CL Åttondelsfinaler
Så här ser åttondelsfinalerna ut20:e Februari (Tisdag) 20:45 Celtic ? - ? AC Milan (ViasatSport3) 20:45 Lille ? - ? Manchester U. (TV6) 20:45 PSV Eindhoven ? - ? Arsenal (ViasatSport1) 20:45 Real Madrid ? - ? Bayern Munich (ViasatSport2) 21:e Februari (Onsdag) 20:45 AS Roma ? - ? Lyon (ViasatSport3) 20:45 Barcelona ? - ? Liverpool (ViasatSport1) 20:45 FC Porto ? - ? Chelsea (ViasatSport2) 20:45 Inter Milan ? - ? Valencia (TV6) Returmatcherna spelas 6/7 Mars. Vilka kommer slås ut, hur är formen på lagen, har någon tränare ett ess i rockärmen, vilken spelare blir MVP, vilken målvakt blir syndabock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad står MVP för? matchens värsta påhopp? jag lägger mina pengar på nån interspelare som kommer göra mos av ronaldo
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Celtic - Milan 1-1 Lille- United 1-2 PSV-Arsenal 2-0 Real-Bayern 2-2 Roma-Lyon 1-1 Barca-Pool 2-0 Porto-Chelsea 2-1 Inter-Valencia 0-1 Så kommer det att bli i första omgången
http://duckdown82.tumblr.com/
Synd att inte inter möter milan då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och synd att Matterazzi aldrig skulle hinna ikapp Ronaldo även om han försökte..
Celtic - Milan (Milan på uppgång mot hemmastarka Celtic med en fanatisk publik i ryggen, får celtic första målet kommer milan få jobbigt i första matchen.) Tips: 0-2 Lille- United ( United ser ju onekligen grymt bra ut och henke har varit en förstärkning, kommer lille kunna hålla kontroll på detta balanserade lag) Tips: 1-1 PSV-Arsenal ( Arsenal har väl kämpat lite på sistone och kommit i underläge ofta, PSV går bra i ligan, men jag tror arsenal blir för mycket här) Tips: 0-1 Real-Bayern : (Bleka real mot lika bleka bayern för tillfället, två lag som inte vill förlora, en tråkig historia) Tips: 0-0 Roma-Lyon (Lyon har haft dålig form efter jul, Roma har gått bra) Tips: 1-0 Barca-Pool (Barca i dåligt slag utan eto´o och messi, messi tillbaka här tillför snabbhet och ännu ett hot förutom roland, pool skakat efter helgen) Tips : 3-1 Porto-Chelsea (CHelsea har växlat upp tempot nu, terry-cech tillbaka ger stabilitet, porto bra hemma och går bra i ligan) Tips 0-1 Inter-Valencia (Starka Inter får äntligen möta motstånd som inte finns i dåliga italienska ligan, hur funkar det nu när de verkligen får slita ont) Tips 0-0
Celtic - Milan 0-1 Lille- United 1-2 PSV-Arsenal 1-1 Real-Bayern 1-1 Roma-Lyon 2-0 Barca-Pool 3-1 Porto-Chelsea 0-2 Inter-Valencia 1-2 har en polare som satsat 10000 på att barca slår pool och 10000 på att inter slår valencia jävla galning
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Tisdag Celtic - Milan 1-1 Lille - Manchester United 0-2 PSV Eindhoven - Arsenal 0-0 Real Madrid - Bayern München 1-1 Onsdag Barcelona - Liverpool 2-1 Inter - Valencia 2-0 Porto - Chelsea 0-1 Roma - Lyon 1-1 Det är mina tips.
