BP-Häcken, Kvalet till allsvenskan
Vad tror ni? Heja BP! Vet någon vilken kanal matcherna visas på? Kollat SVT och TV4's hemsida men där står inget. Var väl SVT24 förra året om jag minns rätt.
You love New York / But New York don't love you
tror säkert svt kommer visa matcherna annars tycker jag alla ska komma till söderstadion på torsdag! hoppas det blir fest på torsdag och att lucic inte visar lika bra målform som på sistonde FORZA BP
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Hej då med bp dom har inte ens mer publik än häcken och dom kommer inte komma upp.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
kommer bli väldigt svårt, hoppades på att få möta öster hemmamatchen blir helt avgörande gutis måsta göra mål
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Om man såg häcken-hif så ser det väldigt tufft ut för bp
Fan, två skitlag och ett kommer vara i Allsvenskan 2007. Tror jag håller på Häcken. HÄCKEN! TEDDY!
bp behöver gutis och hägis nu kör vi grabbar 2 dagar till sm guldet stundar
jag tycker det vore kul om bp kom upp, hade ioförsig hoppats att ööööreeeeeeebroooooooo........ åkt åt helvete och häcken med lucic och bp fått spela i allsvenskan som sagt, kul med fler derbyn ju
shimmy shimmy yo
Båda lagen är skandal, Fy fan! Häcken ett snitt på 1000 åskådare (nästan) det är helt jävla sanslöst, där har vi lagen som dödar allsvenskan.........
Helt pixad
heller häcken än bp iaf
Haters gon' hate...
Bamse P20 Japp, vi ska upp! Hela Sverige vill se Peking i Allsvenskan. Nästa år måste det gå.PEKING!!!!
Ja men det är jävla dåligt att det tar så lång tid... Vad sysslar ni med?
Helt pixad
vem fan bryr sig om jävla peking, nej tack dom går inte upp nästa år heller
Jaaaa, upp med Peking. Roliga bortaresor som fan.
Aldrig mer....
Suburban P22 Ja, vad sysslar vi med? Dom andra åren orkar jag inte minnas i år var det pga den dåliga starten, vi hade typ 2 poäng efter 4 matcher. Och förlusten mot Örebro i 26:e omgången förstörde allt. Vinst där och vi hade troligtvis gått upp. 14-2 i dom tre sista matcherna är riktigt starkt! HELA Sverige (förutom and-one ) vill ha upp Peking! Nästa år måste det gå.
Två tunga publiklag...Kan inte båda bara lägga ner verksamheten? Röven kommer spöa bp.
Ride 13"s y que?
Häcken vinner lätt! 2-0 till Häcken på Söderstadion och 3-1 på hemma på Hisingen
Wahajet slemmi
IDAG SMÄLLER DET; BOKA DIN FUCKING BILJETT!!!
tror BP e chanslösa 0-4 första sen 5-1 returen
---:--: nak nak
de luktar häcken här inne hohoho
shimmy shimmy yo
Tror inte man ska underskatta BP i denna match, häcken brukar ha svårt på söderstadion också :) vi behöver verkligen ett bra resultat med oss från denna match
bp var juh verkligen bra när de gällde mot norrköping....
vad har norrköping med detta att göra? matchen efter vann vi mot qviding borta, den var en ännu viktigare match annars hade äckel peking kunnat ta våran kvalplats
vilken tid/kanal är matchen?
shimmy shimmy yo
18.30 matchstart19 sportexpressen
ja hoppas bp går upp de skulle bara vara bättre för oss iofs så kommer vi ligga top 6 så de spelar inte någon roll
va fan kan dom inte sända matchen på 1:an lr någon vanlig kanal!!!!1 gahhhh
bp vinner, dom har satt in det tunga artilleriet :)
1-0 BP ;O
Hammarby Alcoholics
2-0 BP ;O
Hammarby Alcoholics
WOOHOOO!!! BP kommer ta det här tror jag. Tänk vilka härliga derbyn det kommer bli på lilla grimsta, bengaler och slagsmål!
shimmy shimmy yo
japp kommer bli underbart att cykla till grimsta med hässelby gänget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spelar mig ingen större roll vem som vinner. 2 skitlag. Kanske bättre för fotbollen i Gbg med bara Gais o Blåvitt i allsvenskan.
Sänds den på TV? NÅGON! :D
Haha, go BP...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Skönt att ha farmalaget med oss nästa år. Undrar vart Dioh Williams sticker nu.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
bevakad P22 Den sänds på SportExpressen.
roligt som fan om dom klarar nästa också :) blir till att invadera grimsta :) inte långt ifrån där jag bor alltså...
DIIIF
Stefan Bergtoft! Vilken jävla kille, bara att han lirar i BP gör så att jag håller på dom, önskar honom allt gott. TERRIER!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-11-09 22:29
heja sthlmslagen!
pharsanmiroh...
bergtoft var dagens gigant på planen kiddsen va sköna när dom sjöng "alla i göteborg dom suger kuk..." haha borde varit minst 3-0 idag, ett mål till hade varit så äckligt viktigt syns i göteborg forza
jasså du håller på BP nu? :D Ja Bergtoft är kung.
haha brunte självfallet har man själv spelat i BP så¨finns hjärtat där
du kan inte mena allvar...
Ride 13"s y que?
Vet inte om Häcken förtjänar en plats i allsvenskan, har man 2 riktigt bra anfallare och ändå måste förlita sig på en halvdöd avdankad mittbacks målproduktion för att överleva är något fel.
oj så fel ja hade :/ hoppas bp klarar de på bortaplan
Grymt BP! De har ju haft en viss tendens att fucka upp bra utgångslägen under säsongen dock. Men på söndag drar jag lätt ner och kollar, bor 50 meter från Rambergsvallen :) Ska bli kul att se mitt "lokala" lag åka ur. (Jag är utflyttad bajare, för att förtydliga detta till synes konstiga känsloförhållande.)
You love New York / But New York don't love you
skönaste var när toppboy o 1 grabb till klev in på söderstadion klev in när det var 5min ordnings vaktewrna blev lite rädd hahaha.....Ni som är från göteborg åker altidhem med sorg ni som är från göteborg hej hej
LINJE 19 HUGG DOM
toppboy: Mjo säkerligen, tills vakterna från Göteborg frågade "e du la go äller" o du gick tillbaka o var förbannad :D
ahaha jaa et måste ha varit så hahaha
LINJE 19 HUGG DOM
snart smäller det