I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sporter med dusch..?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-09-12 15:04

Sporter med dusch..?

Hej gott folk,

Det är nu så att jag och en vän, som hävdar att alla sporter där man duschar med andra män är gay, har diskuterat huruvida sporter så som tennis och golf avrundas med duschning med andra män. Kan ni komma på sporter där man duschar med andra män? Är tennis och golf sådana sporter?

Tack på förhand.
PS. Ingen oseriös tråd. Vill bara veta eftersom vi haft en del argumentation om detta. DS.

2006-09-12 15:04
Förresten, om den inte passar här kan väl någon moderator flytta den till Blandat.

2006-09-12 15:17
Varför? Sluta klanka ned på något jag vill veta och visa lite respekt.

2006-09-12 15:18
som att säga att det är gay att kolla på sin egna kuk...hälsa din polare att han förtjänar en kuk i munnen, så man slipper höra sån där skit
AND I'M OUT

2006-09-12 15:19
..eller så kan han stoppa sitt könsorgan i din mun. Uttala dig inte om du inte har något att komma med.

2006-09-12 15:33
Tacka vet jag biljard, boul, och dart.

2006-09-12 15:51
smart kompis du verkar ha.

fotboll, ishockey, rugby, basket, etc. är ju verkligen gay..
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-09-12 16:06
Han vill bara veta vilka sporter han ska utesluta från sitt schema. Han tycker väll säkert att det är onödigt att börja på nån sport där han i slutet av träningarna inte får titta på lite kuk..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2006-09-12 16:59
Oh, herregud alltså. Det går verkligen inte att skapa en tråd på Whoa utan att oseriösa tråddemolerare stämmer upp i allsångskör. Jag tror bestämt att dessa individer är arbetslösa analfabeter med för mycket fritid som sitter framför sina datorer och får sitt livs erfarenhet. En annan populär grej att säga i sådana här sammanhang är att de lär ha haft en svår uppväxt, kanske i och med döda föräldrar, droger och liknande.

SkyHigh: Tackar! Mycket bra alternativ! Ska framföra dem till min vän ikväll när han kommer över. Vi hade tänkt svinga några kalla nämligen.

tahoma: Tja... Det måste nödvändigtvis inte bero på hur grov sporten ifråga är, enligt mig. Manlighet och gay är två olika saker. Många tycker exempelvis att Steven Seagal är gay, men ack så fel det i så fall vore. Det är ju ändå en brutal grabb.

Phluphphelicious: Förstår ingenting.

Isons_tänder: Där har du ganska mycket fel kan jag säga. För det första är mina sporttider över och för det andra har jag redan fru och även ett barn på väg. Och förresten, med hjälp av internet är det inga svårigheter, och dessutom gratis, att hitta bilder på snoppar, så varför skulle jag börja i en sport som man inte är intresserad av?

one: Det skrev du inte i ditt inlägg, och om du nu "precis tänkte det", så måste du ju faktiskt funderat över mitt inlägg. Vad bra, kan du skriva upp dina tankar, tro?

2006-09-12 17:12
MBMA-fan

jag tycker nästan tvärtom, alltså att det är väldigt manligt att duscha med andra killar efter man svettats på en fotbollsplan. stunden i omklädningsrummet efter gympan och fotbollsträningar var alltid en höjdpunkt komemr jag ihåg. såvida man inte är extremt homofobisk that is.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-09-12 17:35
MBMA-fan

Allting är så gay som man gör det till, förutom konståkning det är alltid gay.
Om du och din vän inte kan duscha i samma rum som snubbar, man duschar ju inte direkt tillsammans med dem, utan att stirra och känna någon sorts känslor så är ni nog själva bögar.
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!

2006-09-12 18:00
Jag och mina kompisar brukar gruppduscha efter en hel kvälls grindande vid pokerborden, gills det? Man blir ju ruggigt svettig av o sitta å bluffa i så många timmar + att datorn genererar mkt värme.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-09-12 18:03
Altså, vill killen ha reda på sporter där man inte duschar med andra män?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2006-09-12 18:33
jag har spelat tennis jävligt länge och inte fan är det något bögpartaj här inte.

