-03-09 11:00

aa, dem e inte partiska på det sättet, men de tenderar att säga allt från ena fighterns perspektiv. Typ om ena snubben slår en spark säger dem "bra spark", sen om andra slår likadan spark så säger dem antingen inget eller säger "bra block". Hänger ni med?