Celtic - Milan 1-2 Lille- United 0-1 PSV-Arsenal 1-2 Real-Bayern 2-1 Roma-Lyon 2-1 Barca-Pool 2-0 Porto-Chelsea 1-0 Inter-Valencia 2-1 Jokrar: Porto kan chocka, Celtic har bra möjligheter att få kryss på milan, Lille och lyon ska man nog inte underskatta, franska ligan har varit riktigt tuff iår och har utvecklats till en mycket underhållande liga.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Tisdag Celtic - Milan 0-0 Lille - Manchester United 1-2 PSV Eindhoven - Arsenal 2-1 Real Madrid - Bayern München 0-1 Onsdag Barcelona - Liverpool 2-0 Inter - Valencia 3-2 Porto - Chelsea 1-1 Roma - Lyon 2-1
Tisdag Celtic - Milan 1-1 Lille - Manchester United 1-3 PSV Eindhoven - Arsenal 0-1 Real Madrid - Bayern München 1-1 Onsdag Barcelona - Liverpool 3-2 Inter - Valencia 1-0 Porto - Chelsea 1-1 Roma - Lyon 1-1
fetlyrik P13 skrämm mig inteDioPerdona P0 vi håller tummarna!Tisdag Celtic - Milan 1-0 Lille - Manchester United 0-2 PSV Eindhoven - Arsenal 1-1 (fast hjärtat säger annat :) Real Madrid - Bayern München 1-1Onsdag Barcelona - Liverpool 1-2 Inter - Valencia 2-0 Porto - Chelsea 1-2 Roma - Lyon 1-2
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
jaja vi har sett era tippningar nu, de räcker
Hoffa1991 P0 vad står MVP för? matchens värsta påhopp? Minst värdelösa Portugisen
men yo tjena hoffa att pool piskar barca?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
beror iof på vilka som spelar.. men jag lägger mina kort på barcelona
Ponty0ne barcas form är inte den bästa just nu, och eto och dinho är inte riktigt i form, medans pool har spelat övertygande i europa, som arsenal förra året, inte så bra i ligan men bra i CL
jo ioförsig, men jag tror ändå att barca tar hem segern, i varje fall om man får se messi och dinho från start, OCH kanske ett inhopp från eto'o i andra! vem vet ibland är ju dinho hur grym som helst, tex mot racing, å ibland sämre, tex mot valencia. men han är hursomhelst världens bästa spelare Hoffa
Ponty0ne ja, i sina bästa stunder så är han bäst ;) man vet aldrig när dinho kan vara på humör. jag hoppas så klart barca kör över pool :P
Tisdag Celtic - Milan 0-1 Lille - Manchester United 0-2 PSV Eindhoven - Arsenal 0-1 Real Madrid - Bayern München 1-1 Onsdag Barcelona - Liverpool 2-1 Inter - Valencia 1-1 Porto - Chelsea 0-3 Roma - Lyon 0-2
Celtic - Milan 0-0 Lille- United 0-2 PSV-Arsenal 1-3 Real-Bayern 1-0 Roma-Lyon 1-0 Barca-Pool 0-0 Porto-Chelsea 2-2 Inter-Valencia 2-1 Där har ni troliga resultat från mig =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
celtic-milan 1-1 Lille-united 1-3 psv-arsenal 0-2 Real Bayern 2-2 Roma-lyon 1-0 (Men hoppas 0-6) barca-liverpool 2-0 rorto-chelsea 0-0 Inter-valencia 1-0
HATA ENGLAND
PSV Eindhoven - Arsenal 0-1
Lille - Manchester United 1-1
Real Madrid - Bayern München 0-0
Celtic - Milan 0-1
wot.
Jaha, vad tycker ni om kvällens matcher då? Lille stod verkligen upp bra mot Manchester United. Dom var värda minst oavgjort tycker jag. Snöpligt där mot slutet. Mycket smart av Giggs.
tycker inte alls Lille var så mycket bättre. Gilardino var pinsam idag mot Celtic, både i avsluten och i filmningen, hahha såg jävligt roligt ut.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Inte bättre. Tyckte dom var ungefär lika bra som United.
600 kr på oddset satt fint på milan celtic kryss, man utd och real madrid :P
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Hade 0 rätt på tipset ("Whoa-tipset").
rutinerad frispark, ångrar inte att jag missade första halvleken iallafall
Men lika glad är jag för det!
