I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Manchester United - Chelsea FC [26/11-06 kl 17.00]

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-11-27 21:50

Det är på grund av Carrick vi leder Premier League. Han har värvats för att stabilisera mittfältet tillsammans med Scholes och det har funkat jävligt bra.

Sen får man ju tänka på att det är Carricks första säsong i United och en spelare behöver alltid tid att anpassa sig, om några år kommer han att ha utvecklats till en världsspelare.

I mittkriget spelade Michael Carrick stor fotboll för United och var i mina ögon matchens överraskning. Han och Paul Scholes (planens bäste utan boll) visade att ett rakt mittfält kan spöa en diamantformation, trots att de hade spelare som Michael Ballack och Claude Makelele att brottas med.

Englands förbundskapten Steve McClaren utsåg Matchens Lirare och hans val föll på Michael Carrick.

/Peter Wennman

http://duckdown82.tumblr.com/

2006-11-27 23:21
misd P20

Lampard och Gerrard är OFFENSIVA spelare, inte DEFENSIVA, vilket är fallet med Carrick och då kan du lika gärna jämföra Drogba med Van der Sar. Det du egentligen menar med tvåvägsspelare är att Gerrard och Lampard sliter mycket för att vara offensiva spelare. Dock är de anställda för att förse anfallarna med bollar och skotta utifrån och Carrick spelar istället för Roy Keane, stabiliserande, defensiv mittfältare.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2006-11-28 02:02
Jag anser att vi leder p.g.a...
  • Sir Alex Ferguson.
  • Scholes är tillbaka, Carrick anlände. Dessa två komplementerar varandra riktigt jävla bra.
  • Nytändningen utav Giggs, samt Ronaldos utveckling.
  • Vidics framsteg, han och Ferdinand bildar för tillfället PLs - i särklass - bästa mittlås.
  • Saha, en All around-anfallare. Med facit i handen så passar en sådan anfallare bättre in i United än en boxplayer. Experterna som undrade vart ifrån målen skulle komma nu, så 38 mål ifrån 13 olika målskyttar hittils blev Uniteds svar.
  • Rooneys, Heinzes och Nevilles kämparglöd. Priceless!
  • Van der Sar - Vi har äntligen en målvakt som håller hög klass efter The Great Dane.
  • De andra lagen spelar sämre.

2006-11-28 11:09
när nån skrev detta försvann all min respekt för er som håller på utd-
I mittkriget spelade Michael Carrick stor fotboll för United och var i mina ögon matchens överraskning. Han och Paul Scholes (planens bäste utan boll) visade att ett rakt mittfält kan spöa en diamantformation, trots att de hade spelare som Michael Ballack och Claude Makelele att brottas med.

Englands förbundskapten Steve McClaren utsåg Matchens Lirare och hans val föll på Michael Carrick.

/Peter Wennman

vet ni inta att han är årets jävla pajjas
under the fubu is a guru

2006-11-28 18:12

misd. vaa? kom du bara tvåa då?

carrick var grym i första, i andra tog chelski över.

bra match av united, särskilt första, skulle avgjort då.

köp in 6 nya spelare chelsea och ge oss en match..

2006-11-28 19:33
Dry_Your_eyes//

Eller så kan ni komma till SW6 och bli piskade sönder och samman. Chelsea bevisade i andra halvlek hur mycket bättre de är än Man USA!
www.projectedwin.blogg.se

2006-11-28 19:37
Shit, Heize var ju lätt bäst på plan!
Finaste tacklingen för dagen med! (på Drogba, hehe)
"Today's the tomorrow you should've feared yesterday"

2006-11-28 21:54
KRS-one
Haha i första halvleken då? Då måste ju United ha bevisat hur mycket bättre de är än Chel$ki...?

...Som du förhoppningsvis märker är det en meningslös diskussion då vardera lag ägde varsin halvlek.

2006-11-29 18:43
Nej, vi var sist -> Vi är bäst.
:)
Tiddefnizz...

2006-11-29 23:15
/Peter Wennman

hahahahahahaha ni (utd fans) ser upp till honnom eller? shiet det e ju fan skrämmande
under the fubu is a guru

2006-11-29 23:50
Haha det är fan du som är skrämmande, misd. Duckdown citerade Wennman, och då ser ALLA United fans upp till honom enligt dig.  Bara för att en CFC-supporter är homosexuell så är ALLA det då också eller? Haha det är humor hur du resonerar saker och ting.

Angående stycket så håller jag helt och hållet med Wennman (Notera: Jag ser INTE upp till honom för det). Allt han påpeka var ju trots allt bara:
  • Michael Carrick var matchens överraskning (bland de tre bästa på planen dessutom).
  • Uniteds raka mittfält var bättre än Chelsea diamant, Scholes & Carrick överglänste Ballack & Makelele.
Sen att just du inte kunde uppfatta det är din huvudvärk.

2006-11-30 01:20

Exakt, bra skrivet Ändroo.

2006-11-30 01:22
misd: Skön presentationsbild du har förresten. Ännu en spelare som Chelsea har förstört karriären för. West Ham nästa eller?

2006-11-30 11:58
SWP kommer få spela,  hoppas jag.
:(

2006-12-01 22:25
bland de tre bästa på planen dessutom- tjena...
har nog inte vart inne på min press på två år... och igentloigen VEM FAN BRYSR SIG OM MIN PRESENTATIONSBILD skriv nått vettigt... i första halvlek var utd bättre än chelsea PUNKT det betyder backlinje mittfält och topppar i andra var cfc bättre dvs bätter mittfält osv eller? om mourinho och han skotten kan komma överens om det så kan la du och jag det med?

carrick topp tre.. nej nej
under the fubu is a guru

2006-12-01 23:57
Vare sig du vill det eller inte så blev Carrick framröstad till en av de tre bästa spelarna på planen i flera tidningar, simple as that.
Sen får du gärna visa mig var jag skrev att United var det bättre laget matchen igenom? Jag skrev att jag tyckte Scholes-Carrick var bättre än Ballack-Makalele matchen igenom, även under andra halvlek.

2006-12-02 11:48
okej med ballack men gärna en motivering till maka... för att göra en liknelse till wennman så gjorde inte rooney ett skit på makaleles "innpinkade" revir

löjligt skrivet men rooney kom inte ner och hämtade upp boll rättvänd.
under the fubu is a guru