I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chippen klar för Roma

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-01-09 15:39

Chippen klar för Roma

haha årets första skämt är här, divan wilhelmsson har på något sätt lyckats få ett kontrakt med roma, som nu kommer låna honom fram till sommare med chans till förlängt

vad ska man säga, totti kommer skratta åt hästsvansen chippen

Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2007-01-09 15:40
han kommer göra nån bra match typ så kommer svensk media måla upp honom som lika stor gud som henke...

men ja tror d blir flopp !
vi är överallt!

2007-01-09 15:44
Får grattulera Roma till en ny komiker på bänken.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2007-01-09 15:48
Passar nog honom rätt bra, men det blir ju knappast lätt att slå sig in på det mittfältet.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-01-09 16:17
hansel är du verkar ha sett mycket av skojjaren

det är min åsikt och han är patetisk, dock är italienska ligan fylld av divor men dom flesta kan spela fotboll så divaleten lär inte räcka min gode broder
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2007-01-09 17:16
Från bänken i Nantes till...aa knappast startelvan i Roma iaf.

2007-01-09 17:22
han kommer vara bänkad, dock tycker jag att Chippen är en bra spelare som jag även tror kommer att impoenra när han väl chansen i Roma.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-01-09 17:31
Har ingen större koll på Nantes, men han väl bänkad i Nantes pga av bråk med klubben?

Om han väl skulle få chansen tror jag han skulle göra det bra, dels för att Roma spelar offensiv fotboll och dels för att de underlättar nog en hel del när man har spelare som Totti och De Rossi runt sig.

2007-01-09 17:34
Haha, herregud. Hoppas han lyckas och petar hästhuvudet Taddei, Mancini och vilka dom nu har. Haha, kommer aldrig att hända.

RIOMA RIOMA VAFFANCULO!

2007-01-09 17:37
Personligen tycker jag att han kan mätas med Taddeis skillz, dock e de klasskillnad mellan Chippen o Mancini
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-01-09 18:50
Molto bene roma! chippen kommer passa kanon.. han är teknisk och helt perfekt för italiensk fotboll... 
Arsenal

2007-01-09 20:26
Vi får väl se hur det går, tror det kan funka.
Ride 13"s y que?

2007-01-10 00:06
divan wilhelmsson skriver jag under på.
Finns otaliga historier ifrån min hemkommun om honom.
Inte så underligt att han fått däcken sönderskurna när han kommit hem, om vi säger så...
We run these streets like cops do red lights!

2007-01-10 02:51
Haha, Taddei krossar ju Wilhelm varje dag och det säger jag som Laziale. Herregud vilken patetisk värvning... Spaletti kommer ångra sig. Skönt att han iallafall inte lär få en syl i vädret på träningarna och inse att han inte har på toppen av eliten att göra, SOPJÄVEL!

2007-01-10 03:07
Hehe, hansel maybe, vem vet? Vi får se... tror han blir en ny Houssaine Kharja.

2007-01-10 08:50
hansel du verkar vara divans kusin, men vad hjälper det

2007-01-10 09:03
anledning till att chippen sitter på bänken i nantes är ju för att han är i tvist med klubben. han är nantes dyraste spelare och han köptes för att rädda klubben och klättra uppåt sen blev det trubbel med ledning och tränare.

Han kommer verkligen inte göra bort sig i roma. Tror snarare att hans genombrott kan komma i roma på riktigt. Alla vet vi att han har potential och vem kan glömma tunneln mot england ?
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-10 09:04
zax, låt oss få höra någon historia då
nej

2007-01-10 09:15
had bad en barndomskamrats flickvän visa brösten. 10000 skulle hon få för det. Chippen fick inte se några bröst, men däremot en knytnäve på nära håll (finns tidningsartiklar om misshandeln).

En annan klassiker är ju när chippen med orden "vet du vem jag är!" stormade planen efter en mjällby match för att "tala domaren till rätta"

Han har för vana att gå före i köer. överallt. Och småsinta minkfarmare och fiskare gillar inte sånt. Man ska inte tro man är nåt. Jante lagen är stark i Sölvesborgs kommun ;)
We run these streets like cops do red lights!

2007-01-10 10:18
sån ångest att bo i sölvesborg isåfall.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-10 11:34
Jävla haters är vad ni är ta er jantelag och kör upp den i örat på er!
shimmy shimmy yo

2007-01-10 11:42
Alltså är det någon som sett nantes detta år? Jag har sett ett par matcher på viasatsport1 och chiippen har alltså varit helt jävla urdålig, helt vilse, borta i defensiven och inte en dribbling har funkat och sen har han blivit tjurig och jävlig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-10 11:46
Det är såklart inte så konstigt att man skulle bli på det viset, uppvuxen i Sölvesborg för att sen tjäna en mindre förmögenhet på att kicka boll och få se fler ställen runt jorden än vad (förmodligen) någon i Sölvesborg någonsin gjort. Allt detta under så kort tid i ens liv.

Men det råder väl inga tvivel om att han är en duktig fotbollsspelare, oavsett hur puckad han är som person? Smart och fotbollsproffs går sällan hand i hand tyvärr...
Ride 13"s y que?

2007-01-10 12:46
vi får se, kanske blir serie a's bästa spelare

2007-01-10 16:11
kanske det kanske.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-10 16:40
precis, han har inget att förlora.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-10 20:54
Han har ju hela sin jävla karriär att förlora?

2007-01-11 05:00
Inte ikväll, men det känns som detta är hans sista chans att lyckas... vem vill röra en snubbe som misslyckats i två raka klubbar?