Gilardino förtjänar en käftsmäll efter den filmningen, hoppas att han skäms ordentligt! Var tyvärr lite sen in i denna tråd, men jag tippar morgondagens matcher. (Vilka matcher f.ö.) Roma - Lyon 1 - 0 Bracelona - Liverpool 2 - 0 Porto - Chelsea 1 - 3 Inter - Valencia 2 - 1 Ser verkligen fram emot imorgonkväll! Don't you? ;)
hahaha gillardinhos filmning , fan va den fick mig o skratta
Stäng av Lille från vidare Champions Leaguefotboll. Gnälliga äckliga fransmän som ska protestera och lämna planen?!?! och vidriga fans som slänger in skit på Gaz.
*Snacka inte skit om fransmän din stela äckliga engelska träben-lover. *Så ja, då var uppvärmningen över, alla pissmatcher avklarade. Imorrn smäller det med enbart intressanta matcher. Skall bli så inni helvete underbart. Detta har man längtat efter. *Angående Gilardinos filmning, hahaha, så jävla ball. Mer sånt i fotbollen, ren och skär humor. Kommer ihåg Darchville i Bordeaux göra en sjukt rolig filmning i gruppspelet mot Liverpool tror jag det var. Men denna var nästan värre.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Bellamy on tour tog ett tag att göra :)
Hoppas Barcelona verkligen tröttar ut Liverpool. Vore så gött med en poäng i helgen! :)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
HAHAHA gilardinos filmning HAHA xD det var längesen jag haft så kul :D
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric: Tycker du att de betedde sig moget eller? Är du Arsenalfan förresten?
duckdown haha, den där filmningen är långt ifrån Gilardinos för fan, men den är också lite lustig. Mer klipp på filmningar önskas (obs inte "filmningar" påhittade av motståndarfans som är lite ledsna i ögat, läs: Henry får straff mot Portugal). Alltid för jävla roligt. Nej, Lille betedde sig inte särskilt moget. Moget = bra? Jag blir osäker. Nja, mitt lag är Juve men Arsenal kommer på en god andraplats. Beundrar Wengers spelidé och Thierry Henrys överlägsenhet gentemot övriga fotbollsvärlden.
KOM IGEN ZLATTE! Ikväll spelar kungen, så jävla nice. 2-0 Inter, kungen gör båda målen.
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Henrys överlägsenhet gentemot övriga fotbollsvärlden? att vara realistisk smaka på den meningen
Thierry Henry ar sa javla lat, han jobbar inte for laget, varje gang han forlorar boll sa kampar han inte tillbaka for att vinna bollen, han slanger sig i marken hela javla tiden. Jag hade mycket respekt for Henry men vafan nu ar han bara lojlig. Henry ar utan tvekan en av dom basta i varlden men ibland sa beter han sig som en apa. Gardagens match var ett bra exempel. All ara till Arsenals youngsters, Denilson, Clichy, Diaby. Fabregas och anfallaren fran Togo (kommer inte pa namnet for tillfallet.) Dar har ni hungriga spelar som gor allt for Arsenal. Aven big up till Gilberto (aven om han inte hade sa bra match igar men han har varit kung i mittfaltet), Hleb och Rocisky ar aven imponerande att beskada. Henry har blivit ododlig, man kan inte saga nanting om honom, han far inte bli kritiserad. Wenger slickar for mkt rov och Henry borde ge kaptensbindet till en man som fortjanar att ha det, Gilberto
Shuu
jag säger då bara de! LIVERPOOL!!!
YNWA
Sa javla skont med 3 pinnar mot Barca i CAMP NOU!!!!!
Shuu
Så ja. Hata binter.
“I was touched and I tried to keep going to get round the goalkeeper, but I eventually lost my balance. If I had been sneaky and fallen immediately, I probably would have had a penalty. It certainly was not a booking,” assured the Milan striker.
Haha. Good one Guano.