KOM IGEN GNAGET!!
Helt pixad
Moderator
2006-10-12 22:56
årets match. tyvärr kommer jag inte till stockholm men det är en riktig sexpoängsmatch. HIF's trend är fantastisk och den kommer hålla.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Forca gnaget! ser fram emot lördagen!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Jag tror på en stark insatts av grabbarna å självklart 3poäng. Publiksiffran på 20+ är enastående å det kommer bli grymt drag. Alla får hjälpa till å även hylla mr Stuart. Väl mött på Råsunda
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tre poäng är det enda som gäller...tål inte mer skitspel :( hejaAIK
•pave paradise•
Forza HIF! tre poäng, utan tvekan!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
nästan mer skakis nu än inför djurgårdsderbyt :/ HETS!
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
AiK har börjat darra medan HiF ångar på, 3 pinnar till HiF.
henke hattrick??
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Drömde att vi torskade med 2-1.Inget bra omen. Hata dif!
Inget sm guld för aik, tralalala
biffko to di world
fan jag e helt sjukt taggad, 3 pinnar till Gnaget skulle sitta så otroligt fint! hejaAIK
Anima Sola
hej dif, ses på östra nedre, vamos shelton
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Blir tyvärr tungt imorrn. and-one det värmer att du så gärna stöttar AIK ekonomiskt. Kollekt från en apa, tvii!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror det blir en riktig holmgång. Kryss.
2009
less> ja jag sitter på östra,.....vissa med ekonomiska problem kan tycka det är dyrt, jag tycker det är för billigt
...och babis. Och DA. Och Henke. Och hylla Baxter!
Märkligt att Björcken tenderar att drabbas av diverse saker som omöjliggör spel mot AIK...Rikard Norling om… ...umgänget med Baxter i dag: - Vi har sparsam kontakt, det är max någon gång per år. Dels för att han åkte utomlands och sedan är jag inte världens mest sociala prick. Det ligger nog mest hos mig. Bara en Rikard Norling!
Allmänna Idrottsklubben
tror att helsingborg fixar detta galant!
Hata Fredrik B.Jävla fitta vi glömmer aldrig.
tre poäng till Gnaget
mjaoo
Japp, skadade Henke drar tre baljor...låter vettigt... tre poäng till solna boys
•pave paradise•
Sjung för det SvartGula laget!
Tror det rätta AIK kommer träda fram imorgon. inför minst 20 000 besökare kommer AIK knappt vinna med 1-0. känns positivt inför denna match. magkänslan brukar ofta tala sanning? derbyna är avklarade och ingen kan ändå säga emot det jag säger nu: derbyn är de svåraste matcherna samt tar mest på krafterna! Är så jävla stolt över mitt AIK....oavsett resultat imorgon
wot.
Fortfarande mycket fina förköpssiffror - dryga 20.000!
2009
3-0 till vårt AIK!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snart smäller det, 20000+ med ett rejält skönt tifo, solen lyser svagt, men vad gör det när gnagarna kommer att med vilja och glädje sjunga så att det ekar runt hela solna! Fan snart är det dags!AIK
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
LUTON SHELTON!
NICKLAS FUCKING CARLSSON! DÖ HIF
Anima Sola
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hade lite över 3000 på X2 :)
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Moderator
2006-10-14 17:56
snopet! haha fan vad nöjd jag är!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
men å andra sidan så förstår jag inte vad målvakten gör iheller i det läget.
blaargh AIK ska vara glada att inte HIF avgjort helt i första halvlek
underbart!! INGET GULD TILL AIK
HATA ENGLAND
hahahahahahahahahahahahahahahahahah stackars råttor:D:D:D:D
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
igentligen har jag inget att säga men va fan HAAHHAHAHAHA :D
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Säger bara HELSINGBORG!!!!!!!!!!! OJ OJ OJ :D Och vad håller råttorna på med :P Självmål :P Suck asså :P
Välförtjänt resultat? Helvete heller. Förbannad jävla otur..och avblåsning direkt efter avspark känns sjukt mycket ungdomsfotboll. Fattar inte varför Helsingborgarna är glada egentligen. Visst, ni förtjänade inte en poäng idag så det kan ni vara glada för, men ni kom till Råsunda för att haka på guldstriden ordentligt. Misslyckat besök skulle jag ha kallat det om jag var HeIFare.
