Champions League
På tisdag smäller det! Tisdag Chelsea - Bremen (viasat 2) Barcelona - Levski Sporting - Internazionale (viasat 1) Bayern - Spartak Moskva Galatasaray - Bordeaux PSV - Liverpool (viasat 3) Olympiacos - Valencia Roma - Shakhtar Onsdag Dynamo Kyiv - Steaua Lyon - Real Madrid (viasat 1) Man. United - Celtic (viasat 2) København - Benfica (TV6) Porto - CSKA Moskva Hamburg - Arsenal (viasat 3) Anderlecht - Lille Milan - AEK
Seriöst, varför visar dom Köpenhamn - Benfica på 6:an?! Sämsta matchen på onsdagen förutom Dynamo Kiev - Steaua Bukarest.
rätt P0 håller med dig' men dom tror väl att vi tycker om att se på 4 svenska spelare. Lyon- Real borde ha visats på 6an.
Holden makes a great deal to australia
rätt Hehe säkert pga Allbäck, fattar inte heller, det är ju solklart att Lyon - Madrid är rätt match att visa :)
Stackars mig, som bara har 6:an :(
Phluphphelicious P20 Mjo men det visste dom förmodligen inte vid förhandlingarna hehe
Även Manchester United - Celtic skulle vara kul.
Men förut visade väl ztv/tv3 2 matcher, detta suger, måste fan köpa en box.
Keffoo Japp, en på tisdagen, en på onsdagen, nya rutiner i år :(
dom tar ju den billigaste matchen och visar på tv6 så klart..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Visar inte tv6 nån match på tisdag?
Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv.
Alper Verkar inte som det va.
vf visar de Man Utd. på 2an? det är ju 1an jag har!! får nöja mig med, Real då =(
Get Random!
Näe, det är när La liga och CL spelas man är allra lyckligast! Skrällvarning i någon av dagens matcher då?
Haha, näe jag vill nog inte kalla det för skräll. Hoppas det blir så bara.
men idiot redaktioner! va fan visa dom bra jävla matcherna på dom kanalerna man har !
Forumsignatur:
Dagens matcher: Chelsea - Werder Bremen 1 Barcelona - Levski Sofia 1 Sporting Lissabon - Inter X Bayern München - Spartak Moskva 1 Galatasaray - Bordeaux 2 PSV Eindhoven - Liverpool 2 Olympiakos - Valencia X Roma - Shakhtar Donetsk 1 Så slutar det.
Min teori är att viasat vill att vi ska skaffa deras sportkanaler, därför visar de bara skitmatcher på TV6, och enbart en av dagarna. För mig som har viasat sport 1,2,3 är det väl lika bra att de visar skitmatchen på TV6 så att man slipper Glenn Hysén.
Hoho Henry missar kanske matchen imorn, skönt.
Den stora frågan är ju om inter kommer bli ett stabilt lag att räkna med? Kommer dem förlora med 2-0 mot sporting, eller ta en stabil 1-0 seger? Ska werder ställa till det för chelsea ( som inte övertygar alls ). Galatasaray har en usel start på ligan, 5 oavgjorda och 1 förlust. Ska valencia bli farliga i år? Kommer de klara ett olympiakos med hektiska fans i grekland, rivaldo tillbaka från knäskada i olympen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men fuuuck viasat har bara 6an.. kan man inte kolla på nätet nånstans???
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Imponerande av Valencia, sjukt tungt att det var våran gamle Morientes som fixade biffen. Dom kommer bli ett stort hot i ligan i år.
Inter spelar kasst och blir inte att räkna med i år heller.
Inter rör sig alldeles för lite och behöver lassa mer boll på sina anfallare. Att ställa upp med både Vieira och Dacourt är ett misstag, dom är för lika i spelsätt, lira Dacourt istället, tycker han känns hetare och hungrigare än Vieira.. Adriano bör inte få starta mer..
skönt att inter visar sitt sanna jag, dom kommer aldrig att lyckas, det bara är så
Hojt!
ja vad ska man säga alltid den "säkraste" matchen man faller på inter skit.
Dagens matcher: Dynamo Kiev - Steaua Bukarest 1 Lyon - Real Madrid X Manchester United - Celtic 1 Köpenhamn - Benfica X Porto - CSKA Moskva 1 Hamburg - Arsenal 2 Anderlecht - Lille X Milan - Athen 1
Dynamo Kiev - Steaua Bukarest 1 Lyon - Real Madrid 1 Manchester United - Celtic 1 Köpenhamn - Benfica 2 Porto - CSKA Moskva 1 Hamburg - Arsenal 1 Anderlecht - Lille 2 Milan - Athen 1
En etta i Lyon - Madrid? please ;)
Lyon vinner 1-0 eller 2-0.
Dynamo Kiev - Steaua Bukarest 1 Lyon - Real Madrid X Manchester United - Celtic 1 Köpenhamn - Benfica X Porto - CSKA Moskva 1 Hamburg - Arsenal X Anderlecht - Lille 2 Milan - Athen 1
Lille kan faktiskt vara ett bra bet, går bra i ligan ser stabila ut, har bra kvalitet framåt, anderlecht är väl sisådär nu.
fetlyrik P12 No way josé.
fetlyrik P12 Hehe okej, tar tillbaka vad jag sa, dom blir utspelade i år igen. Helvetes jävla bajslag, NÄR FAN SKA DOM LÄRA SIG!
