Super Bowl [request]
Nån som vet vilket datum super bowl är?? thank you
4 februari ta bort tråden
Holden makes a great deal to australia
Den ska gå på tv6 om jag inte har fel!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sweeet.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
to lazy to google super bowl... lol låt tråden va kvar som en sorts SuperBowl-tråd? De e ju en så stor enskild händelse så de kan skiljas från NFL2006-tråden? Förövrigt har jag ingen aning om vilka som vinner, kommer bli en sjukt bra(spännande) match iaf kan jag lova!
Min bild är... för mycket naket kanske?
Hoppas Colts vinner!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bookies har colts som storfavorit. dom såg faktiskt grymma ut i sin comeback mot pats. måste man tyvärr erkänna...
skriv kort, helst inte alls
Det är möjligt, men så länge giants inte är kvar så kan de kvitta.. men mitt hjärta bankar för Chicago! Vilka lirare ska man hålla koll på??
Thomas Jones (RB) och Adewale Ogunleye(DE) i Bears och i colts lär man nog hålla koll på quarter backen Manning som vände hela matchen mot New England;)
just de eli's brorsa lirar ju i colts, hur kunde jag glömma det
börjar det 12 som vanligt eller?
vi är överallt!
Ja! 00.00
Go Bears!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Go Bears! Synd att inte New Orleans gick till Super Bowl.
PS. Your cunt is in the sink
kazie P20 Håller me hade hellre sätt Saints i SuperBowl finalen men men :)
ja saknar mina steelers...:S:S:S:S
vi är överallt!
ridy P0just de eli's brorsa lirar ju i colts, hur kunde jag glömma det Haha! Första gången jag ser nån koppla Peyton Manning till "Elis brorsa" istället för tvärtom..
You love New York / But New York don't love you
haha jag vet.. men första laget jag såg var giants så håller på mitt underbara NY ;)
Spektaklet går natten mellan söndag och måndag på 6an för övrigt.
kan inte nån admin ändra rubriken nu? ta bort request
You love New York / But New York don't love you
jag har ett problem ang. superbowl. jag kommer inte vara hemma då, vilket suger stenhårt. är det någon som kommer att spela in det på dvd av en händelse?
Be the change you want to see in the world.
icecream ... Folk lär ju spela in det o lägga upp på internet. Kolla på random torrents sidor och undvik media 1-2 dagar efter.
according to the test I'm bear cuz I don't like facial hair and picks up pennies! haha kul test faktiskt! testa!
Hehe, klarade testet. Go Bears! - Supermarket - Do-it-yourself - Rat Pack - Night owl That's All i needed to find the Super Bowl team for you
Hehe jag blev ett Colts fan enligt testet. Men jag ser hellre att Bears vinner. Alltid roligare och se "underdogs" lyckas. Fast det ska bli sjukt roligt att se Colts offense, då jag själv är offense in i ryggraden. Hoppas på en poängrik match men jämn.
Propaganda åt folket..
Nu har man laddat upp med burgare, bärs, chips, nachos och cola. Kommer bli grymt.
3h, 35 m kvar :D yeah :D laddar med popcornen redan :P
Fan va najjs de ska bli!! Go Colts!!!!
jag kan fan ingenting om detta men ska ändå kolla nån som kan g mig en update:P
mindre än 2 h kvar. Hoppas på Bears nu! Ska bli jävligt intressant att se hur manning tar pressen eller va säger ni? han måste ju typ vara amerikas mest pressade man efter Bush just nu!
Svensk kommentatorer?
ingen aning men hoppas inte.. man vill ju ha den äkta amerikanska känslan.. när de går på viasat kör dom väl med jenkare om jag inte minns fel..
Ja de gör dom! !
Nej de e lugnt jag håller mig vaken;)
Its going down, real soon boys =)
HAHAHAHAH TOUCHDOWN DIREKT MA FAKKAS!!!
Hahaha fyfaaaaaaan GO BEARS :D
Hahaha Vilken jävla touchdown!! 92 yards 14 sek:D
Och en interception på det!
Moderator
2007-02-05 00:35
Helt jälva sjuk. fan att man ska vara så satans trött att man knyter sig redan nu. efter den början hade jag gärna sett vidare. sanslös touchdown.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Bara jag som blev förbannad när publiken buade i början när dom presenterade en som hette Muhamed? Dra åt helvete jävla skitland.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Måste fan se till att va där nån gång under Super Bowl. Har en moster i New York (23 årig :) och hennes pojkvän är total sportfreak. Lär va rätt kul att se Super Bowl med honom och hans kompisar på hans 300000 tumsHDsupertv.
aa Qvanton jag hörde det med jävla idioter..
Riktigt bra pass där av Manning!
Noooo .... 7-7 , 7-6 Är det samma Muhammad som tog den där 85 yards passningen i Super Bowl 04, då alla trodde Carolina skulle ta hem det?