I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-12 21:36

Ljungberg Stannar

Jag tycker att ljungberg inte plattsar i Arsenal.. Visst han är snabb och så men han ramla för lätt och skadar säg... En stor klubb som Arsenal ska låta nån yngre spela istället..

peaceô

2007-01-12 21:46
Arsenal har ju typ en medelålder på 21, typ bara han och mister fransman som är gubbar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-12 22:06
Precis
peaceô

2007-01-12 23:28
Jo men Henry leverar fast han har varit skadad! Men jag tycker som er att han skulle kunna gå till något annat lag
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2007-01-12 23:33
Men henry är nästan  aldrig skadad. Ljungberg är skadad heela tiden.  

2007-01-13 01:45
Ljungebergs spelstil ger arsenals spel en annan dimension genom han sdjupledslöpningar och eviga slit därför är det en självklarhet att Wenger behåller honom. Sen så är det inte bara Herny och Ljungberg som är lite äldre i Arsenal utan även Lehman (äldst), Gilberto, Gallas och Lauren. Just på grund av sin rutin så är det ännu viktigare att behålla Ljungberg då Arsenal har ett väldigt ungt lag. Men jag trodde aldrig på det här löjliga ryktet då Wenger alltid skattat Ljungberg högt och vet vad han ger Arsenal när han är frisk plus att hans rutin och kämpaanda höjer lagets moral.

2007-01-13 02:06
jag tror wenger skattar ljungberg väldigt högt, han är en vinnarskalle, och en otroligt viktig pjäs att sätta in i viktiga matcher, arsenal har kanske europas "storalgs" minsta snittålder, men ljungberg behövs, och han kommer spela stor roll i champions league, är väldigt glad över att han stannar!, arsenal har ett av europas roligate och mest intressanta trupp just nu, får bara hoppas arr wenger skriver på ytterligare för klubben, när arsene lämnar fotbollen är det en svart dag för  alla fotbolls älskare, vare sig det är chelsea manchester eller milan, wenger är legend, och om en tränare i framtiden vågar satsa sitt lag på 'kids' följer jag det gärna, han betyder mtycket för fotbollen kort sagt
AND I'M OUT

2007-01-13 14:16
ja det är helt sjuk.

Han tjänar 913.000kr i veckan för att vara skadad mer än halva säsongen ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-13 15:42
lauren kommer troligen lämna arsenal ser det ut som... det finns många erfarna spelare kvar som henry, gallas, gilberto, hleb, ljungberg, lehmann

men ljungberg måste fan sluta springa och ramla... det börjar många tröttna på