Jag kollar på United matchen, så jag har bara sett resultat av Lyon - Madrid. Hur dåligt spelar Madrid egentligen? Hoppas resultatet inte speglar matchbilden...Såg förresten Juninhos frispark från halva plan. Bollen roterar sig fan inte en endaste cm i luften........
Ändroo P19 I ärlighetens namn så är det en lättnad för mig som Madrid fan att det trots allt "bara" blev 2-0, Lyon var minst 100ggr bättre än oss, totalt utspelade och dom borde ha vunnit med 5-0. Så ja på ett speglar väl inte resultatet matchbilden :S En sak som var säker, det var INTE Cannavaros dag idag, fyfan va dålig han var. Reyes gjorde ett bra inhopp men det dög inte. Men å andra sidan, Lyon är ett av världens bästa lag i dagsläget och Madrid är flera klasser sämre...men på rätt väg igen. Jag förväntar mig ingen titel i år, jag förväntar mig däremot ett ihopspelat lag till nästa säsong, och en Capello som skärper till sig lite och vågar starta med en annan elva! ...Många matcher återstår innan!
Emerson var minst lika osynlig som Cannavaro, och Diarra fick hyffsat tuffa smällar av sina gamla kamrater.
Reyes gjorde ett bra inhopp men det räckte inte, skulle det stå :)
FCK - Benfica var verkligen skittråkigt...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Keffoo Oj jävlar, var de så överlägsna alltså? Jag var ju en av de som trodde att Real skulle vinna den här matchen med uddamålet åtminstonde. Men om man ska se från svenskt perspektiv så var det ju kul för Källström. United - Celtic var en riktigt bra match! Celtic överraskade som fan och öppnade dessutom målskyttet genom den där holländaren me femtioelva bokstäver i sitt namn , iofs en grov miss av Rio. Första halvlek fick dom iväg 3 skott emot mål, 2 gick in. Så dom var ju effektiva framför mål. Nakamuras frispark i slutet av första var dessutom jävligt het. Men vi får tacka Saha för vinsten, han var jävligt het idag! 2 mål, en jävligt imponerande nick precis utanför, ett klockrent volleyskott precis över och missade dessutom ett bra läge, som i sitt fall bäddade för Solskjaer att sätta 3-2 i början av andra. Så 3 poäng, Benfica o Köpenhamn kryssa så det här var klockren kväll!
Så överlägsna var inte Lyon, i första var dom, men den totala Madrid-dominans som rådde efter halvtid jämnar ut det hela..
smeka_röv Menar inte att det jämnade ut det, prestationsmässigt, men bollinnehav osv delas tycker iallafall jag. Matchen var Lyons helt klart, men Real hade kunnat ta chansen i andra, men lyckades inte..
United visar fin form, underbart att Saha fick näta x2, behöver få igång honom riktigt ordentligt.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
frost P19 Yes indeed, dyr seger dock med tanke på att Giggs blir borta i 3 veckor nu, o tidigare under dagen berättade ju Sir Alex att Park blir borta i 3 månader. Men United har ju Ronaldo, Fletcher, Richardson, Rooney (i värsta fall), Solskjaer och även Evra som kan spela på höger respektive vänster-kant.
Fyfan asså, Real Madrid var ett låtsas-lag idag. Totalt utspelade i första halvlek. Det var bland det värsta jag sett vad avser klasskillnad mellan två på förhand påstådda världslag. Lyon var bra offensivt, även om dom inte ens behövde vara fantastiska på sedvanligt manér då firma Cannavaro - Ramos inte riktigt var med i matchen och tillät Lyon skapa ett löjligt stort antal jättechanser. Ni vet, man brukar säga... "ja, vi kunde ledit med 5-0" och blabla. Den här gången var det verkligen sant. Real Madrid var inte med på planen. Capellos äckeluppställning med två defensiva (varav en trög, värdelös Emerson och en av stundens allvar tagen Diarra) förstörde mycket av nöjet för oss Juvefans, även om den gav framgång. Real Madrids anhängare kommer att få genomgå samma lidande. Det håller inte i Europa. Och förresten, vad i helvete gör Raul på en fotbollsplan nu för tiden?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Lyon clean sheet @ 3.1 var ju gårdagens gåva eller hur tönten? Tur att det stannade vid 2-0 för jag hade under 2.5 på den matchen. Men visst ser emerson j-t seg ut nu? Raul - cassano - hästen-beckham ser bara vilsna ut, capello har inte ägnat en tanke på anfallet, och det kommer bli de fyra som anfaller för varken emerson eller diare kommer fylla på utan bara ligger och håller sina platser.
skandal skandal en dommarskandal vad gör cannavaro egentligen, det var bjudning efter bjudning, casillas också riktigt pinsam juninho är världens bästa spelare
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Allt är roberto carlos fel.
Juninho som spelare är bra men som frisparks skytt är han bäst i världen.
Shuu
and-one P24 casillas också riktigt pinsam Va snackaru om?? han visade än en gång att han är världens bästa målvakt..