På min klubb finns det dessutom enskilda duschbås...

fan vilken larvig tråd btw...
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2006-09-13 02:11
jag har lirat tennis, och iaf jag brukar duscha med dom jag spelat med efteråt. De e klart man känner lite på varann och så även i "tennisduschen". Har provat på fotbollsduschen också, men det blir nästan lite obehagligt, typ som en sekt eller något... Perverst e det!
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?

2006-09-13 13:50
Verkar vara ett känsligt ämne det här. Så fort det kommer till homosexualitet flockas det av pubertala tonåringar som kanske inte riktigt vet var de ligger ännu. Att skylla ifrån sig och så vidare tycker jag snarare fungerar som osäkerhet.

tahoma: Jaså, fast manlighet och höjdpunkter är inte samma grej, tycker jag.

FdsCrue: Så vitt jag vet har jag inte sagt någonting om att stirra eller att vi får någon slags känsla av andra män.

RedMike: Varken jag eller min vän Peter, som killen heter, utövar någon sport. Det var helt enkelt ett samtalsämne som dök upp och att det skulle vara bögsporter då man duschade med andra män.

DjBrunte: Låter inte så trovärdigt.

betaform: Ja, det var vad "killen" ville ha reda på. Har du inte förstått det kanske du bör se efter dina läskunskaper. Citat ur första inlägget: "Kan ni komma på sporter där man duschar med andra män?"
Är den meningen så svår att förstå?

Canadicken: Okej. Tack för svaret. Vet du om det är likadant på nästan alla tennisträningar? Hur är det på matcher och turneringar? Som jag har förstått det så har man, åtminstone på elitnivå, varsitt omklädningsrum.

one: Ja, det är jag. Du verkar däremot inte särskilt seriös, bland annat får jag den känslan på grund av din "ålder" som fungerar likt en täckmantel.

major-sabeltand: Oj vad det måste vara värdefullt för dig att kunna skriva ironiska inlägg.

Har för övrigt inte fått något svar angående golfen. Någon som kan svara?

2006-09-13 14:08
MBMA-fan

och för det andra har jag redan fru och även ett barn på väg

Har det nånsin hindrat någon från att flukta på lite drule?
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2006-09-13 16:26
Jag håller mig till bowling. På så sätt slipper jag se andra mäns könsorgan.

2006-09-13 16:57
Isons_tänder: Där har du i och för sig en poäng. Räcker det med att jag säger att jag är heterosexuell? Det tycker jag att det ska göra i alla fall.

utan_armar: Låter bra!

2006-09-13 17:04
Gyttjewrestling? Brottning? Och den mest bögiga av alla sporter: Curling!
www.projectedwin.blogg.se

2006-09-13 20:05
vad är det för gay o duscha med andra killar? så länge man inte kommer i kontakt, jag kan slå vad om att du och din kompis har lekt, jag visar min om du visar din, så what's the deal?
Get Random!

2006-09-14 19:39
Vad är det du och din kompis vill komma fram till? Sysslar du med en idrott där du behöver duscha efteråt så duschar du alltid med andra. Du tränar ju inte på egen hand från början.

Sysslar du med en sport där du är ensam. Så är det klart att ju äldre och bättre du är så kanske träningen mer är uppbyggd enbart för dig och en tränare som sparrar med dig. Då kan du ju lägga träningen så det inte är mycket folk när du ska duscha.. Eller får man leta upp en föreningen som canadicken spelade i som hade enskilda duschbås.
Har lirat tennis och där var det inte enskilda bås..
På elitnivå byter man självklart inte om tillsammans. Motståndare byter sällan om tillsammans ens yngre år

Har spelat golf med förövrigt i mina yngre år.
Där duschade man inte så ofta efter en träning. Men omklädningsrummet på en golfbana påminner starkt om vilket omklädningsrum som helst. Duschar man så duschar man tillsammans.

Så jag kan säga med största sannolikhet utan att utövat en bråkdel av alla idrotter som finns. Att i ungdomsåren är alla sporter "gay sporter" förutom de du inte behöver duscha i..

Skulle vara roligt att veta varför din kompis tycker det är gay att duscha med andra. Du är ju gift och ska få barn är det så smart att din barn växer upp i närheten av någon som anser att det är gay att syssla med något som gör att man måste duscha med andra killar?? Han verkar vara homofob och en dålig förebild för ditt barn :P
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar