I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart har Rivlado tagit vägen?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-01-08 14:00

Vart har Rivlado tagit vägen?

Jag är inte direkt något fotbolls fan (hatar forboll) men har undrat ganska länge vart han har tagit vägen, sist jag såg honom var VM 02!!

Har han dött eller?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-08 14:00
Rivaldo menar jag:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-08 14:06
Han spelar i Olympiakos i grekland. hm..eller är det panatinakos? nej Olympiakos
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-01-08 14:16
haha okej!

2007-01-08 14:21
Han är rätt bra fortfarande

2007-01-08 14:23
lika bra på å filma också?

2007-01-08 14:40
det va ju typ efter filmningen han slutade i brasiliens landslag.
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2007-01-08 15:45
han spelar som sagt i olympiakos
Holden makes a great deal to australia

2007-01-08 15:53
levererar han då?

2007-01-08 16:12
han slutade efter förra säsongen.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2007-01-08 16:54
kommer alltid minnas honom för detta. sista omgången, Barca behövde vinna för att kvalificera sig för Champions League, 89:e minuten och 2-2 (gissa förresten vem som stod för Barcas två första mål)...
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2007-01-08 17:36
"jag är inget fan dikret, jag hatar fotboll" haha årets 

2007-01-08 17:39

den här minns man mest av rivaldo tkr ja...

Leksand Stars for life!!!!!!!!!!!!!!

2007-01-08 18:35
Meninge-E
 vad menar du me "jag är inget fan dikret, jag hatar fotboll" haha årets?

Dirty Duck
haha snubben som skjuter e ju så jävla skön!!

2007-01-08 19:19
Fattar fortfarande inte hur linjedomaren lyckades missa det där..helt jävla sinnessjukt.
•pave paradise•

2007-01-08 20:03
Stava mit namn rätt så svarar jag på det...

2007-01-09 01:15

exakt det målet var det första jag tänkte på när jag såg tråden! vilken kontroll, galet...

2007-01-09 15:48
haha okej! Menige-E 

2007-01-09 16:45
Efter matchen mot Turkiet så har jag nog alldrig hatat en fotbolls spelare så mycket. Fy fan vilken fitta häng han i närmsta träd.
Jadu...

2007-01-09 17:08
Döm hela Rivaldos karriär efter en händelse, gör det...

2007-01-09 18:09
Eller hur, kolla istället vad han har gjort under sin tid som fotbollspelare, inte minst i Barcelona....killen är en legend där.

2007-01-09 18:35
fan vilket snyggt mål!
 Haters gon' hate...

2007-01-10 01:42
Menige-E:

När en fotbollsspelare av sån kaliber gör en sådan sak som filmningen på Turkiet så förtjänar han inget annat än att bli dömd för den händelsen. Hakan Ünsal skulle fått rött kort där även om Rivaldo inte hade filmat.
•pave paradise•

2007-01-10 02:39
Ni är bra roliga... :P

Killen var grymt bra. Om man bara kommer ihåg honom för filmingen så har man inte sett mycket fotboll eller så är man för ung för att ha haft mäjlighet att följa honom.

2007-01-10 05:13
Rivaldo är en av mina favoritspelare jag har fått uppleva under mina år. Jag glömmer inte de underverk han lyckades med i Barcelona och VM '98 samt '02 i Brasiliens landslag. För att besvara vad som har hänt med honom; inför säsongen 02-03 anlitade Barca åter igen gamle tränaren Van Gaal som ALDRIG kom bra överens med Rivaldo. Rivaldo valde då att lämna Barcelona för Milan där han floppade ganska grovt och lämnade efter 1 (eller var det 2?) säsonger för Olympiakos i Grekland. Där spelar han fortfarande och gör då och då en del fina grejer, men självklart är han inte den gamle Rivaldo som förgyllde så många fotbollsälskare...

2007-01-10 16:00
Ihabia

Jag menar inte att jag tycker att Rivaldo gjort rätt när han filmade mot Turkiet i VM 02 men som jag sa det tar inte bort allt han gjort under sin karriär. Han var en fantastisk fotbollspelare under sin karriär och det misstaget han gjorde ska inte vara det första man tänker på när man hör namet Rivalod, tyvärr är det många som just gör det. Det är lite samma sak som Zidane med skallningen mot Materazzi. Zidane ska inte kommas ihåg för den incidenten utan för den otroliga fotbollspelaren han var. De är bara människor dom med även om båda incidenterna va korkade.

2007-01-20 11:15
Jag rättfärdigar Zidanes beteende, men kommer aldrig någonsin tycka att det Rivaldo gjorde var ok. Jag tycker självklart inte att skallningen var ok, utan menar mer att Zidane visste vad han gjorde, väntade på sitt kort, och gick ut som en stor man. Rivaldo filmade och jag hatar ingenting inom fotbollen mer än filmningar.
•pave paradise•

2007-01-20 15:15
A men i dagens fotboll finns det väldigt få ärliga spelare som aldrig filmar, det får man helt enkelt leva med. 

2007-01-24 18:39
"han borde blivit avstängd på livstid för det han gjorde" smart kille där. 

Då skulle man som DioPerdona skrev få stänga av en spelare i veckan jorden runt för liknande filmningar som sker över hela världen. Rivaldos filmning blir exktra tydlig (och dum) eftersom spelet är avblåst och allt fokus är på honom vid det tillfället. Det sker likanande absurda filmningar ofta, då spelare faller till marken och ser ut som dom blivit nedslagna när dom fått en knuff typ...yeye 

2007-01-25 10:45
THE-GLENNFATHER

Visst får man hata hur mycket man vill...

Som jag skrev så syns hela filmningen extra tydligt eftersom spelet är avblåst och all fokus ligger på rivaldo.  Vad jag menar så sker liknande sjuka  filmningar rätt ofta, dock i sjävla spelet då det inte blir lika tydligt. googla eller kolla youtube så hittar du massa

I denna situationen vill ju Rivaldo förstärka det hela men det blir bara väldigt fel. Och ja, eftersom det var i VM och Rivaldo spelar u världens kändaste fotbollslandslag blev det extra uppblåst. På grund av det finns det de personerna som t.ex trådskaparen som endast kommer ihåg Rivaldo för den filmningen, vilket är trist.

2007-01-30 21:13

Haha Rivaldo ar KUNG. Turkarna var inte sa glada efter den matchen men men buhuu life is a bitch.

Shuu