Milan - Inter Eftersnack!
jaha Inter vann med 4-3 efter en hård match, tyckte dom vann rättvist, zlantans mål var det iget fel på heller!
Vad faan skrev jag nu?!
Zlatans mål var hett. Men matchens höjdpunkt var Materazzis utvisning...får göra 4-1 för att sedan bli utvisad sekunden efter. Klockren match iaf :D
Kan ju bara ha varit skit om Inter vann
http://duckdown82.tumblr.com/
kan någon förklara varför Viera attackerade Mihajlovic?.. antar det hade nått med att han inte blev utbytt eller
Hangaround
2006-10-28 23:11
Attackerade? tell me more :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
slet tag i.. knuffade..skrek..ja det var sjukt iallafall
I wish I had Channel Plus... Men så länge TV4 har rättigheterna till Lazios hemmamatcher är det lugnt.
inter ägde matchen helt fram till materazzis utvisning och visade vilket som är det starkare laget. ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är neutral..tyckte inte de ägde matchen..var jämnt rakt igenom..skillnaden var att Inter satt sina lägen..och fick målen vid perfekta delar av matchen
vieira och mihajlovic har varti pa varandra tidigare. Nar Vieira spelade for Arsenal och Mihajlovic spelade for Lazio sa var det javla tjafs. Jag tror Mihajlovic sa neger till Vieira eller natt
Shuu
Redaktionschef
2006-10-29 00:32
Någon som har en länk till zlatans mål?
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
oracle , de finns på inters hemsida. inter.it
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken härlig chipp han gjorde innan han avslutade!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Ja har varit interista sen ja va 7 o varje gång vi vinner mot milan känns det skitbra...men ja hoppades att zlatan inte ska göra mål :)
Nån som har länk till Vieiras och Mijalovics f33b?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Viera ville bli utbytt under andra halvlek pga skada. Men Sinisa och Roberto valde att byta ut Zlatan istället. That's why...!
maybe you might be more than just a one night lady<br>
Vart kan man se alla höjdpunkter ?
Highfive anyone, anyone?
Redaktionschef
2006-10-29 13:13
sewsis> dom verkar kräva quicktime och det tänker jag inte ge mig in på... skitprogram hehe. Men tack ändå :) om någon har en skön direktlänk så posta gärna.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
riktigt bra match, kul för Zlatan osså...
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
stankovic är har sån jävla toppform. vilken lirare alltså. helt sjukt.
Inter tar hem hela skiten nu elller?
Vad faan skrev jag nu?!
Stankovic ska ha feta props, spelaren glöder!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
verkar som en jävligt het match, tråkigt som fan att inte kunnat se den =(
Techniec , kul när det går bra för andra....
nej den här matchen ska snart förträngas, tankarna börjar allt mer gå över till 11 maj 2001.. 1,2,3,4,5,6 hejdå
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
ingen som vet om man kan se matchen i sin helhet på något sätt någonstans?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
zlatan skiner igen :D
SKU - SKU - SKULASON!
stankovic för årets spelare om han fortsätter så här!
eller zladden.
SKU - SKU - SKULASON!
stankovic gör ju enbart klassmål, hårda välplacerade skott från långt håll, och ibland får han en skalle på bollen också. helt klart årets positiva överraskning.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
zlatans mål var riktigt snyggt med... chippen över backen är ju inte att leka med asså!
LordErnst P20 sant, det är världsklass
SKU - SKU - SKULASON!