inter - valencia 2-2
Bra jävla match, zlatan åter igen regerar i första halvlek, crespo gör inte ett skit, inter har hela matchen men endå får fitt valencia in 2 mål, det e ju fan pinsamt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Välförtjänt. Nu åker Inter.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Knappast välförtjänt, fick en frispark som inte ens va det, tur heter det.. blir 3-0 på vales hemmaplan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va dåliga komentatorer det var igår, såfort Zlatan sa åt Crepso att sluta sega så tyckte helt plötsligt komentarorerna samma sak trots att han 5minuter tidigare varit påväg att nicka in ett inlägg.. Aja, viva Valencia! Ska bli kul att se matchen från Mestalla
Follow the dao, right about....NOW!
löjligt.. inter förtjänade vinsten.. samma sak med lille iförrgår..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Om det slutade 2-2 så slutade det 2-2. Sluta gnäll så mycket. Sånt är livet
http://duckdown82.tumblr.com/
Inter tar ändå hem det.
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Jag tror på en 1-1 match på mestalla och där med avancemang för Valencia. Komentatorerna var så otroligt Zlatan-positiva att det nästan var äckligt att lyssna på.
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Zlatan var ju otroligt positiv på planen, dem brukar annars klanka ner rätt hårt på honom. Hoppas på Inter så Zlatan får visa vad han kan längre fram i turneringen.
_Spanky P18 Word. Zlatan min rumpa. Tror det blir 2-1 till valencia på mestalla
Nu åker inter ut och jag tror att ingen direkt sörjer förutom just mediavärlden.
Backar inte
Jag sörjer om dom åker. Det har nästan blivit äckligt att läsa vad alla patetiska småungar skriver om zlatan, FATTA att han är sveriges absolut bäste spelare just nu. Önskar ni inte honom lycka? Och dra inte upp hela historien om landslaget, jag är säker på att kungen har sina grunder för bojkotten. Allt skit man läser t ex "Zlatan skulle byta Sverige mot Italien alla dagar i veckan" osv gör mig spyfärdig. Nej, vi ska vara stolta över att vi har en spelare som Zlatan. Forza zlatte!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Word2yaMova P21 Visst all respekt åt Zlatan men han beter sig fortfarande som en fitta och det verkar som om dom enda som fortfarande älskar honom är dom som älskar honom vilkorslöst och därför prisar allt han gör eller säger.
Mkt bra match två av europas bästa lag nu, båda spelar så jäkla kontrollerat... Valencia is the shit!
Inter förtjänade segern, tyvärr är det inte det som räknas, lite typiskt inter att spela en BRA match och sen släppa in baklängesmål, men lite otur var det väl ändå :)
hur fan ska vi vara stolta för en spelare som vägrar representera oss? hur som, inter hade första 45 och valencia sista 45, campiassos mål är mindre korrekt än frisparken valencia fick, första gången denna säsong fick möta kvalificerat motstånd stulade maskineriet, allt snack om att inter just nu har europas bästa lag genom tiderna är så jävla långt ifrån sant att jag faktiskt sitter och gråter nu. hoppas bara att joaquin och vicente startar returen. valencia går vidare.
dessutom förtjänade inte lille segern mot man u. 0-1 var ett rättvist resultat. 2-2 mellan inter valencia var också rättvist för en man med opartiska ögon.
däemot var barcas förlust inte särskilt rättvis, men det lämnar en intressant retur.
David Silva e grym! iaf, kul att Valencia kryssade, gillar dem mycket mer än Inter, men jag tror att Inter går ur denna strid segrande ändå.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Ganska kul att direkt när Inter möter nått annat lag än i Italienska ligan så ryker deras 16 segrar eller vad de nu var. Tycker det var ett rättvis match, Inters första mål skull ej varit mål, och Valenzias frispark skulle ej vart frispark, såå..
Vi är överallt!
Everlast det e 20 vinster i serie a, förövrigt behåller dom sin förlustfria svit. jag tycker 2-2 va rätt rättvist resultat, men inte som att inter med tur fick med sig en poäng, snarare otur att de inte fick 3. sen är valenzia bara ett lag utanför italienska serie a, dom är ju inte direkt dåliga heller.
inte bara ett lag utanför serie a*
men det är 16 förlustfria, det va kanske det du syftade på. i'm out
Jag tror inte att Inter mäktar med en seger eller ett oavgjort resultat som överskrider 2-2, men allt kan hända och Albelda borta för Valencia är inget positivt.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Det värsta av allt var ändå glenn Hysen , han måste vara världens störta bluff.. " Det var längesen jag såg inter så här stabila " ( Ja dem har ju inte varit stabila , dem har bara 16 raka vinster) "Figo han har inte vart bra på 7 år" . (nä han har bara tagit portugal till em final och vm semifinal dem senaste åren) "Våra svenska domare har skött sig STRÅLANDE förutom att Inters första mål skulle vart offside och valenica skulle inte haft frispark på deras mål , men utöver det har dem vart strålande" Jag spyr när ja hör han , att han inte får sparken är en stor gåta enligt mig , Han borde vara hemma och dra sin lilla horunge tobias i öronen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
HATA ENGLAND