2007-01-11 09:07
Guano P20

med tanke på hans situation i nantes så har han inget att förlora på att komma till en klubb som roma och ta chansen.
SKU - SKU - SKULASON!
Sångare

2007-01-11 22:24
Såg nyss inslaget på sporten med Chippen. Verkar vara en schysst kille. Förstår inte vart detta Chippen-hat kommer ifrån. Eller jo... det vet jag. 
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2007-01-13 14:45
Chippen är en nolla!
http://www.myspace.com/callep

2007-01-13 19:36

Eftersom han inte har bevisat någon gång hur bra han är så hoppas jag att han får chansen att bevisa det... tror inte han kommer att göra det dock...

tycker inte det handlar om jantelagen tycker bara att han är dålig och att han sedan ser ut som han precis kom ut ifrån bigbrother gör ju inte saken bättre, men skulle han göra bra ifrån sig så är det en helt annan femma

Sångare

2007-01-13 23:13
Ja det var jättekul sagt. Särskilt när det sades första gången - det vill säga runt 2004 nån gång.

Chippen blev Belgiska ligans tredje bästa spelare 2005. Det får väl ändå anses som att "ha bevisat något"? Han var publikfavoriten i Anderlecht och belgiska supportrar överlag har enbart superlativ att ta till när Wilhelmsson kommer på tal.
Sen att den gemene svenske fotbollsfånen bara har koll på tre ligor är ju inget som Wilhelmsson kan styra över.

2007-01-13 23:29

Mmh... och Anderlecht har ju jättebra motstånd i Belgiska Ligan. Club Brügge och vad mer?

Sångare

2007-01-13 23:39
Din frågeställning är irrelevant. Vad har det med någonting att göra?

2007-01-13 23:40
Chippen blev Belgiska ligans tredje bästa spelare 2005

Han hade ju inte sådär supermotstånd. Ekeren, Beveren, you know.
Sångare

2007-01-13 23:48
Ja, Belgien må vara ett jävla skitland men deras fotbollsliga är iaf en medelstor europeisk liga. Anderlecht är sedermera en "storklubb", och dit går du inte om inte är en bra spelare. Att sedan vara publikfavorit i laget och röstas fram till topp tre bland alla spelare i hela den medelstora europeiska ligan är inget du gör om du saknar skicklighet.
Att säga att Wilhelmsson inte presterat nåt för att han spelat i den belgiska ligan får mig att vilja hänvisa dig till Ronaldinho äj bja, Kaka er best-divisionen där du kan finna symbios med övriga 16-åriga offer.

2007-01-13 23:51
Klart han presterade i Belgien, men kolla nu. I somras kom han till en lite bättre liga och där har han fått det tufft. Han har inte spelat så mycket p.g.a. konflikter, men när han har spelat har han underpresterat. Förstår du? Men vi alla vet ju att han har kapacitet, det har vi sett i landslaget. Han kan lyckas, han kan bli en flopp. Vi får se.
Sångare

2007-01-13 23:57
Det jag argumenterade emot var alltså "Eftersom han inte har bevisat någon gång hur bra han är", skrivet av Lord Ernst. Ett påstående som är direkt felaktigt. Men visst, vi får se.

Jag önskar honom iaf all lycka till i Roma för visst kittlar det att rabbla klubbtillhörigheterna hos våra svenska hjältar så här års.

x
x - x- x- x
Roma - Lyon - x - Arsenal
Man U - Inter

Sanningen är ju dock att enbart en av dessa herrar kombinerar en ordinarie plats i klubblaget med tillgänglighet för det svenska landslaget och det är Zlatan I, vilken just kommit tillbaka från en två matchers landslagsstrejk.

2007-01-14 13:06
snälla rätt, hans flopp i Frankrike va knappast pågrund av att de va en bättre liga. Nantes e till och med ett sämre lag än Anderlecht. Han floppa där för att han va girig, han gick till Nantes enbart för pengar, inga sportsliga andledningar alls. Nu e det Roma, o han e där för mer än bara pengar hoppas jag. jag tror inte att han floppar, men han kommer heller inte vara nån dunder succe  

2007-01-14 21:16
Han va helt okej under dom 10 minuterna han fick idag, lyckades med några översteg och hade ett avslut.

2007-01-14 22:36
VILKET INHOPP

succeeee

2007-01-15 17:47
S-oteric 
Sa inte att han inte varit bra tidigare, men nu är det väl ändå ett tag sedan han visade det... och det är jävligt stor skillnad på både anderlecht nantes... till Roma...

Jag sa inte att han såg ut att komma från bigbrother för det var det roligaste jag kunde komma på, men han ser verkligen ut som om han bryr sig mycket mer om sin fame än om att vara fotbollsproffs... du verkar vara kär i chippen eller något ta det lugnt...

2007-01-15 17:48
och att han sedan som seqondz säger gick till nantes för pengar gör väl inte intrycket av honom bättre

2007-01-16 13:00
ännu ett misfoster till as rioma...Roma har en förmåga att hitta just sådana....

Nä roma ni skulle haft en di canio i laget och inte spelare som rakar benen och använder dax vax innan matcherna....

LAZIO-roma 3-0
HATA ENGLAND

2007-01-16 13:51
lazio-Roma 1-5
Hammarby Alcoholics

2007-01-16 19:34
Lil_E P16

Ja, den matchen spelades ju förra månaden.

ROMANISTA PEZZO DI MERDA!

2007-01-16 22:26
Haha nej men när vi ändå talar om storvinster ;)
Hammarby Alcoholics