I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-12-16 22:30

Leksands säsong

Jag tkr att Leksand inte har varit speciellt bra i år... MEN ändå så ligger man i toppen... Stora svackor blandas med skyhöga toppar.. jag tkr de e dags för leksand att försöka komma igång och inte förlora mot t.ex.  Bajen och Almtuna.... Det e ju inte direkt några bra lag ;P... visserligen har Pasi Saarela öst in mål   (21 mål på 28 matcher) men det räcker inte med bara en målskytt tyvärr. Roman Vopat tacklar samtidgt som han ler (tyvärr 113 utv. min.) och Pierre-Edouard Beleemare och Jens Bergenström ger inte upp förräns de fått den där förbannade pucken. Ett lag av fullständigt lysnade individer. I vissa matcher funkar dessa individer inte alls tillsammans som t.ex. Almtuna borta 2-5, Nybro borta 2-2, lag som Leksand ska slå, och vissa gånger har det varit alldeles lysande spel som t.ex. Bajen borta 10-3, Nyköping hemma 7-1, Arboga hemma 7-1 och Sundsvall hemma 8-1. Om detta lag ska hålla i Elitserien som många säger att de ska till redan nästa år så måste Jukka Rautakorpi få ihop dessa individer till ett riktigt lag och få de att spela så som de gjorde i de ovanstående BRA matcherna. Jag som har säsongskort upp till Ejendals Arena har sett de flesta matcherna och vissa gånger har man velat gått hem redan efter första perioden medan andra gånger vill man stanna långt efter slutsignalen. Detta tkr jag Jukka har lite att jobba med

Leksand Stars for life!!!!!!!!!!!!!!