Ishockey i Sthlm
Hola! Någon som vet ifall det finns något halvoseriöst hockeylag man kan börja spela i? Jag slutade spela i sjuan efter att ha lirat i Saltsjöbaden i några år. Eftersom att typ alla mina kompisar hatar ishockey och vägrar att spela med mig på vintrarna tänkte jag höra ifall någon här vet hur man ska göra för att komma igång igen, eller kanske spelar i ett lag där man kan få börja? Har för mig att det fanns någon liknande tråd förut men jag vet inte, aja ifall någon är intresserad eller vet hur man ska gå tillväga eller har ett lag så står en odraftad högerforward (som för övrigt har blivit kallad "Aftonbladet cups svar på Claude Lemieux" av en motståndartränare) till förfogande..
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Hammarby IF går d inte så jätte bra för. Testa där vettja
FÖRORT
Haha aikarna verkar inte ha så bra fysik där platsar du nog. stå upp på skridskon kan de inte iallafall :D
Hammarby Alcoholics
Vi får ju inte glömma Djurgården, bara du kan hålla i en täklubba så går det bra.
HAHAHAHAHAH.. vi 3 fackar ju alla trådar med vårt hat till respektive klubbar :)
FÖRORT
Nej ni hjälper den här tråden att hålla sig uppe eftersom ingen annan skriver.. Men ärligt, jag kan väl inte vara den enda stockholmaren som vill spela hockey?
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
hmm, asså e inte så insatt i hockeyn, men vet att det finns en hockeyhall i husby där ungdomslag spelar. Du kan ju alltid gå dit o prata med tränaren
FÖRORT
planet: Hammarby har väll en av dom bästa ungdomsföreningarna i sverige? Lag som Huddinge, Foc Farsta och sånna borde det väll gå att börja lira i? Är väll bara att knata ner på en träning och visa vad du går för
.........................
Buddy: Varför finns inte division 5 här? Det finns bara ner till 3an, men där platsar jag inte förrens i vår ;)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
azar P18 Huddinge lirar i Allsvenskan, där kan man nog inte börja bara så där :)
haha har du lirat i saltsjöbaden så kan du ju gå tillbaks:P oseriösa vet ja inte men dom e riktit dåliga o har uterink;):P
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
ja men grejen är att det är så satans långt till saltis, jag bor inne i stan liksom.. Men vadå finns det ingen typ korpliga med matcher varje helg på östermalms ip eller zinken typ?
som sagt stockholm snipers tar emot dig med öppna armar
skriv kort, helst inte alls
okej grymt! vad är sthlm snipers?
Ett ishockeylag från Stockholm.
okej nice, men liksom vart spelar de, när, några härifrån som lirar där?!
ahaaa ett gaylag soft, men liksom det måste väl vara någon här som lirar i nåt lag i någon av de lägre divisionerna?
haha, letar fortfarande efter lag. Ingen som har koll på de lägre divisionerna i stockholmsområdet liksom?
fan ja har inte spelat sen ja la av i 6an o ja har inte åkt skridskor sen min sista träning. fan asså man skulle aldrig slutat de e ju så sjukt kul o spela.
Jadu, finns bara ett vettigt lag i STHLM och det är Bajen!
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Haha när man läser tillbaks. Längtar till hockeyn börjar igen!
Hammarby Alcoholics
haha, nu är det vinter igen och jag är fortfarande klubblös! någon som har hittat något liksom?!
Nu är jag helt seriös. Bajen är ju i kris, så det kanske vore nåt?
haha, även om bajen suger balle så tror jag nog att de är lite för seriösa asså.. jag vill hitta ett skönt lag som typ tränar en gång i veckan och spelar sina matcher inte allt för långt bort från innerstan och som är lirar i nån halvdålig serie, är det för mycket begärt!
rätt P2 :
Vad snackar du om, vi är mesta mästarna det överlägset bästa laget genom tiderna. Samt att vi nollade linköpigsbönderna igår.
DIF!
Du snackar om Djurgården nu va?
Bra fråga, kan det finnas fler än en mesta mästare?
Haha, nej men varför snackar han om DIF när jag pratar Bajen?
"Vi får ju inte glömma Djurgården, bara du kan hålla i en träklubba så går det bra."
DIF!
Haha, jaha. Men det var ju för att de stollarna skrev om AIK och Bajen, då måste man ju lägga till DIF ;) Hata AIK; hata Bajen, hata DIF!
Vadå håller du på LHC eller, som norrköpingsbo är det förbjudet ;)
DIF!
Ge mig ett jobb å hjälp att hitta bostad så flyttar jag dit å spelar hockey.... Bajen kanske kan ordna det?
Du kan börja spela i Urskog, de spelar i division 4, 2*20 matcher
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
Ja jag såg det där Urskog nånstans, vad är det för lag liksom?
bob P19 Är du äcklig eller? :) jag avskyr lhc! Vita Hästen ska det vara!
vita hästen? Va bra att du dissar Djurgårn'
Egentligen så kunde jag inte bry mig mindre om hockey..