•pave paradise•
ligger man under med 1 mål på övertid känns det jävligt skönt att falla ner samtidigt som man tar aik med sig, även fast det inte blev seger så vann inte ni heller, inget guld till aik så är jag nöjd hade inte räknat med att hif skulle vara med i guldstriden så är mycket stolt över deras insats, för 8 omgångarsen låg vi på 10:e plats och nu är vi uppe och saboterar för aik..gotta love it
lhabia jag utgår att du e Aikare :P det e nog ni som ska känna er rätt så misslyckade :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
vi tar iaf poäng mot helsingborg, och vi är kvar i guldstriden.....................till skillnad från hälften av alla er som sitter och skrattar bakom skärmen, tycks va lättare för er att håna andra lag än att hålla på erat eget..
Skapligt antiklimax efter matchen. Jävligt trist . Men vafan , Elfsborg torskar mot Kalmar . Aik vinner SM-guld. Ishizaki kan hålla keften, ärligt talat.
Inget guld för AIK med 4 matcher kvar? Wow, trodde varje match betydde tre poäng och att ingen match avgjord innan slutsignalen ljudit, men sure thing! Hoffa1991: Åhja, vi känner oss sjukt misslyckad. Superettan förra året och serieledning i Allsvenskan med 4 matcher kvar, jävla skitAIK som ligger etta året efter de varit i superettan, SÅ DÅLIGT!
•pave paradise•
Känns ju förjävligt just nu. Dock så torskar lr kryssar elfsborg på månd så ere match igen. Det jobbiga är att hade inte arnefjord klantat sig så hade öhrlund tagit den det ser man klart på reprisen.
word på blazeandamaze inlägg lhabia när man har guldet i sin hand och kan avgöra på eget spel så måste det kännas tungt (om nu aik förlorar guldet, de vet vi inte ennu) dessutom så e det alltid roligt när vi här i "vårt" skåne knäpper sthlm på näsan :) fast att det inte var "vi" som gjorde så, det e det som e så jävla gott, skadeglädje nrä det e som bäst :P HAHA
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
"..och avblåsning direkt efter avspark känns sjukt mycket ungdomsfotboll" hallå, tror du aik ens hade kunnat gå upp i ett anfall på de ynka sekunder som fanns kvar?"Visst, ni förtjänade inte en poäng idag så det kan ni vara glada för" jag tycker sj att det var rättvist, hif hade kontroll i första halvlek medans aik stormade på i andra, trots allt så hade ju hif skott i ribban... fast aik hade vassa chanser de med :P
dessutom så e det alltid roligt när vi här i "vårt" skåne knäpper sthlm på näsan :) fast att det inte var "vi" som gjorde så, det e det som e så jävla gott, skadeglädje nrä det e som bäst :P HAHA Snälla du, det var knappast så att ni vann matchen, så varför har du hybris ? HIF har mindre chans än AIK att vinna allsvenskan, så du borde zip up.
hoffa1991: Du förstår uppenbarligen inte. Klockan stod på 93:21 när han blåste av direkt efter avspark, alltså kunde han ha blåst av när klockan tickade upp till 93 vilket man SKA göra om man följer regelverket rätt och dömer med some balls. Men det är ett mindre problem, sånt som händer i fotboll helt enkelt, ska INTE behöva bli mål där överhuvudtaget. Sen ägde AIK spelet matchen igenom. HeIF var vassare i avsluten i första, men AIK ägde spelet. Och som _babyphat säger så är vi närmast guldet i två dagar till, och kommer vara närmare säsongen ut än vad alla Skånelag kommer att vara.
•pave paradise•